sport media/marketing/reklama turystyka/wypoczynek

Nesquik łączy siły z FC Barcelona!

27.09.2018 | Nestlé Polska S.A.

Już 24 września startuje wielka loteria napoju kakaowego NESQUIK mająca na celu dbanie o rozwój dzieci poprzez zachęcanie ich do ruchu i aktywnej zabawy. W tej akcji promocyjnej marka NESQUIK podjęła współpracę z klubem FC Barcelona, aby propagować sportowy tryb życia wśród dzieci i ich rodziców.

W ramach wspólnych działań  marki NESQUIK i FC Barcelona rusza konkurs, trwający od 24.09 do 02.12.2018. Aby wziąć w nim udział wystarczy kupić dowolny rozpuszczalny napój kakaowy NESQUIK, a następnie zarejestrować paragon na stronie www.nesquik.pl. Losowania odbywają się codziennie, a dzięki wykorzystaniu mechanizmu typu instant-win każdy grający od razu dowiaduje się, czy wygrał.

Na uczestników konkursu czekają atrakcyjne nagrody. Do wygrania: piłki, torby oraz worki sportowe. Ze wszystkich zgłoszeń zostanie wylosowana także nagroda główna – czyli 4-dniowa wycieczka dla dziecka z rodzicem do Barcelony. W programie przewidziany jest m.in.: trening na Camp Nou i zwiedzanie stadionu, wejściówka na mecz FC Barcelona, zwiedzanie Barcelony, a także wiele innych atrakcji. W losowaniu będą mogły wziąć udział wszystkie prawidłowe zgłoszenia od osób, których dziecko ma 7-12 lat.

Więcej informacji o loterii dostępnych jest na stronie www.nesquik.pl

 

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.