nowe produkty/usługi ekonomia/biznes/finanse

„To się uda!” – Europejski Fundusz Leasingowy z nową platformą komunikacyjną

09.07.2018 | EFL

- Z odpowiednim partnerem i wsparciem nie ma rzeczy niemożliwych. Każdy może realizować najtrudniejsze wyzwania i spełniać marzenia – motywuje przedsiębiorców Europejski Fundusz Leasingowy, który ruszył z nową platformą komunikacyjną „To się uda!”. Autorem nowej strategii i kreacji jest wrocławska agencja Neon Shake Advertising.

W nowej platformie firma leasingowa podkreśla zrozumienie dla przedsiębiorców
oraz proponuje im swoje partnerstwo i wsparcie. Przewodnie hasło „To się uda!” zaznacza, że nawet najtrudniejsze wyzwania i cele, które sobie stawiają - z ekspertami Europejskiego Funduszu Leasingowego są możliwe do zrealizowania. – Poza komunikacją produktu i korzyści racjonalnych, w nowym wizerunku marki istotną rolę odgrywają korzyści emocjonalne. Podkreślamy, że Europejski Fundusz Leasingowy to nie tylko usługi, ale przede wszystkim ludzie, którzy pomagają rozwijać biznes. Opieramy się na bezpośrednich relacjach i wierze w siłę sprawczą klientów. Tego na polskim rynku leasingowym w platformach komunikacyjnych nie było. - tłumaczy Łukasz Maścianica, dyrektor kreatywny i współwłaściciel agencji Neon Shake Advertising. Wrocławski zespół został wybrany do przygotowania całej strategii oraz kreacji nowej platformy. Efekty prac można zobaczyć m.in. w materiałach digitalowych i drukowanych. Filozofia „To się uda!” będzie widoczna również w kanałach social mediach marki. Ich kompleksową obsługą także zajmie się Neon Shake. Zespół odpowiedzialny za prace nad koncepcją nowej platformy po stronie agencji tworzyli między innymi dyrektor kreatywny Tomek Napierała i senior graphic designer Tomasz Kurek, a za bieżące prowadzenie prac odpowiedzialna będzie Magda Marcinkowska, senior account manager. – Bardzo ważne są dla nas relacje z naszymi klientami. Z jednej strony staramy się dla nich przygotowywać najlepsze usługi, a z drugiej wspierać ich w rozwoju i spełnianiu biznesowych marzeń. Ich sukces to nasz sukces. Chcemy, by wiedzieli, że jesteśmy ich partnerem, na którego mogą liczyć. Dlatego platforma „To się uda!” idealnie przedstawia nasze założenia i nie jest to pomysł na kampanię, ale komunikację na dłuższy czas – mówi Ewa Kadziewicz, Dyrektor Marketingu w Europejskim Funduszu Leasingowym.

Neon Shake Advertising to wrocławska agencja 360 stopni, która od lat współpracuje z największymi brandami w Polsce i Europie. Do grona klientów agencji, która jest autorem nowej platformy komunikacyjnej należą m.in. Western Union, Generali, Echo Investment, Decathlon, Indykpol czy Oranżada Hellena.

kontakt dla mediów
Maja Lidke
Doradca Zarządu ds. PR, Europejski Fundusz Leasingowy SA
Maja Lidke

maja.lidke@efl.com.pl

informacje o firmie
EFL

Europejski Fundusz Leasingowy SA powstał w 1991 roku, jako jedna z pierwszych firm leasingowych w Polsce. Od 2001 roku EFL jest częścią Grupy Crédit Agricole, co gwarantuje firmie finansową stabilność i bezpieczeństwo oraz pozwala korzystać z wiedzy i doświadczeń instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. EFL konsekwentnie poszerza zakres rozwiązań dla biznesu. Spółka oferuje szeroki pakiet produktów: leasing, pożyczkę, wynajem długoterminowy, ubezpieczenia i faktoring. Od 1991 roku współpracuje z najbardziej liczącymi się producentami i dostawcami maszyn, urządzeń, pojazdów oraz innych środków trwałych. Firmę wyróżniono m.in. sześciokrotnie tytułem: Firmy Przyjaznej Klientowi i pięciokrotnie Finansowej Marki Roku. Już ponad 300 tysięcy klientów wybrało EFL na swojego partnera w biznesie. Więcej na: www.efl.pl.

załączniki

kontakt dla mediów
Maja Lidke
Doradca Zarządu ds. PR, Europejski Fundusz Leasingowy SA
Maja Lidke

maja.lidke@efl.com.pl

informacje o firmie
EFL

Europejski Fundusz Leasingowy SA powstał w 1991 roku, jako jedna z pierwszych firm leasingowych w Polsce. Od 2001 roku EFL jest częścią Grupy Crédit Agricole, co gwarantuje firmie finansową stabilność i bezpieczeństwo oraz pozwala korzystać z wiedzy i doświadczeń instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. EFL konsekwentnie poszerza zakres rozwiązań dla biznesu. Spółka oferuje szeroki pakiet produktów: leasing, pożyczkę, wynajem długoterminowy, ubezpieczenia i faktoring. Od 1991 roku współpracuje z najbardziej liczącymi się producentami i dostawcami maszyn, urządzeń, pojazdów oraz innych środków trwałych. Firmę wyróżniono m.in. sześciokrotnie tytułem: Firmy Przyjaznej Klientowi i pięciokrotnie Finansowej Marki Roku. Już ponad 300 tysięcy klientów wybrało EFL na swojego partnera w biznesie. Więcej na: www.efl.pl.