nowe produkty/usługi handel ekonomia/biznes/finanse

Carrefour z nową ofertą franczyzową dla właścicieli stacji paliw

20.09.2018 | Carrefour Polska

Carrefour Polska wdrożył nowy koncept sklepu franczyzowego dla operatorów stacji paliw. Pierwsze 11 sklepów w nowym koncepcie, zostało już otwartych we współpracy z polską siecią Wasbruk. Carrefour poszukuje także kolejnych sieci zainteresowanych współpracą przy prowadzeniu sklepów przystacyjnych w modelu franczyzowym.

Carrefour dynamicznie inwestuje w rozwój swojej oferty franczyzowej. Do portfolio sklepów osiedlowych w trzech formatach: Express convenience, Express Mini Market oraz Globi rozwijanych w modelu franczyzowy oraz ajencyjnym, dołączyła właśnie nowa oferta franczyzowa skierowana do właścicieli stacji paliw.

Carrefour posiada kilkudziesięcioletnie doświadczenie w zarządzaniu sklepami franczyzowymi w Polsce i na świecie. Obecnie, przygotowaliśmy i przetestowaliśmy na polskim rynku nowy koncept sklepu dedykowanego właścicielom stacji paliw. Dzięki nowej ofercie, mogą oni teraz zaoferować swoim klientom znacznie szerszy wybór produktów i usług oraz bardziej kompleksową ofertę niż dotychczas – mówi Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska. Współpraca z firmą Wasbruk, to dopiero początek naszej ekspansji w tym segmencie. Rozmawiamy już z kilkoma innymi polskimi sieciami, które są zainteresowane współpracą franczyzową z Carrefour - dodaje Florkiewicz.

Nowy koncept sklepu dla właścicieli stacji paliw został przygotowany na sprawdzonej marce pomarańczowego sklepu Carrefour Express convenience, ale jest modyfikowany w oparciu o lokalizację sklepu: osiedlową lub tranzytową. Sieć dostarcza niezbędne wyposażenie sklepu, identyfikację wizualną oraz wybrany asortyment produktów. W stałej ofercie sklepu, w zależności od jego wielkości, znajduje się do 400 do 800 artykułów, których najczęściej poszukują klienci stacji paliw. Wraz z ofertą produktową, w zależności od potrzeb klientów, Carrefour oferuje również w swoim sklepie szeroką paletę usług, m.in. hot-dogi, ekspres do kawy czy dania food to go, których najczęściej poszukują podróżni. Wszystkie elementy nowego konceptu, zostają dopasowane do wielkości lokalu znajdującego się na stacji.

Nowy koncept sklepu Carrefour dedykowany stacjom paliw zostanie zaprezentowany na najbliższych wrześniowych targach paliwowych we Wrocławiu.

Więcej o sklepach convenience Carrefour Polska.

Obecnie pod szyldem Carrefour w Polsce działa blisko 600 sklepów franczyzowych. Koncept Express convenience to samoobsługowe sklepy z pomarańczowym logo o powierzchni do 200 m2, które najczęściej zlokalizowane są w miejscach o dużym natężeniu ruchu, np. w centrum aglomeracji miejskich. Ten sklep samoobsługowy doskonale wpisuje się w oczekiwania i szybkie tempo życia mieszkańców dużych miast, którzy szukają wygodnych sklepów blisko domu lub w drodze do pracy, aby szybko zrobić podstawowe zakupy spożywcze. W ofercie sklepów Carrefour Express convenience znajduje się, między innymi, szeroki asortyment dań gotowych oraz jedzenia na wynos. Obecność sklepu pod tą marka na stacji paliw, znacząco podnosi jej konkurencyjność, przyciągając wielu nowych klientów dzięki szerokiej ofercie produktów i usług.
Franczyzę Carrefour wyróżnia kompleksowe podejście do modelu współpracy, w ramach którego sieć nie tylko oferuje partnerowi rozpoznawalne logo, ale przede wszystkim dba o budowanie współpracy opartej na wieloletnim i międzynarodowym doświadczeniu w zakresie handlu. Dla przedsiębiorców współpraca ze stabilnym partnerem, jakim jest Carrefour, to świetny pomysł na biznes. Sprawdzony koncept, dopasowany do każdego klienta oraz rozpoznawalna marka, ograniczają ryzyko i ułatwiają odniesienie sukcesu na konkurencyjnym rynku.

 

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

 

O Carrefour             

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

 

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

 

O Carrefour             

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.