polityka media/marketing/reklama
"Do Rzeczy" (27) Ostry tekst Warzechy: Boże, chroń nas przed feministkami.
Obowiązujący od 2011 r. wymóg procentowych parytetów płci na listach wyborczych (minimum 35 proc. dla kobiet i dla mężczyzn) feministyczne środowiska uznają za jeden ze swoich największych sukcesów. A nie jest to ostatnie słowo feministek – pisze Łukasz Warzecha w artykule „Femidyktatura”.
Na łamach „Do Rzeczy” również:
Mimo ugody na ostatnim szczycie UE stosunek do nielegalnej imigracji pozostaje najsilniejszym czynnikiem dzielącym Europę – zauważa Piotr Semka w tekście „Polska w grze o Europę”.
Wiemy o niszczeniu akt bezpieki i PZPR. Jednak dotąd nie znaliśmy skali niszczenia archiwów wojskowych.
Okazuje się ona wstrząsająca – pisze Sławomir Cenckiewicz w tekście „Niszczycielskie »dzieci Kiszczaka«”.
Nad dachami polskich miast krążą już często tylko wrony. Wyparły inne ptaki. I sami to im umożliwiliśmy.
A to nie koniec, bo po nich nadlecą kruki – ostrzega Łukasz Zboralski w artykule „Czas czarnych ptaków”.
Amerykański gigant streamingowy wybrał smutną odpowiedź na swoje ostatnie wizerunkowe kłopoty. To ideologiczne wzmożenie– pisze Piotr Gociek w tekście „Wybór Netflixa”.
Jak pokazuje historia, zagłada naszego świata może nadejść ze strony Kosmosu w każdej chwili – zauważa Adam Zubek w artykule „Śmierć z Kosmosu”.
Niecałe trzy lata wystarczyły Justinowi Trudeau, by kompletnie przeorać Kanadę. Ostatnim etapem jego lewicowej rewolucji jest pełna legalizacja marihuany – pisze Piotr Włoczyk w tekście „Rewolucja Trudeau”.
Polacy latają coraz częściej. Szybko przybywa też pasażerów tranzytowych. Rząd chce więc wybudować gigantyczne lotnisko między Warszawą a Łodzią. Kto na nim zyska, a kto straci? – rozważa Jacek Przybylski w tekście „Zarobić na polskim niebie”.
Na łamach nowego „Do Rzeczy” również Rafał A. Ziemkiewicz pisze o kompromitacji z ustawą o IPN, a Krzysztof Masłoń wspomina swoją przygodę z Rolling Stonesami.
Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 2 lipca 2018.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl