nowe produkty/usługi budownictwo/nieruchomości

Targ warzywny - nowa kolekcja DUKA do kuchni i jadalni na Jesień 2018

27.08.2018 | DUKA

Jesień to sezon powrotu do domu, w którym kuchnia nabiera kolorów i temperatury. Pożywne, rozgrzewające potrawy przygotowujemy z udziałem ulubionych warzyw, nierzadko szykując pod nie samodzielnie bazy w postaci przetworów, przecierów czy marynat. Przed nami sezon kremów, zapiekanek i tart oraz warzywnych przekąsek domowej produkcji. Wszystko to w przytulnej, atmosferze otulonego jesienią domu i zgodnie z rytmem najbardziej kolorowej pory roku. Nowa kolekcja marki DUKA to kompletna oferta produktów do kuchni i jadalni w naturalnych odcieniach jesieni. Już 6 września w sklepach w całej Polsce.

Dosłownie i w przenośni – w nowej kolekcji DUKA czeka moc rozgrzewających nowości. Wśród nich – seria ROBUST – nie do przeoczenia nie tylko z uwagi na wyjątkowe wzornictwo. To kamionkowe naczynia do pieczenia i zapiekania z pokrywami inspirowane charakterystycznym kształtem klasycznych garnków. Wykończone matową powłoką wzorowaną na strukturze żeliwa powstały z myślą zarówno o szybkim przygotowaniu jednogarnkowych potraw przy ograniczonej ilości tłuszczu, jak i dla efektownego serwowania bezpośrednio z piekarnika na stół. Poręczne rączki naczyń ROBUST będą w tym pomocne. Dostępne w trzech pojemnościach, dedykowane do rozmaitych potraw jesiennych – od ratatouille, poprzez kremy, aż po konfitury, na przykład z czerwonej cebuli.

Nowością w jesiennej kolekcji jest również seria porcelanowych form do pieczenia ze szklanymi pokrywami, które mogą pełnić rolę dodatkowej formy. Naczynia VIDAR będą dostępne w sezonowej palecie kolorystycznej: dla tradycjonalistów w bezpiecznej szarości, a dla odważniejszych w głębokim kolorze bakłażana. Formy sprawdzą się idealnie w przygotowaniu zapiekanek warzywnych, tart na słono, faszerowanych warzyw na ciepło, czy gołąbków.

Niezastąpiony w kuchni okaże się praktyczny cedzak silikonowy z metalowym wkładem SILCTOOL – idealny w przechowywaniu „na płasko”, który pomoże w przygotowaniu warzywnych i makaronowych wypieków. Świetnie sprawdzi się również w roli sita do gotowania na parze

Z myślą o sprawnej organizacji kuchni w kolekcji DUKA nie zabraknie również praktycznych pomocników. Popularne i cenione za wyjątkowe wzornictwo młynki serii KEN tego sezonu pojawią się w nowych kolorach inspirowanych odcieniami bakłażana i denimu. Wykonane z drewna bukowego i wyposażone w ceramiczne żarna cechuje trwałość i niezawodność. Poza względami funkcjonalnymi, doskonale zaprezentują się na jesiennym stole.

W kategorii oryginalnego przyprawiania niezastąpione okażą się porcelanowe tarki z serii ARVID – idealne nie tylko do szybkich przecierów, lecz również do imbiru, ziół oraz czosnku. Zestaw 3 noży SKARA to kompletna nowość w kolekcji DUKA. W komplecie znajdzie się nóż szefa kuchni, do pieczywa oraz mały nożyk do warzyw i owoców. Ostrza wykonane z najwyższej jakości stali nierdzewnej 3Cr132 są wyjątkowo trwałe i odporne na korozję. Rękojeści ze stali nierdzewnej pokryto powłoką soft touch dla wygodniejszej pracy. W sezonie warto wyposażyć kuchnię także w sznurki do żywności wielokrotnego użytku z serii SILCTOOL. Zastąpią nie do końca wygodne w użytkowaniu nici kuchenne i szpadki. Wykonane z silikonu, nie przyklejają się do potraw oraz są łatwe w usunięciu. Doskonałe w przygotowaniu rolad, zrazów, czy w wiązaniu ziół do zup oraz pieczeni.

Nieustannie nowe spojrzenie na aranżację stołu to specjalność marki DUKA. Z myślą o nadchodzącej jesieni w kolekcji pojawi się nowa seria porcelany FREJA. Naczyniom nadano nieregularne kształty inspirując się naturalnością formy. Cieniowane w szarości i zdobione brązowym rantem świetnie odnajdą się w różnych stylach wnętrz. Co ważne, kolekcja FREJA jest odporna na uszkodzenia, a co więcej można z niej śmiało korzystać w piekarniku, w kuchence mikrofalowej oraz myć w zmywarce. Porcelanę uzupełnią naturalne dodatki. ACACIA to znana seria produktów wykonanych z drewna akacjowego. W tym sezonie zostanie uzupełniona o estetyczne sztućce do serwowania. Z kolei talerze MANGO wykonano z długowiecznego mangusodrzewia charakteryzującego się złotym odcieniem i gruboziarnistą strukturą. Sprawdzą się w roli dekoracji, jak również podczas serwowania – są atestowane do kontaktu z żywnością.

