środowisko naturalne/ekologia media/marketing/reklama

„Docenisz prąd prosto z natury” - proekologiczna kampania Leo Burnett dla innogy Polska

04.10.2018 | Leo Burnett

Z początkiem października br. ruszyła kampania innogy Polska pod hasłem „Docenisz prąd prosto z natury”, popularyzująca zachowania proekologiczne w obszarze energetyki. Za realizację kampanii odpowiada agencja Leo Burnett Warsaw. W ramach inicjatywy promowany jest także nowy produkt w ofercie innogy - „Zielona Energia dla Warszawy”.

Rozpoczęta w październiku kampania ma zachęcać mieszkańców stolicy do proekologicznych zachowań, także w obszarze energetyki, m.in. poprzez skorzystanie z oferty wspierającej odnawialne źródła energii „Zielona Energia dla Warszawy”. Prowadzone działania są kontynuacją polityki firmy innogy, która od lat konsekwentnie popularyzuje zieloną energię. Jest to także wyraz zaangażowania marki w życie lokalnej społeczności i podnoszenia jakości jej życia.

Praca nad tym projektem cieszy nas podwójnie. To pierwsza kampania, którą zrealizujemy wspólnie z innogy Polska. Cieszymy się także jako warszawiacy, dla których wspieranie ochrony środowiska jest niezwykle istotne. Badania pokazują, że nie jesteśmy w tym poglądzie osamotnieni, dlatego wierzymy, że nasza kampania zachęci mieszkańców do sięgnięcia po zieloną energię – mówi Adam Nowakowski, Deputy Managing Director Leo Burnett Warsaw.

W ramach kampanii powstaną dwa zielone murale – pierwszy przy al. Jana Pawła II autorstwa Jana Kallwejta, drugi Dawida Ryskiego przy ul. Tamka. Ich łączna powierzchnia to ponad 480m2. Prace zostaną wykonane farbą, która dzięki zawartości zmodyfikowanego dwutlenku tytanu, neutralizuje substancje zanieczyszczające powietrze, takie jak spaliny, tlenki siarki i azotu oraz opary benzyny.

Kampania „Docenisz prąd prosto z natury” to kontynuacja polityki Grupy innogy w Polsce. Od wielu lat firma aktywnie popularyzuje pozyskiwanie energii ze źródeł odnawialnych, takich jak elektrownie wiatrowe czy fotowoltaiczne. W naszej ofercie staramy się zapewnić produkty, które wspierają działania proekologiczne. Dlatego intensywnie inwestujemy w rozwiązania z obszaru fotowoltaiki, a także zdecydowaliśmy się na wprowadzenie nowej ekooferty „Zielona energia dla Warszawy” i realizację kampanii z nią związanej – skomentowała Anna Seemann, Head of Marketing B2C w innogy Polska.

Na potrzeby kampanii został przygotowany spot radiowy, który będzie emitowany w stołecznych rozgłośniach oraz w wybranych galeriach handlowych w Warszawie. Nośnikami kampanii są również OOH. Dedykowane kreacje można też zobaczyć na tyłach ekologicznych, bo elektrycznych i hybrydowych, warszawskich autobusów, w tramwajach, metrze oraz na rowerach miejskich.

Kampania „Docenisz prąd prosto z natury” potrwa od 1 do 31 października.

informacje o firmie

Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są między innymi Procter&Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg's, KraftHeinz, McDonald's, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Od 2002 roku agencja należy do Publicis Groupe.

informacje o firmie

Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są między innymi Procter&Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg's, KraftHeinz, McDonald's, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Od 2002 roku agencja należy do Publicis Groupe.