handel ekonomia/biznes/finanse

Cropp i House z nowymi salonami w Lublin Plaza

19.06.2018 | Klépierre

Już od 6 czerwca fani marek Cropp i House mogą cieszyć się nową aranżacją oraz lokalizacją salonów. Sklepy zostały przeniesione do większych lokali znajdujących się na pierwszym piętrze Lublin Plaza. Każdy z nich liczy ponad 400 m2.

Cropp to, istniejąca od 2004 roku, marka młodzieżowa, której produkty powstają z myślą o osobach, które poprzez strój chcą zamanifestować swoją niezależność. Dzięki współpracy z renomowanymi partnerami, w salonach tej marki można kupić także produkty firm: MITCHELL & NESS, KOMONO, SHARPIE, a także buty NEW BALANCE i CONVERSE.

House to międzynarodowa marka odzieżowa skierowana do młodych kobiet i mężczyzn, dla których muzyka jest źródłem inspiracji i nierozerwalnym elementem życia. W ofercie można znaleźć codzienne stylizacje, zgodne z najnowszymi trendami.

LUBLIN PLAZA

Lublin Plaza znajduje się w dogodnej lokalizacji i należy do ulubionych obiektów handlowych Lublinian. W  centrum znajduje się 100 sklepów i punktów usługowo-handlowych oraz 8-salowe kino Cinema City. W Lublin Plaza obecne są marki premium: Hugo Boss, Deni Cler, Tous, Pandora, a także szereg popularnych sklepów sieciowych: TK Maxx, H&M, Reserved i Mohito. Lublin Plaza dysponuje dwupoziomowym parkingiem, ze specjalnie wyodrębnioną strefą udogodnień dla rodzin oraz osób niepełnosprawnych. CH Lublin Plaza posiada certyfikat BREEAM.

Centrum handlowe Lublin Plaza należy do grupy kapitałowej Klépierre, która jest właścicielem dużych obiektów handlowych w 16 krajach Europy. W Polsce posiada 6 centrów handlowo-rozrywkowych: Sadyba Best Mall w Warszawie, Poznań Plaza, Lublin Plaza, Ruda Śląska Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Rybnik Plaza.

Więcej informacji:

www.lublinplaza.pl

www.facebook.com/Plaza.Lublin

 

kontakt dla mediów
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager, MSL
Elżbieta Górecka-Wysocka

elzbieta.gorecka-wysocka@mslgroup.com

informacje o firmie

KLÉPIERRE

Grupa Klépierre, jeden z największych operatorów centrów handlowych obecnych w  16 europejskich państwach, specjalizuje się w nieruchomościach komercyjnych o profilu handlowym. Inwestuje i realizuje wielkopowierzchniowe projekty deweloperskie w wielu krajach Europy, zapewniając także pełen zakres usług związanych z zarządzaniem nimi. Obiekty Klépierre są tworzone zgodnie z założeniami zrównoważonego rozwoju oraz w poszanowaniu środowiska naturalnego.

W Polsce Klépierre jest właścicielem i zarządcą 6 centrów handlowych o łącznej powierzchni handlowej (GLA) 127 800 m2. Są to: Sadyba Best Mall w Warszawie, Lublin Plaza, Poznań Plaza, Rybnik Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Ruda Śląska Plaza. Obiekty w Warszawie, Lublinie i Poznaniu posiadają certyfikat BREEAM.

Więcej informacji:

www.klepierre.com

załączniki

kontakt dla mediów
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager, MSL
Elżbieta Górecka-Wysocka

elzbieta.gorecka-wysocka@mslgroup.com

informacje o firmie

KLÉPIERRE

Grupa Klépierre, jeden z największych operatorów centrów handlowych obecnych w  16 europejskich państwach, specjalizuje się w nieruchomościach komercyjnych o profilu handlowym. Inwestuje i realizuje wielkopowierzchniowe projekty deweloperskie w wielu krajach Europy, zapewniając także pełen zakres usług związanych z zarządzaniem nimi. Obiekty Klépierre są tworzone zgodnie z założeniami zrównoważonego rozwoju oraz w poszanowaniu środowiska naturalnego.

W Polsce Klépierre jest właścicielem i zarządcą 6 centrów handlowych o łącznej powierzchni handlowej (GLA) 127 800 m2. Są to: Sadyba Best Mall w Warszawie, Lublin Plaza, Poznań Plaza, Rybnik Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Ruda Śląska Plaza. Obiekty w Warszawie, Lublinie i Poznaniu posiadają certyfikat BREEAM.

Więcej informacji:

www.klepierre.com