wydarzenia sport zdrowie kultura/sztuka/rozrywka

„Lekkoatletyka dla każdego” zawitała do Władysławowa

05.07.2018 | Nestlé Polska S.A.

8 lipca na stadionie lekkoatletycznym COS OPO we Władysławowie powstało sportowe miasteczko. To impreza dla całych rodzin, organizowana w ramach programu Lekkoatletyka dla każdego!. Dzieci uczestniczyły w tym dniu w licznych atrakcjach: zawodach sportowych, indywidualnych poradach ekspertów ds. żywienia z firmy Nestlé, oraz spotkaniach ze słynnymi lekkoatletami: Szymonem Ziółkowskim i Pawłem Czapiewskim.

Sport, edukacja i wiedza na temat prawidłowego sposobu odżywiania – te dziedziny połączyło jedno wydarzenie: rodzinna impreza na stadionie lekkoatletycznym we Władysławowie. Mieszkańcy miasta i turyści, którzy 8 lipca przyszli odwiedzić sportowe miasteczko, przekonali się, że lekkoatletyka naprawdę jest dla każdego. Na bieżni oraz murawie obiektu powstały 3 strefy:

  • sportowa – tu dzieci mogły wziąć udział w zawodach: biegu na 30 m, biegu płotkarskim, skoku wzwyż, a nawet rzucie oszczepem lub vortexem. Nad wszystkim czuwali profesjonalni trenerzy i zawodnicy, w tym sportowe gwiazdy;
  • edukacyjna – uczestnicy mieli szansę wykazania się wiedzą na temat historii Igrzysk Olimpijskich;
  • żywieniowa - eksperci ds. żywienia firmy Nestlé udzielali rodzicom porad i zaleceń indywidualnych na podstawie oceny stanu nawodnienia ich dziecka.

Lekkoatletyka dla każdego! to program realizowany przez Polski Związek Lekkiej Atletyki oraz Nestlé Polska. Jego celem jest popularyzacja sportów lekkoatletycznych oraz promowanie zasad zbilansowanej diety wśród uczniów szkół podstawowych i gimnazjów.

Program to jedna z akcji podejmowanych przez Nestlé w ramach szerszej inicjatywy – Nestlé for Healthier Kids. Skupia ona pod wspólnym parasolem zarówno dotychczasowe, jak i przyszłe działania Nestlé na rzecz dzieci. W jej ramach firma zobowiązała się do 2030 roku pomóc aż 50 milionom dzieci prowadzić zdrowszy styl życia. W ten sposób Nestlé wspiera rodziców i opiekunów dzieci w zadbaniu o ich zdrową przyszłość. Inicjatywa Nestlé for Healthier Kids stanowi realizację kluczowego celu firmy – podnoszenia jakości życia i dążenia do lepszej przyszłości każdego człowieka, rodzin i społeczności.

 

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.