kultura/sztuka/rozrywka

Galeria Zielone Wzgórze promuje czytelnictwo

24.07.2018 | Carrefour Polska

Do dyspozycji klientów białostockiej Galerii Zielone Wzgórze oddana została strefa pełna literatury. Na jednej ze ścian w pasażu galerii powstała wirtualna biblioteka stworzona we współpracy z publio.pl. W strefie znajduje się także biblioteka bookcrossingowa, w której Carrefour Polska udostępnia książki klientom.

Korzystanie z wirtualnej biblioteki jest niezwykle proste - na ścianie w pasażu Galerii Zielone Wzgórze umieszczone zostały grafiki prezentujące okładki wybranych książek wraz z QR kodem. Przy pomocy aplikacji w telefonie wystarczy zeskanować wybrany kod, aby otrzymać bezpłatny dostęp do fragmentów 6 różnych ebooków. Zestaw dostępnych w ramach wirtualnej biblioteki tytułów będzie zmieniany co dwa miesiące, dzięki czemu klienci będą mogli poznawać coraz to nowe treści.

Klienci, którzy nie dysponują smartfonami mogą z kolei skorzystać ze zlokalizowanej w strefie biblioteki bookcrossingowej. Dostępne w niej książki każdy może przeczytać na miejscu lub zabrać ze sobą do domu. Czytelnicy mogą również przekazać zalegające w domowych bibliotekach tytuły, pozostawiając je na półce w galerii. Taka biblioteka z powodzeniem funkcjonuje już w strefie relaksu m.in. w gdańskiej Galerii Morena czy Galerii Kalisz, a wkrótce powstanie również w Galerii AKS w Chorzowie.

Dodatkową atrakcją w Galerii Zielone Wzgórze jest także ścianka edukacyjna dla najmłodszych, która została oddana do użytku w połowie lipca. Dzięki kolorowym zabawkom - dedykowanym dzieciom od 3. roku życia - maluchy mogą rozwijać swoje umiejętności motoryczne podczas wizyty w centrum handlowym.

W ostatnim czasie wyjątkową atrakcję dla najmłodszych przygotowała również szczecińska Galeria Gryf. Od początku lipca dzieci mogą skorzystać z placu zabaw w kształcie statku, który powstał w pasażu obiektu. Dostępne w strefie zabawki, m. in ster okrętu, lustro zniekształcające czy pufy o zabawnych kształtach, dostarczą najmłodszym wiele zabawy.

Strefy relaksu z atrakcjami dla najmłodszych dostępne są również w innych obiektach, których właścicielem i zarządcą jest Carrefour Polska. W lutym br. taka przestrzeń powstała w Galerii Kalisz, gdzie do dyspozycji klientów oddane zostały wygodne siedziska, ładowarki do telefonów, biblioteka oraz podwieszone pod sufit huśtawki dla dzieci. Bujaki, zjeżdżalnie i zabawki edukacyjne dostępne są również w strefach w Galerii Grudziądz, Centrum Handlowym Carrefour w Olsztynie, Galerii Słowiańskiej w Zgorzelcu czy Galerii Zdrój w Jastrzębiu-Zdroju.    

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.