wydarzenia media/marketing/reklama
Konferencja Influencer Marketing & Digital Programmatic Trends 2018
Mediarun przedstawia swoje najnowsze konferencje - jedyne takie dwa dni - 26 i 27 czerwca - centrum konferencyjne The Tides nad brzegiem Wisły w Warszawie. Pierwszy dzień będzie poświęcony tematyce Influencer Marketingu, zaś drugiego dnia zaprezentujemy najnowsze trendy z obszaru Digital & Programmatic Marketingu.
INFLUENCER MARKETING & DIGITAL PROGRAMMATIC TRENDS 2018
Na konferencji wystąpią eksperci z: FACEBOOK, GOOGLE, CLARINS GROUP, OSHEE, WHITE PRESS, MEDIACOM, BIRD & BIRD, VISTULA, LOREAL, GRANDES KOCHONOS, OLX GROUP, INCREDBOTS, VIVUS / 4FINACE, INFULLMOBILE, ALLEGRO, BIRD & BIRD, BLUERANK, COCA COLA, 4 FUN MEDIA, RTB HOUSE.
Jeśli w tym roku, zabrakło Ci czasu na to aby rozwinąć Swoją wiedzę, to jest to jedyna okazja aby dowiedzieć się od Liderów co naprawdę działa i jak przygotować wasze działania na drugie półrocze 2018.
Program pierwszego dnia, składa się z trzech bloków:
1. INFLUENCER MARKETING
2. KOMUNIKACJA Z POKOLENIEM "Z"
3. MARKETING TRANSFORMATION
Program drugiego dnia, składa się z następujących bloków:
1. PROGRAMMATIC MARKETING
2. PERFORMANCE MARKETING
3. FUTURE OF DIGITAL MARKETING
Podczas konferencji poznasz case-study, narzędzia oraz prognozy dotyczące trendów w sektorze influencer marketingu.
Poniżej wszystkie tematy wystąpień i prelekcji.
Swoją wiedzą podczas konferencji podzielą się m.in:
•Katarzyna Paliwoda – Head of Business – FACEBOOK
FACEBOOK + INSTAGRAM i przyszłość Influencer Marketingu
•Agata Pilacińska – Performance Manager– GOOGLE
Kierunki i trendy - Programmatic Marketingu
•Aleksandra Słowińska – Media & PR Manager– CLARINS GROUP
Współpraca marek premium z Influencerami
•Mariusz Ryciak - Dyrektor marki - OSHEE
Brand Mate - Jak zakumplować się z marką?
•Patrycja Górecka - Butora – Head of Influencer Marketing - WHITE PRESS
Don't waist your money - 5 pułapek Infleuncer Marketingu
•Jakub Kossut / Szymon Kubiak – Prezes / Head of Content – MEDIACOM
Influencer Power Index - Droga do efektywności gwiazd
•Piotr Dynowski / Michał Sałajczyk – Partner / - BIRD & BIRD
Najczęstsze problemy i wyzwania prawne podczas pracy z Influencerami
•Patrycja Hatalska - Marketing & PR Director- VISTULA
Uczestniczka Panelu - Influencer Marketing & Next Generation Leadership
•Adam Nitecki - General Manager - LOREAL
Uczestnik Panelu - Influencer Marketing & Generation Leadership
•Jacek Stalewski - Prezes - GRANDES KOCHONOS
Uczestnik Panelu - Influencer Marketing & Next Generation Leadership
•Halina Szydłowska - Programmatic Manager - OLX GROUP
Premium users i otymalizacja genetyczna
•Joanna Rewaj – Head of Strategy - DRAGON ROUGE
Keeping Up with Gen Z - Czyli nowa generacja nadchodzi
•Adrian Milnikel - Prezes - INCREDBOTS
How AI is transforming CCustomer Experience?
•Adam Dyba – Head of Programmatic – VIVUS / 4FINACE
5 kluczowych czynników Programmatic Marketing realizowanych In-House
•Kacper Sulisz - Prezes - INFULLMOBILE
Jak nie popełnić 7 śmiertelnych błędów, budując digitalowe usługi i produkty
•Anna Wawrzeniuk / Joanna Okła - Digital Startegy Director / Managing Partner - MEDIACOM
Programmatic Wall Street
•Marcin Gruszka - Media Officer – PLAY
Influencer Marketing - od eksperymentów do transformacji
•Marcin Barciński - Business Manager - ALLEGRO
Nowe modele atrybucji
•Izabela Kowalczuk - Head of Data Protection & Privacy - BIRD & BIRD
Safe & smart lead genaration
•Jarosław Miszczak - Head of Client service BLUERANK
Finish up with Digital! Od skoków narciarskich do kąpieli w fińskiej saunie
•Michał Toczyński – Senior Digital Manager CEE - COCA COLA
Uczewstnik Panelu - The Future of Digital & Programmatic Marketing
•Rafał Baran – Prezes - 4 Fun Media
Uczestniczk Panelu - Influencer Marketing & Next Generation Leadership
•Łukasz Abgarowczi – Prezes - RTB House
Uczewstnik Panelu - The Future of Digital & Programmatic Marketing
Podczas przerw networkingowch znajdziesz odpowiedzi na wiele więcej nurtujących
pytań. Nie czekaj, zainwestuj czas w swój w rozwój i weź udział w konferencji!
Rejestracja na stronie: https://marketingsummit.eu/register-pl/
Program konferencji i warsztatów na stronie: http://marketingsummit.eu/influencer-programmatic-marketing-summit-2018-warszawa//
dotyczące tematów przewodnich które będą poruszane podczas konferencji.
- INFLUENCER MARKETING - https://mediarun.com/pl/marketing/influencer-marketing-2019.htm
- POKOLENIE Z - https://mediarun.com/pl/ludzie/generacja-z-czym-jest-i-jak-dotrzec-do-jej-przestawicieli.html
Zapraszamy do wzięcia udziału!
informacje o firmie
Kontakt dla mediów
Zuzanna Kowalewska, zk@mediarun.com, tel. 575 021 060
Weronika Gazda, wg@mediarun.com
Obserwuj Marketingsummit.eu na Facebooku
https://facebook.com/marketingsummit.eu
Formularz akredytacyjny:
http://marketingsummit.eu/en/register-pl/
informacje o firmie
Kontakt dla mediów
Zuzanna Kowalewska, zk@mediarun.com, tel. 575 021 060
Weronika Gazda, wg@mediarun.com
Obserwuj Marketingsummit.eu na Facebooku
https://facebook.com/marketingsummit.eu
Formularz akredytacyjny:
http://marketingsummit.eu/en/register-pl/