handel budownictwo/nieruchomości

Remodeling Galerii Gryf zakończony!

31.07.2018 | Carrefour Polska

Prace modernizacyjne w szczecińskiej Galerii Gryf dobiegły końca. Kluczową zmianą, jaka nastąpiła w wyniku remodelingu, było zaaranżowanie w obiekcie strefy restauracyjnej. W efekcie prac odnowiono również wnętrza oraz fasadę budynku.

Rozpoczęty w czerwcu 2017 roku remodeling szczecińskiej Galerii Gryf stanowił część strategii modernizacji centrów handlowych, którą właściciel i zarządca obiektu – Carrefour Polska – realizuje od 2014 roku.

Pierwszym efektem prowadzonych w obiekcie prac była zmiana układu handlowego, dzięki której możliwe było zaaranżowanie w galerii nowoczesnej strefy restauracyjnej. Komfortowa i zaprojektowana zgodnie z najnowszymi trendami strefa zajęła powierzchnię ponad 300 mkw. Klienci mogą w niej skorzystać z oferty gastronomicznej takich lokali, jak Berlin Donner Kebab, Kuchnia Pekin czy Bistro Express.

W obiekcie zmodernizowano również pasaże, sufity oraz toalety, wymieniono elementy małej architektury oraz oświetlenie. Odnowiona została także fasada budynku i portale wejściowe. Z początkiem lipca 2018 r. w pasażu Galerii Gryf powstał również wyjątkowy plac zabaw dla dzieci w kształcie statku. Są w nim dostępne liczne zabawki, m. in ster okrętu, lustro zniekształcające czy pufy o zabawnych kształtach.

Modernizacji Galerii Gryf towarzyszyło także odświeżenie logo obiektu. Nowy logotyp składa się z nazwy galerii oraz znaku graficznego prezentującego statek. Motyw ten wykorzystany jest również na portalach wejściowych do obiektu oraz wewnątrz galerii.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.