technologie ekonomia/biznes/finanse energetyka

10 tys. dolarów do wygrania w programie Adaptive Power Challenge, organizowanym przez Liberty Global. Zgłoszenia jeszcze do 29 czerwca

22.06.2018 | UPC Polska

Liberty Global w Adaptive Power Challenge zaprasza do zgłaszania rozwiązań, które odpowiadają na największe wyzwania energetyczne branży kablowej i dostawców usług szerokopasmowych. Program dedykowany jest przedsiębiorstwom, startupom, naukowcom i studentom. Zwycięzcy w dwóch kategoriach otrzymają nagrody  z puli 20 tys. dolarów oraz szansę na współpracę biznesową z Liberty Global. Termin zgłoszeń upływa 29 czerwca.

Branża kablowa stoi obecnie przed ogromnym wyzwaniem, jakim jest optymalizacja rozwiązań energetycznych i – w konsekwencji – stworzenie wydajniejszego sposobu wykorzystywania energii przez dostawców usług szerokopasmowych przy jednoczesnym zachowaniu niezawodności ich oferty. Adaptive Power Challenge to ważne społecznie zadanie dla współczesnych inżynierów i innowatorów, których innowacyjne pomysły i rozwiązania mają szansę pomóc całej branży kablowej efektywnie dostosować wymagania energetyczne do wymagań serwisowych. Uczestnicy programu mogą zgłaszać swoje projekty w trzech obszarach:

  1. Monitoring i pomiar zużycia energii;
  2. Zarządzanie zapotrzebowaniem na energię;
  3. Dostawy energii i ich kontrola.

Pierwszy etap Adaptive Power Challenge – zbieranie zgłoszeń, zakończy się 29 czerwca. Do 11 września jury programu wybierze sześć najlepszych projektów, których autorzy zaprezentują się podczas finału. Program zakończy się 23 października w Atlancie podczas SCTE Cable-Tech Expo. Jedna nagroda w wysokości 10 tys. dolarów przyznana zostanie w kategorii Enterprise dla dużych i średnich przedsiębiorstw. Druga nagroda w tej samej wysokości zarezerwowana jest dla zwycięskiego projektu w kategorii Breakthrough, w której zmierzą się startupy, studenci, naukowcy oraz pozostali uczestnicy programu.

Program Adaptive Power Challenge to szansa na wykorzystanie innowacyjności i doświadczenia, aby zmienić oblicze całej branży, w której działa Liberty Global. Zwycięzcy otrzymają zaproszenie do przetestowania swoich rozwiązań we współpracy z największym na świecie operatorem usług telewizji i szerokopasmowego internetu.

Więcej informacji o programie oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie internetowej Adaptive Power Challenge: www.adaptivepowerchallenge.com.

informacje o firmie

O UPC Polska

UPC Polska jest wiodącym operatorem sieci kablowej i dostawcą usług komunikacyjnych i rozrywki dla konsumentów i firm w całej Polsce. Na koniec roku 2017, w zasięgu światłowodowej sieci UPC było ponad 3,3 mln gospodarstw domowych w ponad 150 miastach, włącznie z Warszawą, Krakowem i Katowicami. UPC Polska dostarczała ponad 2,9 mln usług do 1,4 mln unikalnych klientów, w tym 1,2 mln usług telewizyjnych, 1,1 mln usług szerokopasmowego Internetu i prawie 630 tys. usługi telefonii stacjonarnej. Spółka posiada w ofercie usługę Horizon TV – platformę telewizji następnej generacji, która w 2017 roku miała ponad 400 tys. abonentów, a także modem Wi-Fi Connect Box, z którego korzystało ponad 370 000 klientów. UPC zapewnia klientom dostęp do około 700 tys. punktów dostępu do sieci Wi-Fi w ramach całej sieci. Ponadto UPC Polska oferuje szeroki zakres usług telewizyjnych, telefonicznych, dostępu do Internetu oraz przesyłu danych dla firm prowadzących działalność w obszarach objętych siecią usług Spółki.

