wydarzenia nowe produkty/usługi budownictwo/nieruchomości media/marketing/reklama

Premiera kolekcji DUKA Jesień 2018 w Hali Koszyki

26.09.2018 | DUKA

We wrześniu, w Hali Koszyki marka DUKA oficjalnie zaprezentowała najnowszą, jesienną kolekcję „Targ warzywny”, która będzie dostępna w sieci. Z tej okazji zjawili się liczni dziennikarze i influencerzy, którzy jako pierwsi mieli okazję zobaczyć kompletną ofertę produktów do kuchni i jadalni. Istotnym punktem spotkania była  prezentacja założeń inicjatywy „Local Love” oraz współpracy z serwisem LokalnyRolnik.pl.

Spotkanie odbyło się w Hali Koszyki, które dzięki unikalnemu, industrialnemu klimatowi wpisało się w świadomości klientów jako miejsce zakupów i spotkań. Wśród bogatej oferty lokali znajduje się tam również jeden ze sklepów DUKA, do którego marka zaprosiła gości w celu prezentacji swojej jesiennej kolekcji. Na miejscu zespół DUKA opowiedział również o współpracy nawiązanej z platformą LokalnyRolnik.pl. Jest to unikalna inicjatywa, która zrzesza lokalnych rolników w wybranych miastach Polski i w ten sposób oferuje regionalne warzywa, owoce, pieczywo, sery itp. oraz zakłada również promocję małych rodzinnych firm i przedsiębiorstw. Działania serwisu LokalnyRolnik.pl umacniają przekonania marki DUKA, która pod hasłem „Local Love” buduje świadomość na temat zdrowej żywności oraz promuje regionalne, nieprzetworzone produkty, na które rośnie coraz większe zapotrzebowanie wśród konsumentów szukających zdrowych rozwiązań. Ze wsparciem serwisu LokalnyRolnik.pl DUKA może wspierać działania lokalnych gospodarstw i ułatwiać dostęp do lokalnych wyrobów i warzyw pochodzących z upraw stosujących metody rolne sprzyjające środowisku.

Założenia „Local Love” przedstawiono obecnym na miejscu dziennikarzom i influencerom, którzy mieli również okazję częstować się zdrowymi, warzywnymi przekąskami oraz świeżymi sokami wyciskanymi na wolnoobrotowej sokowirówce. Miejsce spotkania uświetniły wystawy nowych produktów DUKA oraz instalacja z ekologicznych warzyw, idealnie wpisująca się w charakter prezentacji.

Odniesienia do trendu zdrowej żywności i naturalności znajdują swoje odzwierciedlenie w jesiennej kolekcji DUKA. Wzornictwo inspirowane jest sezonowymi warzywami, dostępnych jesienią, takimi jak bakłażan, który jest motywem przewodnim kolekcji. Widoczne są również neutralne, jesienne barwy. Produkty prezentują modne połączenia kolorów szarości, bakłażana oraz złota zestawione z ciekawymi strukturami drewna, szkła oraz szkliwionej ceramiki. Najważniejszymi atutami marki są porcelanowe i ceramiczne naczynia zachęcające do przygotowywania aromatycznych zapiekanek lub rozgrzewających zup. Żakardowe tekstylia z bawełny najwyższej jakości ocieplą surowe i nowoczesne wnętrza, a klasycznym dodadzą uroku i modnego akcentu. Z kolei ceramika reaktywna, o nieregularnym kształcie inspirowanym naturalnymi formami, elegancko ozdobiona kolorami jesieni uprzyjemni każdy posiłek. Kolekcję uzupełniają bogate linie akcesoriów oraz szkła.

Kolekcja dostępna jest we wszystkich sklepach stacjonarnych DUKA oraz w sklepie online: www.duka.com.

kontakt dla mediów
Grzegorz Frągnowski
Content Marketing Specialist, Public Bridge sp. z o.o
Grzegorz Frągnowski

gf@publicbridge.pl

tel: 71 377 52 81

informacje o firmie

W 1920 roku, w szwedzkim mieście Linköping, Hjalmar Blomkvist zapoczątkował historie marki DUKA. Jego sklep ze szkłem, porcelaną i naczyniami kuchennymi odniósł sukces w Skandynawii.  Minęło sto lat, a w ofercie DUKA nadaj znajdują się produkty zaprojektowane w tamtych czasach.

W DUKA codziennie dokładamy starań, aby nasze produkty odpowiadały oczekiwaniom klientów w zakresie jakości i wyjątkowego wzornictwa. Wszystko w zgodzie z ideą „Kitchen life”, która jest wizytówką i jednocześnie zobowiązaniem marki DUKA. Gdyż serce DUKA najmocniej bije w kuchni, bo to przecież kuchnia jest sercem każdego domu. Tutaj nie tylko jemy i przygotowujemy posiłki, ale także odpoczywamy, śmiejemy się czy wzruszamy.

DUKA to obecnie sieć ponad 70 sklepów zlokalizowanych w największych centrach handlowych nie tylko w Polsce, ale i w Wielkiej Brytanii, Holandii, Niemczech czy Bułgarii.

załączniki

kontakt dla mediów
Grzegorz Frągnowski
Content Marketing Specialist, Public Bridge sp. z o.o
Grzegorz Frągnowski

gf@publicbridge.pl

tel: 71 377 52 81

informacje o firmie

W 1920 roku, w szwedzkim mieście Linköping, Hjalmar Blomkvist zapoczątkował historie marki DUKA. Jego sklep ze szkłem, porcelaną i naczyniami kuchennymi odniósł sukces w Skandynawii.  Minęło sto lat, a w ofercie DUKA nadaj znajdują się produkty zaprojektowane w tamtych czasach.

W DUKA codziennie dokładamy starań, aby nasze produkty odpowiadały oczekiwaniom klientów w zakresie jakości i wyjątkowego wzornictwa. Wszystko w zgodzie z ideą „Kitchen life”, która jest wizytówką i jednocześnie zobowiązaniem marki DUKA. Gdyż serce DUKA najmocniej bije w kuchni, bo to przecież kuchnia jest sercem każdego domu. Tutaj nie tylko jemy i przygotowujemy posiłki, ale także odpoczywamy, śmiejemy się czy wzruszamy.

DUKA to obecnie sieć ponad 70 sklepów zlokalizowanych w największych centrach handlowych nie tylko w Polsce, ale i w Wielkiej Brytanii, Holandii, Niemczech czy Bułgarii.