handel media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Carrefour wypromuje odpowiedzialnych i innowacyjnych dostawców marki własnej

21.09.2018 | Carrefour Polska

Dobiega końca 8. edycja kampanii Autodiagnostyk, w której dostawcy marki własnej Carrefour prezentują swoje unikalne rozwiązania CSR. 21 września, podczas obrad jury konkursu, eksperci wybiorą laureatów kolejnej edycji kampanii, która w 2018 roku przebiega pod hasłem Wyzwanie dla dostawców w zakresie innowacyjności”.

Kampania Autodiagnostyk opracowana przez Carrefour, ma na celu promowanie zrównoważonego rozwoju wśród dostawców marki własnej i umożliwienie im oceny ich działań w tym zakresie. Każda odsłona kampanii skupia się na jednym ze wskazanych przez Carrefour obszarów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. W tegorocznej  edycji kampanii przedsiębiorcy mogli zgłaszać w konkursie swoje innowacyjne rozwiązania CSR w łańcuchach dostaw oraz innowacje w procesie produkcyjnym i produktach.

- Autodiagnostyk, który przez Grupę Carrefour jest realizowany od 2005, a przez Carrefour Polska - od 2010 roku, od samego początku, w każdej kolejnej odsłonie kampanii skupia się na innym obszarze tematycznym, który jest związany ze strategią CSR naszej firmy, ale też jest odpowiedzią na aktualne trendy i potrzeby społeczne – mówi Barbara Kowalska, Dyrektor ds. Jakości i Zrównoważonego Rozwoju Carrefour Polska. – W tegorocznej edycji zaprosiliśmy dostawców marki własnej do zaprezentowania swoich innowacji. Przedsiębiorcy przedstawili inicjatywy, które poprzez innowacyjne rozwiązania mogą wpłynąć na zwiększenie konsumpcji zdrowych produktów, czy zoptymalizować proces produkcji w taki sposób, by nie naruszać równowagi pozyskiwania surowców i ograniczyć produkcję odpadów – dodaje Barbara Kowalska.

Dostawcy biorący udział w kampanii, prezentowali realizowane przez siebie projekty w ramach jednej z trzech kategorii: Produkt, Proces produkcyjny, Łańcuch dostaw. Spośród nadesłanych propozycji, które przeszły weryfikację zewnętrznych audytorów, najlepsze 9 przeszło do ostatniego etapu – oceny jury, w którym zasiedli niezależni eksperci i przedstawiciele Carrefour odpowiedzialni za CSR.

W gronie jurorów znaleźli się: prof. nadzwyczajny dr hab. Bolesław Rok, Dyrektor Centrum Etyki Biznesu i Innowacji Społecznych Akademii Leona Koźmińskiego, Marzena Strzelczak, Dyrektorka Generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Małgorzata Greszta, Partner Zarządzający CSR Consulting oraz dr inż. Anna Kozera-Szałkowska, Communications Manager Fundacji PlasticsEurope Polska. Z ramienia Carrefour projekty konkursowe oceniają: Robert Noceń, Sekretarz Generalny i Barbara Kowalska, dyrektor ds. Jakości i Zrównoważonego Rozwoju.

Spośród finałowych projektów jury wybierze zwycięzcę, który będzie otrzyma miesięczną kampanię promocyjną w sklepach sieci. Uroczyste ogłoszenie wyników będzie miało miejsce w październiku  podczas  dorocznego Spotkania Dostawców Marki Własnej Carrefour.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów  handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów  handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.