internet media/marketing/reklama

Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

12.07.2018 | UPC Polska

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.

Connect Box został zaprojektowany przez inżynierów Liberty Global, największej na świecie firmy dostarczającej szerokopasmowy Internet i telewizyjną rozrywkę oraz spółki-matki UPC Polska, pracujących w centrum technologicznym firmy w Amsterdamie. Urządzenie wykorzystuje zaawansowaną technologię Smart Wi-Fi, aby zapewnić najbardziej optymalne połączenie z Internetem z każdego miejsca w domu. Gdy do sieci podłączonych jest wiele urządzeń, modem inteligentnie zarządza podziałem łącza i sprawia, że urządzenie znajdujące się na skraju zasięgu Wi-Fi nie zmniejsza przepustowości dla pozostałych, znajdujących się bliżej urządzeń. Bez tej funkcjonalności urządzenie znajdujące się najdalej, obniżałoby prędkość wszystkim pozostałym. Dodatkowo, aby zapewnić jeszcze lepsze połączenie, technologia Smart Wi-Fi przełącza urządzenia z sieci 2,4GHz na 5GHz, zawsze gdy tylko jest to możliwe. Wszystkie te elementy sprawiają, ze domownicy mają niezakłócony dostęp do rozrywki i łączności z bliskimi - mogą oglądać filmy w wysokiej rozdzielczości oraz grać w gry online, a także prowadzić rozmowy wideo bez przeszkód, niezależnie od tego, gdzie się znajdują. Ofertę uzupełniają Wi-Fi boostery - urządzenia do zwiększania zasięgu Wi-Fi dedykowane klientom mieszkającym w dużych mieszkaniach i domach jednorodzinnych, w których jest wiele pomieszczeń oraz potencjalnych przeszkód na drodze sygnału, np. grubych ścian.

„O niezawodności dostarczanego przez UPC Internetu świadczą niezależne pomiary, takie jak ogólnodostępny Speed Test. W rankingu dostawców Internetu za 2017 rok, UPC było numerem jeden w kategorii Wi-Fi, do czego przyczyniły się funkcjonalności Connect Box. Systematycznie rośnie też wskaźnik satysfakcji klientów z usług internetowych UPC. W badaniach NPS, klienci wskazują, że doceniają nie tylko wysoką prędkość Internetu, ale także jego stabilność i dobry zasięg Wi-Fi w całym mieszkaniu czy domu.” - mówi Jarosław Pijanowski, VP Sales and Care w UPC Polska.

Na całym świecie z Connect Box korzysta już 10 milionów klientów Liberty Global. Poza Europą, również w Ameryce Południowej i na Karaibach.

informacje o firmie

***
O UPC Polska

UPC Polska jest wiodącym operatorem sieci kablowej i dostawcą usług komunikacyjnych i rozrywki dla konsumentów i firm w całej Polsce. Na koniec roku 2017, w zasięgu światłowodowej sieci UPC było ponad 3,3 mln gospodarstw domowych w ponad 150 miastach, włącznie z Warszawą, Krakowem i Katowicami. UPC Polska dostarczała ponad 2,9 mln usług do 1,4 mln unikalnych klientów, w tym 1,2 mln usług telewizyjnych, 1,1 mln usług szerokopasmowego Internetu i prawie 630 tys. usługi telefonii stacjonarnej. Spółka posiada w ofercie usługę Horizon TV – platformę telewizji następnej generacji, która w 2017 roku miała ponad 400 tys. abonentów, a także modem Wi-Fi Connect Box, z którego korzystało ponad 370 000 klientów. UPC zapewnia klientom dostęp do około 700 tys. punktów dostępu do sieci Wi-Fi w ramach całej sieci. Ponadto UPC Polska oferuje szeroki zakres usług telewizyjnych, telefonicznych, dostępu do Internetu oraz przesyłu danych dla firm prowadzących działalność w obszarach objętych siecią usług Spółki.