Naturalne odcienie zastawy stołowej uzupełni nowa kolekcja szkła KLASS w pełnym składzie: od szklanki poprzez kieliszki do białego i czerwonego wina, aż po kieliszki do szampana, mocniejszych alkoholi i karafkę. To wyjątkowa seria o fakturze pionowych pasów w strukturze szkła, zdobiona złotym rantem – inspirowana stylem vintage z domieszką glamour.

W nowej kolekcji DUKA na Jesień nie zabraknie również nowych tekstyliów do kuchni, jadalni oraz innych przestrzeni wypoczynkowych. Obrusy i serwetki wykonano z bawełny marcezyrowanej – dzięki procesowi marcezyrowania tkaniny są trwalsze i jeszcze przyjemniejsze w dotyku, a na dodatek zyskują delikatny i elegancki połysk. Seria SOL to pled i poduszka z najwyższej jakości bawełny, która ociepli surowe i nowoczesne wnętrza, a klasycznym doda uroku i będzie modnym akcentem.

kontakt dla mediów
Grzegorz Frągnowski
Content Marketing Specialist, Public Bridge sp. z o.o
Grzegorz Frągnowski

gf@publicbridge.pl

tel: 71 377 52 81

informacje o firmie

Historia marki DUKA sięga 1920 roku, kiedy to Hjalmar Blomkvist otworzył swój pierwszy sklep ze szkłem, porce-laną i naczyniami kuchennymi w szwedzkim mieście Linköping. W 1962 połączył firmę z 16 innymi sklepami sprze-dającymi szkło oraz porcelanę, tworząc wspólnie sieć DUKA. Niektóre z zaprojektowanych wówczas, klasycznych produktów są dostępne w sprzedaży do dziś. DUKA stała się siecią kojarzoną w całej Szwecji z dobrą obsługą oraz jakością - silna skandynawska marka zaczęła nabierać wyraźnych kształtów. DUKA w Polsce to obecnie sieć ponad 60 sklepów zlokalizowanych w największych centrach handlowych oraz sklep internetowy: www.duka.com.


Kitchen life to miejsce wspaniałych doświadczeń, którymi z radością dzielimy się z innymi ludźmi. Umacniamy więzi tworząc wspólne chwile dawania i dzielenia się, autentycznego wyrażania siebie poprzez to, kim jesteśmy, czyli to, co w nas najlepsze. Dlatego w DUKA dokładamy wszelkich starań, aby nasze wysokiej jakości produkty były inspi-racją dla coraz to nowych pomysłów na spędzanie czasu ze sobą. Słuchamy ludzi i ich potrzeb, aby nasze propozycje naturalnie odpowiadały ich oczekiwaniom w zakresie bezpieczeństwa, jakości i wyjątkowego wzornictwa. Wszystko to pod hasłem Kitchen life, które jest wizytówką i jednocześnie zobowiązaniem marki DUKA.

załączniki

kontakt dla mediów
Grzegorz Frągnowski
Content Marketing Specialist, Public Bridge sp. z o.o
Grzegorz Frągnowski

gf@publicbridge.pl

tel: 71 377 52 81

informacje o firmie

Historia marki DUKA sięga 1920 roku, kiedy to Hjalmar Blomkvist otworzył swój pierwszy sklep ze szkłem, porce-laną i naczyniami kuchennymi w szwedzkim mieście Linköping. W 1962 połączył firmę z 16 innymi sklepami sprze-dającymi szkło oraz porcelanę, tworząc wspólnie sieć DUKA. Niektóre z zaprojektowanych wówczas, klasycznych produktów są dostępne w sprzedaży do dziś. DUKA stała się siecią kojarzoną w całej Szwecji z dobrą obsługą oraz jakością - silna skandynawska marka zaczęła nabierać wyraźnych kształtów. DUKA w Polsce to obecnie sieć ponad 60 sklepów zlokalizowanych w największych centrach handlowych oraz sklep internetowy: www.duka.com.


Kitchen life to miejsce wspaniałych doświadczeń, którymi z radością dzielimy się z innymi ludźmi. Umacniamy więzi tworząc wspólne chwile dawania i dzielenia się, autentycznego wyrażania siebie poprzez to, kim jesteśmy, czyli to, co w nas najlepsze. Dlatego w DUKA dokładamy wszelkich starań, aby nasze wysokiej jakości produkty były inspi-racją dla coraz to nowych pomysłów na spędzanie czasu ze sobą. Słuchamy ludzi i ich potrzeb, aby nasze propozycje naturalnie odpowiadały ich oczekiwaniom w zakresie bezpieczeństwa, jakości i wyjątkowego wzornictwa. Wszystko to pod hasłem Kitchen life, które jest wizytówką i jednocześnie zobowiązaniem marki DUKA.