towary konsumpcyjne

Chupa Chups Kwaśne Paski i Kwaśne Rurki, czyli smaki na lato

Słodycze już dawno przestały być utożsamiane wyłącznie ze słodkimi smakami. Konsumenci coraz częściej poszukują innowacyjnych doznań smakowych i dlatego obecnie chętniej sięgają po artykuły o unikalnej strukturze czy w wariantach, niekojarzonych wcześniej z tą kategorią. Przykładem na to jest rozwijająca się linia słodyczy kwaśnych.

Rynek słodyczy jest jednym z najbardziej dynamicznych w branży FMCG. Klienci wciąż poszukują nowości i ciekawych doznań smakowych, czegoś, co ich zaskoczy, zaciekawi i sprawi, że sięgną po nieznany wcześniej produkt. Uwielbiają eksperymentować i chętnie wybierają to, co innowacyjne. Według badań Nielsena w ostatnim roku szczególnie upodobali sobie żelki, które nie tylko potrafią przybrać efektowne kształty, ale również zaskakiwać nieoczywistym  smakiem lub płynnym nadzieniem.[1]

Producenci biorąc pod uwagę tę „modę”, starają się rozbudowywać swoje portfolio o asortyment odpowiadający oczekiwaniom konsumentów. W odpowiedzi na zyskujący na popularności „kwaśny” trend Perfetti Van Melle wprowadza pod marką Chupa Chups pierwsze mini żelki: Kwaśne Paski i Kwaśne Rurki.

Zdecydowaliśmy się na ten krok, m.in. po wnikliwej analizie rynku i preferencji kupujących, ale też po wcześniejszym sukcesie Chupa Chups Xplosion o smaku cherry i orange, czyli nadziewanych cukierków o kwaśnym nadzieniu, które od chwili wprowadzenia cieszą się dużą popularnością – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager w Perfetti Van Melle. – Chcieliśmy zaoferować produkt dostarczający naszym konsumentom nie tylko ciekawych doznań smakowych ale i zabawy, zgodnie z ideą marki „Forever Fun”. Chupa Chups Kwaśne Paski i Kwaśne Rurki wyróżniają się wyjątkowo owocowym smakiem i kwaśną posypką. To kolejny etap wzbogacania naszej oferty o artykuły, dzięki którym można dzielić się i cieszyć się każdego dnia.

Specjalnie zostało zaprojektowane również opakowanie. Żółty kolor przyciąga wzrok i wyróżnia się na półce, a użycie wyrazistych ikonografik dodatkowo wpisuje się w aktualne trendy. Dzięki zastosowaniu dużego logo łatwo zidentyfikować produkt na tle konkurencji. Format torebki to również odpowiedź na oczekiwania konsumenta, szukającego słodkości, którymi może dzielić się z bliskimi.

Bez względu na to czy mówimy o słodyczach kwaśnych czy słodkich nie zmienia się przekaz emocjonalny, jaki z nimi utożsamiamy. To dla kupujących coś, czym chcą podzielić się z innymi: rodzicami, dziećmi, przyjaciółmi, aby sprawić im przyjemność i podarować im  odrobinę czegoś pysznego, poprawiającego nastrój i wywołującego uśmiech zadowolenia. W ten sposób chętnie okazujemy sympatię i postrzegamy to jako drobny, ale serdeczny gest – dodaje Michał Bonecki.

Żelki Chupa Chups Kwaśne Paski i Kwaśne Rurki o smaku owocowym są dostępne w opakowaniach o gramaturze 90 g.

 

[1] Nielsen  MAT March 2018 Total Poland + Impulse + CHEM Chains – Sales Value (in 1000)

kontakt dla mediów
Client Service Director, Synertime
Żaneta Hiszpańska

z.hiszpanska@synertime.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Client Service Director, Synertime
Żaneta Hiszpańska

z.hiszpanska@synertime.pl

informacje o firmie