media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

„Wyprzedaż Pieniędzy” w eurobanku, czyli nowa kampania Leo Burnett

07.09.2018 | Leo Burnett

3 września ruszyła kolejna odsłona kampanii z wyjątkowo przyjacielskimi wampirami pod przewrotnym hasłem „Wyprzedaż Pieniędzy”, którą agencja Leo Burnett zrealizowała dla eurobanku.

W najnowszym spocie kampanii, emitowanym od 7 września, trzy znane wszystkim wampiry: Felix, Vlad i Maciek wchodzą do banku w kominiarkach. Sytuacja jak z gangsterskiego filmu okazuje się całkiem niewinna – bo nasi bohaterowie, chroniąc się przed słońcem, przyszli pożyczyć w banku pieniądze. Tam dowiadują się o promocyjnych warunkach pożyczki, obowiązujących obecnie w eurobanku: kwota 10 000 zł, rata w wysokości 160 zł, RRSO: 9,17%.

Platforma komunikacji z wampirami w roli głównej pozwala nam tworzyć zabawne sytuacje wokół ofert eurobanku. „Wyprzedaż Pieniędzy” to kolejny przykład, że o takim temacie jak pożyczka w banku można mówić w nowy i niespotykany sposób – mówi Maciej Porębski, Creative Director Leo Burnett Warsaw.

Celem kampanii jest bezpośrednie dotarcie do klientów, w szczególności do nowych, którzy nie mają jeszcze kredytu w eurobanku.

Naszą ofertę komunikujemy w spocie TV, spocie 10'' w VOD, na kanale YT, fanpage’u eurobanku i na banerach internetowych. Zainteresowani ofertą klienci mogą się z nami w prosty sposób skontaktować, wypełniając formularz zgłoszeniowy na dedykowanej podstronie. Oprócz tego materiały z kampanii będą widoczne w naszych placówkach, na ulotkach, plakatach i w witrynach - mówi o planowanych działaniach Monika Talaga-Piotrowska, dyrektor Departamentu Marketingu eurobanku.

Współpraca agencji Leo Burnett z eurobankiem trwa od stycznia 2018 i obejmuje działania z zakresu ATL.

 SPOT (LINK)

informacje o firmie

Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są między innymi Procter&Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg's, KraftHeinz, McDonald's, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Od 2002 roku agencja należy do Publicis Groupe.

informacje o firmie

Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są między innymi Procter&Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg's, KraftHeinz, McDonald's, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Od 2002 roku agencja należy do Publicis Groupe.