nowe produkty/usługi internet ekonomia/biznes/finanse

IP: Nowość w aplikacji mobilnej eurobanku. Umożliwia wypłaty zbliżeniowe z bankomatów

23.08.2018 | Eurobank

Klienci eurobanku nie potrzebują już plastikowej karty płatniczej, by wypłacać pieniądze z bankomatów. Wystarczy, że korzystają z nowej aplikacji mobilnej z usługą mobilnych płatności zbliżeniowych Visa.

W czwartek 23 sierpnia Euro Bank S.A. uzupełnił najnowszą wersję aplikacji mobilnej „eurobank 2.0.” o nową funkcjonalność - kartę mobilną „płatności mobilne Visa” (karta HCE). Umożliwia ona, oprócz płatności zbliżeniowych, również zbliżeniowe wypłaty gotówki z bankomatów. To kolejny krok w poszerzaniu oferty usług związanych z kontem „W pełni”, które eurobank udostępnił klientom na początku sierpnia.

eurobank rozwija aplikację mobilną

Aby wypłacić środki, wystarczy tylko zbliżyć telefon z aktywną kartą „płatności mobilne Visa” oraz włączoną funkcją NFC do bankomatu wyposażonego w czytnik zbliżeniowy, a następnie - podobnie jak w przypadku tradycyjnych wypłat - podać numer PIN oraz żądaną kwotę.

Tę nowość do aplikacji mobilnej 2.0 eurobank wprowadził jako dodatkową opcję dla karty HCE, która również została udostępniona 23 sierpnia. Dotychczas korzystanie z niej było możliwie we wcześniejszej wersji aplikacji „eurobank mobile”.

eurobank zaprezentował nową wersję aplikacji mobilnej na początku 2018 r. Wówczas klienci dostali dostęp m.in. do obsługi takich produktów jak konto osobiste, rachunek oszczędnościowy, czy kredyt gotówkowy. Już wtedy eurobank zapowiadał, że aplikacja „eurobank 2.0.” zostanie dodatkowo wyposażona w mobilne płatności zbliżeniowe Visa.

Mobilna karta Visa do konta „W pełni”

Z mobilnych płatności zbliżeniowych Visa mogą korzystać wszyscy klienci eurobanku, którzy posiadają konto osobiste z aktywną aplikacją mobilną. Osoby, które go nie mają, mogą zyskać dostęp do tych funkcjonalności, zakładając nowe konto w eurobanku - „W pełni”.

To rachunek, który został wprowadzony do oferty 4 sierpnia. Zastąpił on oferowane wcześniej konta w ramach pakietów „Na co dzień”, „Active” oraz „Prestige”. eurobank oferuje płatności mobilne również swoim najmłodszym klientom - posiadaczom konta „Junior”, czyli młodzieży od 13. roku życia.

Prowadzenie konta „W pełni” jest całkowicie bezpłatne. Jego posiadacz może uzupełnić rachunek o kartę HCE i korzystać z niej wykorzystując aplikację „eurobank 2.0”. Wystarczy aktywować „płatności mobilne Visa” w aplikacji mobilnej, aby już w ciągu kilku minut móc płacić i wypłacać gotówkę zbliżeniowo smartfonem. Ta karta również jest darmowa.

Co więcej, karta HCE daje możliwość zyskiwania 5% zwrotu kwot płatności na sport, rozrywkę i rekreację
w ramach nowego programu premiowego „Codziennie zyskuję”, który wystartuje 1 września. Klient będzie mógł w nim zyskać do 720 zł rocznie.

Klient może również zdecydować się na jedną z dwóch tradycyjnych, plastikowych kart płatniczych: Visa Electron lub Mastercard Debit Prestige. Miesięczna opłata za kartę Visa Electron wynosi 4,90 zł, ale klient nie ponosi jej, jeżeli w ciągu miesiąca dokona płatności bezgotówkowych na min. 400 zł (do zwolnienia z opłaty wliczają się zarówno transakcje z karty Visa Electron, jak również te dokonane mobilnie kartą HCE).

