wydarzenia media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

25 tys. ofert specjalnych na Dzień Własnego Biznesu

Już 9 października odbędzie się Dzień Własnego Biznesu – święto małych i średnich przedsiębiorców. Z tej okazji na konsumentów czekać będzie 25 tys. ofert specjalnych – w tym promocje, rabaty i gratisy w sklepach i lokalach w całym kraju.

 

Dzień Własnego Biznesu obchodzony jest równocześnie w 26 państwach, w Polsce organizowany jest przez sieć hurtowni MAKRO Polska. Innowacyjna inicjatywa łączy korzystne rozwiązania dla przedsiębiorców i konsumentów równocześnie. Firmom pozwala na zdobycie nowych klientów, a konsumentom poznać nowe kawiarnie, restauracje, sklepy i inne miejsca oraz skorzystać z promocji, jakie będą się odbywać 9 października – w  Dniu Własnego Biznesu.

 

Konsumenci mogą łatwo odnaleźć firmy biorące udział w akcji i proponowane przez nich oferty specjalne dzięki interaktywnej mapie Google, dostępnej na specjalnie stworzonej platformie online www.dzien-wlasnego-biznesu.pl. Oferty można wyszukiwać na różne sposoby, m.in. poprzez wybranie jednej z dziewięciu kategorii takich jak restauracje, bary i puby, kawiarnie, podróże i wypoczynek, sklepy i sklepiki czy wydarzenia kulturalne) lub przy wykorzystaniu geolokalizacji. Platforma umożliwia także zapisanie oferty w kalendarzu, podzielenie się nią ze znajomymi czy oddanie na nią głosu – „oklasku”. Na konsumentów czekają m.in. zniżki (nawet 50%) na produkty i usługi, kawy gratis do zamówienia, rabaty na masaże czy lunche w specjalnych cenach.

 

To już trzecia edycja Dnia Własnego Biznesu w Polsce. W poprzednich latach w inicjatywę zaangażowało się ponad 7000 firm. Tegorocznej akcji towarzyszy ogólnopolska kampania w radiu, Internecie i mediach społecznościowych – w tym na profilach Facebook i Instagram oraz na kanale YouTube marki MAKRO Polska. Partnerami akcji są Visa i Coca-Cola, a patronem medialnym Radio ZET. Sieć hurtowni poprzez akcję chce docenić niezależnych przedsiębiorców za codzienny wysiłek, jaki wkładają w prowadzenie własnych biznesów oraz zachęcić konsumentów do odkrywania nowych lokali czy sklepów.

 

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie