nowe produkty/usługi handel styl życia transport ekonomia/biznes/finanse

Carrefour Polska z nową usługą carsharingu 4mobility

25.06.2018 | Carrefour Polska

Carrefour Polska – jedna z największych omnikanałowych sieci handlowych w Polsce oraz notowana na NewConnect spółka 4Mobility, nawiązały współpracę i rozszerzają portfolio innowacyjnych rozwiązań oferowanych klientom. W ramach umowy partnerskiej, 4Mobility udostępnia usługę carsharingu przy trzech największych hipermarketach Carrefour w Warszawie, a użytkownicy aplikacji „Mój Carrefour”, mogą korzystać z kuponów zniżkowych i taniej podróżować wypożyczonymi „na minuty autami.

Carrefour stale inwestuje w zwiększenie komfortu swoich klientów na zakupach wprowadzając wiele innowacyjnych rozwiązań własnych oraz dzięki współpracy z zewnętrznymi partnerami. Najnowszą z nich jest carsharing 4mobility. Dzięki nawiązaniu współpracy, klienci sklepów Carrefour Polska mogą obecnie skorzystać z usługi 4Mobility, która za pomocą nowej mobilnej aplikacji jeszcze bardziej przyśpiesza proces wynajmu „aut na minuty” i daje kierowcom pełną niezależność oraz komfort w poruszaniu się po mieście. W ramach współpracy samochody 4Mobility można wypożyczyć przy hipermarkecie Carrefour w Centrum Handlowym Atrium Targówek
(ul. Głębocka), Centrum Handlowym Wileńska (ul. Targowa) oraz Centrum Handlowym Arkadia (Al. Jana Pawła II).

– Rozwój innowacyjnych usług jest ważnym elementem strategii transformacji cyfrowej Carrefour Polska. Do tej pory koncentrowaliśmy się głównie na inicjatywach własnych wdrażając, m.in. projekt Sąsiatki bazujący na ekonomii współpracy czy usługę Scan&Go - znacznie przyspieszającą proces płatności przy kasach. Teraz idziemy o krok dalej i aktywnie angażujemy do współpracy naszych zewnętrznych partnerów – mówi Grzegorz Wazowicz, Dyrektor Usług Finansowych i Handlowych Carrefour Polska. – Współpraca z carsharing 4Mobility to pierwsza taka akcja w Polsce, która pozwoli nam zaoferować jeszcze więcej korzyści naszym klientom. Dzięki nowej usłudze, będą oni mogli szybko i łatwo wrócić ze swoimi zakupami do domu lub pojechać na spotkanie z przyjaciółmi – dodaje.

Udostępniamy auta w miejscach, w których obserwujemy największe zapotrzebowanie na nowoczesną mobilność. Nasza obecność przy sklepach sieci Carrefour jest istotnym elementem w strategii rozwoju naszych usług car sharing – auta na minuty dostępne w tym miejscu będą atrakcyjne zarówno dla pracowników, klientów centrów handlowych oraz mieszańców najbliższej okolicy mówi Paweł Błaszczak, prezes zarządu 4Mobility. Obecnie na terenie stolicy klienci mają do dyspozycji 300 aut 4Mobility – dodaje.

Car sharing jest alternatywą dla komunikacji miejskiej, taksówek lub własnego pojazdu. Samochód można wypożyczyć nawet na kilka minut. Wystarczy pobrać aplikację na smartfona, zarejestrować się w systemie, a następnie – po zalogowaniu – zarezerwować auto znajdujące się w pobliżu.

W swojej aplikacji mobilnej „Mój Carrefour” sieć Carrefour Polska udostępnia dla swoich klientów specjalne kody rabatowe na przejazdy autami na minuty 4Mobility. Użytkownicy aplikacji mają do dyspozycji kupon rabatowy o wartości 20 zł na dowolną podróż wypożyczonym autem na minuty. Kupon zniżkowy dostępny jest dla wszystkich użytkowników aplikacji „Mój Carrefour”, a można go wykorzystać po zarejestrowaniu i zalogowaniu się w aplikacji 4Mobility.

Osoby, które chciałby skorzystać z kuponu zniżkowego, a nie mają zainstalowanej aplikacji „Mój Carrefour”, mogą ją pobrać za darmo zarówno na smartfony z systemem Android (za pośrednictwem Google Play), jak również iOS (z App Store).

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

O 4Mobility

4Mobility – spółka notowana na NewConnect – jako pierwsza uruchomiła sieć samoobsługowych wypożyczalni samochodów typu car sharing w Warszawie. Misją firmy jest dostarczanie kompleksowych usług poprawiających mobilność w oparciu o przejrzystość kosztów oraz prostotę systemów.

Car sharing – czyli wynajem auta na minuty – odbywa się za pomocą intuicyjnej aplikacji mobilnej, a wszystko począwszy od rezerwacji aż po otwarcie i zamknięcie auta wykonujemy przy użyciu smartfona. Samochód można wypożyczyć nawet na kilka minut. Takie rozwiązania stosowane są z powodzeniem przez użytkowników prywatnych i biznesowych w całej Europie, gdzie z usług wynajmu aut na minuty korzysta już ponad 3 mln osób. Według prognoz, w 2020 roku liczba użytkowników może wzrosnąć nawet do 15 milionów.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

O 4Mobility

4Mobility – spółka notowana na NewConnect – jako pierwsza uruchomiła sieć samoobsługowych wypożyczalni samochodów typu car sharing w Warszawie. Misją firmy jest dostarczanie kompleksowych usług poprawiających mobilność w oparciu o przejrzystość kosztów oraz prostotę systemów.

Car sharing – czyli wynajem auta na minuty – odbywa się za pomocą intuicyjnej aplikacji mobilnej, a wszystko począwszy od rezerwacji aż po otwarcie i zamknięcie auta wykonujemy przy użyciu smartfona. Samochód można wypożyczyć nawet na kilka minut. Takie rozwiązania stosowane są z powodzeniem przez użytkowników prywatnych i biznesowych w całej Europie, gdzie z usług wynajmu aut na minuty korzysta już ponad 3 mln osób. Według prognoz, w 2020 roku liczba użytkowników może wzrosnąć nawet do 15 milionów.