O Liberty Global

Liberty Global (NASDAQ: LBTYA, LBTYB i LBTYK) to największy na świecie międzynarodowy operator usług telewizji i szerokopasmowego Internetu, działający w 12 krajach Europy pod markami Virgin Media, Unitymedia, Telenet i UPC. Liberty Global inwestuje w infrastrukturę, która pozwala klientom grupy w pełni korzystać z najnowocześniejszych rozwiązań rewolucji cyfrowej. Skala działalności i zaangażowanie firmy w rozwój innowacji sprawia, że Liberty Global opracowuje najnowocześniejsze i cieszące się popularnością produkty dostarczane za pomocą sieci następnej generacji łączących ponad 22 mln naszych klientów korzystających z ponad 46 mln usług telewizji, Internetu i telefonii. Ponadto Liberty Global obsługuje ponad 6 mln abonentów usług mobilnych i oferuje usługi WiFi w 10 milionach punktów dostępowych. Grupa Liberty Global posiada także 50% VodafoneZiggo, holenderskiego joint venture, które ma 4 miliony klientów, 10 milionów usług stacjonarnych i 5 milionów usług mobilnych, a także istotne udziału w spółkach odpowiedzialnych za produkcję contentu telewizyjnego: ITV, All3Media, LionsGate, Formula E.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.libertyglobal.com  

informacje o firmie

***
O UPC Polska

UPC Polska jest wiodącym operatorem sieci kablowej i dostawcą usług komunikacyjnych i rozrywki dla konsumentów i firm w całej Polsce. Na koniec roku 2017, w zasięgu światłowodowej sieci UPC było ponad 3,3 mln gospodarstw domowych w ponad 150 miastach, włącznie z Warszawą, Krakowem i Katowicami. UPC Polska dostarczała ponad 2,9 mln usług do 1,4 mln unikalnych klientów, w tym 1,2 mln usług telewizyjnych, 1,1 mln usług szerokopasmowego Internetu i prawie 630 tys. usługi telefonii stacjonarnej. Spółka posiada w ofercie usługę Horizon TV – platformę telewizji następnej generacji, która w 2017 roku miała ponad 400 tys. abonentów, a także modem Wi-Fi Connect Box, z którego korzystało ponad 370 000 klientów. UPC zapewnia klientom dostęp do około 700 tys. punktów dostępu do sieci Wi-Fi w ramach całej sieci. Ponadto UPC Polska oferuje szeroki zakres usług telewizyjnych, telefonicznych, dostępu do Internetu oraz przesyłu danych dla firm prowadzących działalność w obszarach objętych siecią usług Spółki.

O Liberty Global

Liberty Global (NASDAQ: LBTYA, LBTYB i LBTYK) to największy na świecie międzynarodowy operator usług telewizji i szerokopasmowego Internetu, działający w 12 krajach Europy pod markami Virgin Media, Unitymedia, Telenet i UPC. Liberty Global inwestuje w infrastrukturę, która pozwala klientom grupy w pełni korzystać z najnowocześniejszych rozwiązań rewolucji cyfrowej. Skala działalności i zaangażowanie firmy w rozwój innowacji sprawia, że Liberty Global opracowuje najnowocześniejsze i cieszące się popularnością produkty dostarczane za pomocą sieci następnej generacji łączących ponad 22 mln naszych klientów korzystających z ponad 46 mln usług telewizji, Internetu i telefonii. Ponadto Liberty Global obsługuje ponad 6 mln abonentów usług mobilnych i oferuje usługi WiFi w 10 milionach punktów dostępowych. Grupa Liberty Global posiada także 50% VodafoneZiggo, holenderskiego joint venture, które ma 4 miliony klientów, 10 milionów usług stacjonarnych i 5 milionów usług mobilnych, a także istotne udziału w spółkach odpowiedzialnych za produkcję contentu telewizyjnego: ITV, All3Media, LionsGate, Formula E.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.libertyglobal.com