wydarzenia handel media/marketing/reklama

Ruszyło Święto Francji w Polsce! Odkryj Francji czar z Carrefour

18.09.2018 | Carrefour Polska

 

Carrefour Polska, po raz czwarty w rzędu, został głównym partnerem French Touch - największej akcji promocji Francji w Polsce, współorganizowanej przez Ambasadę Francji i Instytut Francuski. Od 18 do 30 września, w 22 hiper- i supermarketach sieci Carrefour w Polsce, odbędzie się akcja handlowa „Odkryj Francji Czar”, w ramach której, klienci sieci będą mogli skorzystać z wielu dedykowanych promocji na francuskie specjały i marki.

W ramach czwartej edycji French Touch, Carrefour Polska przygotował specjalną ofertę dla miłośników francuskich produktów i marek. W tym roku, od 18 do 30 września w 22 wybranych sklepach sieci (18 hipermarketów oraz 4 supermarkety), klienci będą mogli skorzystać z wielu promocji zarówno na artykuły spożywcze, jak również na francuską odzież i tekstylia, kosmetyki oraz artykuły dla domu. Akcja handlowa pod hasłem „Odkryj Francji Czar” ma na celu promocję całego asortymentu francuskich produktów w sklepach Carrefour, w tym produktów marek własnych, takich jak: Reflets de France, TEX czy „Jakość z Natury”.

W dedykowanym akcji French Touch katalogu handlowym, dostępnym także na stronie www.carrefour.pl, nie zabrakło znanych francuskich specjałów takich jak: croissanty czy bagietki francuskie, pasztety i inne wyroby mięsne, a także regionalne specjały z ryb i drobiu. Ofertę uzupełniają znane francuskie sery, wędliny i wina produkowane według tradycyjnych francuskich receptur. Osoby zainteresowane francuskim stylem życia będą mogły wybierać również spośród kosmetyków, ubrań oraz tekstyliów domowych francuskich marek dla całej rodziny.

W czwartą edycję akcji French Touch zaangażowało się blisko 50 największych francuskich firm działających na polskim rynku, a także Ambasada Francji i Instytut Francuski w Polsce. Całej kampanii towarzyszy specjalny magazyn „La Belle Vie”, który służy jako przewodnik po francuskich markach i trendach. Głównym elementem akcji będzie także gala finałowa French Touch, która odbędzie się 1 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie. Spektakl retransmitowany będzie 7 października na kanale TVN.

 

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

 

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

 

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

 

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.