handel internet media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Gorące wyprzedaże na platformie Carrefour.pl

29.06.2018 | Carrefour Polska

Na platformie zakupowej Carrefour.pl wystartowała nowa, letnia akcja promocyjna. W ramach „Gorących wyprzedaży” klienci sieci mogą skorzystać z oferty ponad 1000 produktów dostępnych w atrakcyjnych, obniżonych cenach.

Artykuły objęte wyprzedażą pochodzą z każdej kategorii produktowej dostępnej na Carrefour.pl, tj. dom i ogród, dziecko, elektronika, kultura i rozrywka, sport i turystyka, oraz zdrowie i uroda. Klienci będą mieli okazję nabyć je z rabatem sięgającym obecnie do 50%.

- Z myślą o wygodzie kupujących na platformie Carrefour.pl, zadbaliśmy o to, aby wszystkie produkty objęte promocją zebrane zostały w jednym miejscu, w nowej kategorii „Gorąca wyprzedaż” - mówi Bożena Nawara-Borek, Dyrektor E-commerce w Carrefour Polska.

Kategoria zawiera ponad 1000 artykułów, a sieć będzie regularnie uzupełniać ją o nowe, cotygodniowe okazje. Akcja promocyjna na platformie Carrefour.pl dotyczy zarówno produktów z oferty Carrefour, jak również proponowanych przez zewnętrznych, zweryfikowanych sprzedawców. Carrefour, po połączeniu swoich serwisów food i non-food w jedną platformę sprzedażową Carrefour.pl, rozwija ją bowiem w modelu marketplace. Oznacza to, że oprócz asortymentu sieci, klienci znajdą w serwisie również produkty niespożywcze, które nie są dostępne w sklepach stacjonarnych Carrefour.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.