Bankowość mobilna coraz popularniejsza

eurobank wprowadził pierwszą wersję aplikacji mobilnej w sierpniu 2013 r. Z roku na rok można zaobserwować, że klienci eurobanku stają się coraz bardziej „mobilni”.

Według danych na koniec drugiego kwartału 2018 r. z bankowości mobilnej eurobanku (bez względu na wersję) korzystało ponad 153 tys. osób (przynajmniej jedno logowanie na konto miesięcznie za pomocą kanału mobilnego). Oznacza to wzrost o ponad jedną piątą w ujęciu rocznym.

W eurobanku rośnie też liczba klientów korzystających wyłącznie z bankowości mobilnej. Na koniec drugiego kwartału 2018 r. było ich 32,9 tys. (+3 proc. r/r).

----

Bank prowadzi konta w ramach usługi [prowadzenia rachunku płatniczego] w rozumieniu Wykazu Usług Reprezentatywnych (Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r.). Bankowość Internetowa stanowi nazwę handlową dla [usługi bankowości elektronicznej]; pozostałe nazwy wskazane w nawiasach kwadratowych stanowią nazwy usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym.

Opłata miesięczna za posiadanie karty Mastercard Debit Prestige [obsługa karty debetowej] wynosi 8 zł a karty Visa Electron 4,90 zł (naliczana, jeżeli nie spełniono warunku zwolnienia). Wypłata gotówki z bankomatów i płatności kartą za zakupy za granicą uwzględniają [transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych] i [transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych].

Płatności mobilne Visa są dostępne w ramach usług Aplikacji mobilnej 2.0 eurobanku na urządzeniach mobilnych z systemem Android w wersji min. 5.0 i komunikacją NFC. Aplikacja mobilna wymaga aktywacji, jest dostępna dla kont osobistych z dostępem do Bankowości Internetowej.

Uzyskiwanie korzyści w ramach Programu „Codziennie zyskuję” wymaga przystąpienia do programu za pośrednictwem kanałów dostępu lub od 1.09.2018 w placówkach Euro Bank S.A. Zwrot za wydatki kartą w ramach Programu „Codziennie Zyskuję” wynosi maks. 60 zł miesięcznie i dotyczy transakcji bezgotówkowych zrealizowanych kartami wydanymi do rachunku bieżącego objętego Programem.

Szczegóły oferty eurobanku, w tym m.in. Regulaminy: Konta dla osób fizycznych, Wydawania i używania debetowych kart płatniczych Euro Bank S.A., Świadczenia Usług Bankowości Elektronicznej dla osób fizycznych, Programu „Codziennie Zyskuję” oraz Przewodnik po Bankowości Elektronicznej zawierający informacje o wymaganych systemach operacyjnych na urządzeniach mobilnych, są dostępne na www.eurobank.pl oraz w placówkach Euro Banku S.A.

 

informacje o firmie

Euro Bank S.A. (eurobank) to detaliczny bank „na co dzień” z szeroką ofertą produktów dla klientów indywidualnych. Pozycję eurobanku wśród banków oferujących najnowocześniejsze usługi ugruntowały takie wdrożenia jak: płatności mobilne HCE, funkcjonalne widgety (dla Androida oraz iOS), Touch ID (dla iOS), bankowość internetowa w RWD, karta multiwalutowa.

Bank skupia się na jakości oferowanych usług oraz produktów w każdym kanale kontaktu. W ciągu kolejnych 5. kwartałów w 2015 i  w 2016 r. eurobank znajdował się w TOP 3 według wskaźnika satysfakcji Klienta -  NPS (TNS/OBOP, Audyt Bankowości Detalicznej, 2015-2016 r.).

Kluczowe wyróżnienia z 2017 r:

- Instytucja Roku 2016 -  Bank zajął 3. miejsce w kategorii „Jakość obsługi w kanałach zdalnych” oraz 3. miejsce w kategorii „Jakość obsługi w placówkach” (MojeBankowanie.pl, 07 marca 2017 r.), - Przyjazny Bank Newsweeka  - Bank zajął 1. miejsce w kategorii „Bankowość hipoteczna” (26 września 2017 r.),

- Złoty Bankier 2017 - Bank zajął 2. miejsce w kategorii  „Złoty Bank” - Najwyższa jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z klientem (21 kwietnia 2017 r.),

- Złote Spinacze 2017 - Bank otrzymał statuetkę Brązowego Spinacza, w kategorii „Corporate Social Responsibility” za kampanię "Our People Round The World" (1 grudnia 2017 r.),

- Monitor Satysfakcji Klientów Banków, ARC Rynek i Opinia -  Bank zajął drugie miejsce w  zestawieniu „Ogólny ranking form kontaktu z bankiem”  (7 grudnia 2017 roku).

Wysoką ocenę wiarygodności finansowej eurobanku potwierdza agencja ratingowa Fitch. eurobank otrzymał rating długoterminowy (long term IDR) na poziomie „A-”, z perspektywą stabilną.

Bank zatrudnia niemal 2900 pracowników i posiada sieć licząca prawie 500 placówek, rozmieszczonych na terenie całej Polski. Większościowym właścicielem jest francuska Grupa Societe Generale, która zatrudnia 146 tys. pracowników \w 66 krajach, obsługując 31 mln klientów.

www.eurobank.pl

infolinia: 19 000 (koszt połączenia wg stawki operatora)

informacje o firmie

Euro Bank S.A. (eurobank) to detaliczny bank „na co dzień” z szeroką ofertą produktów dla klientów indywidualnych. Pozycję eurobanku wśród banków oferujących najnowocześniejsze usługi ugruntowały takie wdrożenia jak: płatności mobilne HCE, funkcjonalne widgety (dla Androida oraz iOS), Touch ID (dla iOS), bankowość internetowa w RWD, karta multiwalutowa.

Bank skupia się na jakości oferowanych usług oraz produktów w każdym kanale kontaktu. W ciągu kolejnych 5. kwartałów w 2015 i  w 2016 r. eurobank znajdował się w TOP 3 według wskaźnika satysfakcji Klienta -  NPS (TNS/OBOP, Audyt Bankowości Detalicznej, 2015-2016 r.).

Kluczowe wyróżnienia z 2017 r:

- Instytucja Roku 2016 -  Bank zajął 3. miejsce w kategorii „Jakość obsługi w kanałach zdalnych” oraz 3. miejsce w kategorii „Jakość obsługi w placówkach” (MojeBankowanie.pl, 07 marca 2017 r.), - Przyjazny Bank Newsweeka  - Bank zajął 1. miejsce w kategorii „Bankowość hipoteczna” (26 września 2017 r.),

- Złoty Bankier 2017 - Bank zajął 2. miejsce w kategorii  „Złoty Bank” - Najwyższa jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z klientem (21 kwietnia 2017 r.),

- Złote Spinacze 2017 - Bank otrzymał statuetkę Brązowego Spinacza, w kategorii „Corporate Social Responsibility” za kampanię "Our People Round The World" (1 grudnia 2017 r.),

- Monitor Satysfakcji Klientów Banków, ARC Rynek i Opinia -  Bank zajął drugie miejsce w  zestawieniu „Ogólny ranking form kontaktu z bankiem”  (7 grudnia 2017 roku).

Wysoką ocenę wiarygodności finansowej eurobanku potwierdza agencja ratingowa Fitch. eurobank otrzymał rating długoterminowy (long term IDR) na poziomie „A-”, z perspektywą stabilną.

Bank zatrudnia niemal 2900 pracowników i posiada sieć licząca prawie 500 placówek, rozmieszczonych na terenie całej Polski. Większościowym właścicielem jest francuska Grupa Societe Generale, która zatrudnia 146 tys. pracowników \w 66 krajach, obsługując 31 mln klientów.

www.eurobank.pl

infolinia: 19 000 (koszt połączenia wg stawki operatora)