media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

IP: eurobank rozpoczął kampanię telewizyjną „Wyprzedaż pieniędzy”

07.09.2018 | Eurobank

7 września 2018 roku do emisji trafił nowy spot telewizyjny eurobanku z udziałem wampirów, promujący dostępną do 2 listopada br. „Wyprzedaż pieniędzy”– szybką i prostą pożyczkę gotówkową na atrakcyjnych warunkach: 160 zł miesięcznej raty przy pożyczce na kwotę 10 000 zł, RRSO na poziomie 9,17%.

Felix, Vlad i Maciek - postaci wampirów z kampanii wizerunkowej eurobanku - wracają w nowej odsłonie. Częścią rozpoczętej 3 września br. kampanii marketingowej promocyjnej oferty „Wyprzedaż pieniędzy” - dostępnej w kwocie 10 000 zł na okres kredytowania 84 miesięcy dla nowych i obecnych klientów, którzy nie korzystali dotychczas z oferty kredytowej eurobanku - jest spot telewizyjny z udziałem wampirów, który do końca października br. emitowany będzie w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych.

- Dlaczego „Wyprzedaż pieniędzy”? W ten sposób chcemy zwrócić uwagę odbiorców na wyjątkowo niski koszt pożyczki w ramach promocji - został obniżony o 50% w porównaniu do standardowej oferty „Wypożyczki”. Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że pożyczka z niską miesięczną ratą postrzegana jest jako dostępna dla każdego i łatwa do spłacania, bez nadmiernego obciążania domowego budżetu. Jednocześnie chcemy podkreślić, że w eurobanku mamy rozwiązania finansowe na codzienne i niecodzienne potrzeby naszych Klientów. – mówi Monika Talaga-Piotrowska, dyrektor departamentu marketingu w eurobanku.

Kampania marketingowa obejmuje swoim zasięgiem również Internet (video online, YouTube, VOD, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, e-mailingi) oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencja Leo Burnett, dom produkcyjny Propeller Film oraz dom mediowy Starcom. Kampania marketingowa potrwa do 2 listopada 2018 roku.

Nowy spot z wampirami jest częścią nowej platformy komunikacyjnej - eurobank pokazuje w niej, że jest instytucją, która potrafi sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. W nowej platformie komunikacyjnej Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą eurobanku. Jego zadaniem jest dodawanie przekazom powagi i wiarygodności - łączy świat potrzeb wampirów ze światem finansowych rozwiązań eurobanku.

 

Link do najnowszego spotu TV:

https://www.youtube.com/watch?v=cS6Oz6ttHlA

 

----------

Promocja „Wyprzedaż pieniędzy” dotyczy pożyczki gotówkowej „Wypożyczka”, trwa do 02.11.2018 r., dotyczy kwoty 10 000 zł rozłożonej na 84 raty. Oferta promocyjna skierowana jest zarówno do nowych, jak i obecnych klientów eurobanku, którzy w dniu złożenia wniosku nie posiadali lub nie posiadają pożyczki gotówkowej, kredytu konsolidacyjnego, ratalnego.

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 9,17%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 10 000 zł, całkowita kwota do zapłaty 13 434,68 zł, oprocentowanie stałe 5,9 %, całkowity koszt kredytu 3 434,68 zł (w tym: opłata przygotowawcza 100 zł, prowizja 884,18 zł, odsetki 2 450,50 zł), 84 raty, w tym 83 miesięczne równe raty w wysokości 159,94 zł oraz ostatnia rata wyrównawcza w wysokości 159,66 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 03.09.2018 r. na przykładzie reprezentatywnym.

Udzielenie pożyczki zależy od wyniku oceny zdolności kredytowej. Szczegóły, w tym Regulamin Promocji, opłaty i prowizje, dostępne są na eurobank.pl i w placówkach Euro Banku S.A.

 

 

Metryczka:

Tytuł: „Eurobank. Wyprzedaż pieniędzy”

Klient: eurobank

Agencja: Leo Burnett

Branża: finanse

Typ kampanii: pożyczka gotówkowa

Termin: 07.09.2018-31.10.2018

Dom mediowy: Starcom

Dom produkcyjny: Propeller Film

Producent: Małgorzata Kucharczyk

Manager projektu: Monika Talaga-Piotrowska

Scenariusz: Piotr Dugin, Marek Wyżnikiewicz

Reżyseria: Paweł Borowski

Tytuł wykorzystanego utworu muzycznego: EUROBANK Melody

Kompozytor muzyki: Łukasz Targosz

informacje o firmie

Euro Bank S.A. (eurobank) to detaliczny bank „na co dzień” z szeroką ofertą produktów dla klientów indywidualnych. Pozycję eurobanku wśród banków oferujących najnowocześniejsze usługi ugruntowały takie wdrożenia jak: płatności mobilne HCE, funkcjonalne widgety (dla Androida oraz iOS), Touch ID (dla iOS), bankowość internetowa w RWD, karta multiwalutowa.