O Liberty Global

Liberty Global (NASDAQ: LBTYA, LBTYB i LBTYK) to największy na świecie międzynarodowy operator usług telewizji i szerokopasmowego Internetu, działający w 12 krajach Europy pod markami Virgin Media, Unitymedia, Telenet i UPC. Liberty Global inwestuje w infrastrukturę, która pozwala klientom grupy w pełni korzystać z najnowocześniejszych rozwiązań rewolucji cyfrowej. Skala działalności i zaangażowanie firmy w rozwój innowacji sprawia, że Liberty Global opracowuje najnowocześniejsze i cieszące się popularnością produkty dostarczane za pomocą sieci następnej generacji łączących ponad 22 mln naszych klientów korzystających z ponad 46 mln usług telewizji, Internetu i telefonii. Ponadto Liberty Global obsługuje ponad 6 mln abonentów usług mobilnych i oferuje usługi WiFi w 10 milionach punktów dostępowych. Grupa Liberty Global posiada także 50% VodafoneZiggo, holenderskiego joint venture, które ma 4 miliony klientów, 10 milionów usług stacjonarnych i 5 milionów usług mobilnych, a także istotne udziału w spółkach odpowiedzialnych za produkcję contentu telewizyjnego: ITV, All3Media, LionsGate, Formula E.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.libertyglobal.com  

informacje o firmie

O UPC Polska

UPC Polska jest wiodącym operatorem sieci kablowej i dostawcą usług komunikacyjnych i rozrywki dla konsumentów i firm w całej Polsce. Na koniec roku 2017, w zasięgu światłowodowej sieci UPC było ponad 3,3 mln gospodarstw domowych w ponad 150 miastach, włącznie z Warszawą, Krakowem i Katowicami. UPC Polska dostarczała ponad 2,9 mln usług do 1,4 mln unikalnych klientów, w tym 1,2 mln usług telewizyjnych, 1,1 mln usług szerokopasmowego Internetu i prawie 630 tys. usługi telefonii stacjonarnej. Spółka posiada w ofercie usługę Horizon TV – platformę telewizji następnej generacji, która w 2017 roku miała ponad 400 tys. abonentów, a także modem Wi-Fi Connect Box, z którego korzystało ponad 370 000 klientów. UPC zapewnia klientom dostęp do około 700 tys. punktów dostępu do sieci Wi-Fi w ramach całej sieci. Ponadto UPC Polska oferuje szeroki zakres usług telewizyjnych, telefonicznych, dostępu do Internetu oraz przesyłu danych dla firm prowadzących działalność w obszarach objętych siecią usług Spółki.

O Liberty Global

Liberty Global (NASDAQ: LBTYA, LBTYB i LBTYK) to największy na świecie międzynarodowy operator usług telewizji i szerokopasmowego Internetu, działający w 12 krajach Europy pod markami Virgin Media, Unitymedia, Telenet i UPC. Liberty Global inwestuje w infrastrukturę, która pozwala klientom grupy w pełni korzystać z najnowocześniejszych rozwiązań rewolucji cyfrowej. Skala działalności i zaangażowanie firmy w rozwój innowacji sprawia, że Liberty Global opracowuje najnowocześniejsze i cieszące się popularnością produkty dostarczane za pomocą sieci następnej generacji łączących ponad 22 mln naszych klientów korzystających z ponad 46 mln usług telewizji, Internetu i telefonii. Ponadto Liberty Global obsługuje ponad 6 mln abonentów usług mobilnych i oferuje usługi WiFi w 10 milionach punktów dostępowych. Grupa Liberty Global posiada także 50% VodafoneZiggo, holenderskiego joint venture, które ma 4 miliony klientów, 10 milionów usług stacjonarnych i 5 milionów usług mobilnych, a także istotne udziału w spółkach odpowiedzialnych za produkcję contentu telewizyjnego: ITV, All3Media, LionsGate, Formula E.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.libertyglobal.com