media/marketing/reklama

Krzysztof Starnawski promuje kampanię #Odkrywaj więcej

26.06.2018 | Stock Polska

W czerwcu wystartowała druga odsłona kampanii wizerunkowej marki Amundsen #Odkrywaj więcej. Kolejnym ambasadorem akcji został Krzysztof Starnawski, ikona światowego nurkowania jaskiniowego, odkrywca i podróżnik. W poszukiwaniu najpiękniejszych miejsc nurkowych zwiedził cały świat od bieguna północnego aż do odległych zakątków Pacyfiku. 

Na początku było odkrycie

Krzysztof Starnawski „odkrywanie” odmienia przez wszystkie przypadki. Taternik, ratownik TOPR, nurek głębinowy, od 20 lat eksploruje jaskinie całego świata. Kiedy jako speleolog badał kolejne miejsca i natrafiał na wodę, nie dawało mu spokoju, co jest dalej. Chęć odkrywania była tak silna, że nauczył się nurkowania, żeby samemu to sprawdzić. Nurkowanie ma dla mnie sens tylko wtedy, gdy wiąże się z eksploracją. Nurkując, koncentruję się na odkrywaniu świata i zapisywaniu ostatnich białych plam na mapach świata” - mówi Starnawski.

Odkrywanie krok po kroku

Marka Amundsen od początku patronuje odkrywczym pomysłom i wspiera tych, którzy pragną iść do przodu, by zdobywać kolejne doświadczenia. Ale odkrycie nie zawsze zdarza się od razu, czasami potrzeba czasu i cierpliwości żeby dotrzeć do celu. Najlepiej techniką małych kroków. „U mnie zawsze się sprawdzała i dzięki niej wciąż od 30 lat odnoszę sukcesy, a co najważniejsze, udało mi się uniknąć poważnych niebezpieczeństw " - mówi Starnawski, który zaczynał swoją przygodę ze sportami tzw. „przestrzennymi” - od rekreacyjnych wspinaczek na tatrzańskich szlakach aż po żeglarstwo morskie i narciarstwo wysokogórskie. Dziś mistrz, wzór w konsekwentnym dążeniu do celu, człowiek - legenda. Uzależniony od gór i jaskiń. Dla pasji poświęca się w całości.

Krzysztof Starnawski to niespokojny duch, podróżnik ekstremalny, prawdziwy kolekcjoner wrażeń. Ciągle stawia sobie kolejne cele i nie ustaje w poszukiwaniach. Amundsen wyznaje te same wartości, więc jego wybór na ambasadora akcji #Odkrywaj więcej był dla nas naturalny." - mówi Mateusz Banach, Brand Manager marki Amundsen.

W trzeciej, ostatniej odsłonie kampanii #Odkrywaj więcej do grona ambasadorów dołączy jeszcze jedna osobowość podróżnicza.

W ramach całorocznej kampanii przygotowano dedykowaną stronę: www.odkrywajwiecej.pl, nową identyfikację graficzną, konkursy i aktywacje konsumenckie. Działania obejmą nowoczesne i tradycyjne kanały dotarcia oraz wsparcie PR. Całość zaplanowana jest do końca 2018 roku.

informacje o firmie

***

O Stock Polska

Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów, ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

informacje o firmie

***

O Stock Polska

Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów, ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.