Bank skupia się na jakości oferowanych usług oraz produktów w każdym kanale kontaktu. W ciągu kolejnych 5. kwartałów w 2015 i  w 2016 r. eurobank znajdował się w TOP 3 według wskaźnika satysfakcji Klienta -  NPS (TNS/OBOP, Audyt Bankowości Detalicznej, 2015-2016 r.).

Kluczowe wyróżnienia z 2017 r:

- Instytucja Roku 2016 -  Bank zajął 3. miejsce w kategorii „Jakość obsługi w kanałach zdalnych” oraz 3. miejsce w kategorii „Jakość obsługi w placówkach” (MojeBankowanie.pl, 07 marca 2017 r.), - Przyjazny Bank Newsweeka  - Bank zajął 1. miejsce w kategorii „Bankowość hipoteczna” (26 września 2017 r.),

- Złoty Bankier 2017 - Bank zajął 2. miejsce w kategorii  „Złoty Bank” - Najwyższa jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z klientem (21 kwietnia 2017 r.),

- Złote Spinacze 2017 - Bank otrzymał statuetkę Brązowego Spinacza, w kategorii „Corporate Social Responsibility” za kampanię "Our People Round The World" (1 grudnia 2017 r.),

- Monitor Satysfakcji Klientów Banków, ARC Rynek i Opinia -  Bank zajął drugie miejsce w  zestawieniu „Ogólny ranking form kontaktu z bankiem”  (7 grudnia 2017 roku).

Wysoką ocenę wiarygodności finansowej eurobanku potwierdza agencja ratingowa Fitch. eurobank otrzymał rating długoterminowy (long term IDR) na poziomie „A-”, z perspektywą stabilną.

Bank zatrudnia niemal 2900 pracowników i posiada sieć licząca prawie 500 placówek, rozmieszczonych na terenie całej Polski. Większościowym właścicielem jest francuska Grupa Societe Generale, która zatrudnia 146 tys. pracowników \w 66 krajach, obsługując 31 mln klientów.

www.eurobank.pl

infolinia: 19 000 (koszt połączenia wg stawki operatora)

informacje o firmie

Euro Bank S.A. (eurobank) to detaliczny bank „na co dzień” z szeroką ofertą produktów dla klientów indywidualnych. Pozycję eurobanku wśród banków oferujących najnowocześniejsze usługi ugruntowały takie wdrożenia jak: płatności mobilne HCE, funkcjonalne widgety (dla Androida oraz iOS), Touch ID (dla iOS), bankowość internetowa w RWD, karta multiwalutowa.

Bank skupia się na jakości oferowanych usług oraz produktów w każdym kanale kontaktu. W ciągu kolejnych 5. kwartałów w 2015 i  w 2016 r. eurobank znajdował się w TOP 3 według wskaźnika satysfakcji Klienta -  NPS (TNS/OBOP, Audyt Bankowości Detalicznej, 2015-2016 r.).

Kluczowe wyróżnienia z 2017 r:

- Instytucja Roku 2016 -  Bank zajął 3. miejsce w kategorii „Jakość obsługi w kanałach zdalnych” oraz 3. miejsce w kategorii „Jakość obsługi w placówkach” (MojeBankowanie.pl, 07 marca 2017 r.), - Przyjazny Bank Newsweeka  - Bank zajął 1. miejsce w kategorii „Bankowość hipoteczna” (26 września 2017 r.),

- Złoty Bankier 2017 - Bank zajął 2. miejsce w kategorii  „Złoty Bank” - Najwyższa jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z klientem (21 kwietnia 2017 r.),

- Złote Spinacze 2017 - Bank otrzymał statuetkę Brązowego Spinacza, w kategorii „Corporate Social Responsibility” za kampanię "Our People Round The World" (1 grudnia 2017 r.),

- Monitor Satysfakcji Klientów Banków, ARC Rynek i Opinia -  Bank zajął drugie miejsce w  zestawieniu „Ogólny ranking form kontaktu z bankiem”  (7 grudnia 2017 roku).

Wysoką ocenę wiarygodności finansowej eurobanku potwierdza agencja ratingowa Fitch. eurobank otrzymał rating długoterminowy (long term IDR) na poziomie „A-”, z perspektywą stabilną.

Bank zatrudnia niemal 2900 pracowników i posiada sieć licząca prawie 500 placówek, rozmieszczonych na terenie całej Polski. Większościowym właścicielem jest francuska Grupa Societe Generale, która zatrudnia 146 tys. pracowników \w 66 krajach, obsługując 31 mln klientów.

www.eurobank.pl

infolinia: 19 000 (koszt połączenia wg stawki operatora)