wydarzenia media/marketing/reklama

Konferencja Influencer Marketing & Digital Programmatic Trends 2018

18.06.2018 | Mediaruncom Ltd.

Mediarun przedstawia swoje najnowsze konferencje - jedyne takie dwa dni - 26 i 27 czerwca - centrum konferencyjne The Tides nad brzegiem Wisły w Warszawie. Pierwszy dzień będzie poświęcony tematyce Influencer Marketingu, zaś drugiego dnia zaprezentujemy najnowsze trendy z obszaru Digital & Programmatic Marketingu. 

INFLUENCER MARKETING & DIGITAL PROGRAMMATIC TRENDS 2018 

Na konferencji wystąpią eksperci z: FACEBOOK, GOOGLE, CLARINS GROUP, OSHEE, WHITE PRESS, MEDIACOM, BIRD & BIRD, VISTULA, LOREAL, GRANDES KOCHONOS, OLX GROUP, INCREDBOTS, VIVUS / 4FINACE, INFULLMOBILE, ALLEGRO, BIRD & BIRD, BLUERANK, COCA COLA, 4 FUN MEDIA, RTB HOUSE. 

Jeśli w tym roku, zabrakło Ci czasu na to aby rozwinąć Swoją wiedzę, to jest to jedyna okazja aby dowiedzieć się od Liderów co naprawdę działa i jak przygotować wasze działania na drugie półrocze 2018.

 

Program pierwszego dnia, składa się z trzech bloków:

1. INFLUENCER MARKETING

2. KOMUNIKACJA Z POKOLENIEM "Z"

3. MARKETING TRANSFORMATION

 

Program drugiego dnia, składa się z następujących bloków:

1. PROGRAMMATIC MARKETING

2. PERFORMANCE MARKETING

3. FUTURE OF DIGITAL MARKETING

 

Podczas konferencji poznasz case-study, narzędzia oraz prognozy dotyczące trendów w sektorze influencer marketingu.

Poniżej wszystkie tematy wystąpień i prelekcji.

 

Swoją wiedzą podczas konferencji podzielą się m.in:

•Katarzyna Paliwoda – Head of Business – FACEBOOK
FACEBOOK + INSTAGRAM i przyszłość Influencer Marketingu

•Agata Pilacińska – Performance Manager– GOOGLE
Kierunki i trendy - Programmatic Marketingu

•Aleksandra Słowińska – Media & PR Manager– CLARINS GROUP
Współpraca marek premium z Influencerami

•Mariusz Ryciak - Dyrektor marki - OSHEE
Brand Mate - Jak zakumplować się z marką?

•Patrycja Górecka - Butora – Head of Influencer Marketing - WHITE PRESS
Don't waist your money - 5 pułapek Infleuncer Marketingu
 

•Jakub Kossut / Szymon Kubiak – Prezes / Head of Content – MEDIACOM
Influencer Power Index - Droga do efektywności gwiazd

•Piotr Dynowski / Michał Sałajczyk – Partner / - BIRD & BIRD
Najczęstsze problemy i wyzwania prawne podczas pracy z Influencerami

•Patrycja Hatalska - Marketing & PR Director- VISTULA
Uczestniczka Panelu - Influencer Marketing & Next Generation Leadership

•Adam Nitecki - General Manager - LOREAL
Uczestnik Panelu - Influencer Marketing & Generation Leadership

•Jacek Stalewski - Prezes - GRANDES KOCHONOS
Uczestnik Panelu - Influencer Marketing & Next Generation Leadership

•Halina Szydłowska - Programmatic Manager - OLX GROUP
Premium users i otymalizacja genetyczna

•Joanna Rewaj – Head of Strategy - DRAGON ROUGE
Keeping Up with Gen Z - Czyli nowa generacja nadchodzi 

•Adrian Milnikel - Prezes - INCREDBOTS
How AI is transforming CCustomer Experience?

•Adam Dyba – Head of Programmatic – VIVUS / 4FINACE
5 kluczowych czynników Programmatic Marketing realizowanych In-House

•Kacper Sulisz - Prezes - INFULLMOBILE
Jak nie popełnić 7 śmiertelnych błędów, budując digitalowe usługi i produkty

•Anna Wawrzeniuk / Joanna Okła - Digital Startegy Director / Managing Partner - MEDIACOM
Programmatic Wall Street

•Marcin Gruszka - Media Officer – PLAY
Influencer Marketing - od eksperymentów do transformacji

•Marcin Barciński - Business Manager - ALLEGRO
Nowe modele atrybucji

•Izabela Kowalczuk - Head of Data Protection & Privacy - BIRD & BIRD
Safe & smart lead genaration

•Jarosław Miszczak - Head of Client service BLUERANK
Finish up with Digital! Od skoków narciarskich do kąpieli w fińskiej saunie

•Michał Toczyński – Senior Digital Manager CEE - COCA COLA
Uczewstnik Panelu - The Future of Digital & Programmatic Marketing

•Rafał Baran – Prezes - 4 Fun Media
Uczestniczk Panelu - Influencer Marketing & Next Generation Leadership

•Łukasz Abgarowczi – Prezes - RTB House
Uczewstnik Panelu - The Future of Digital & Programmatic Marketing

 

Podczas przerw networkingowch znajdziesz odpowiedzi na wiele więcej nurtujących

pytań. Nie czekaj, zainwestuj czas w swój w rozwój i weź udział w konferencji!

 

Rejestracja na stronie: https://marketingsummit.eu/register-pl/ 

Program konferencji i warsztatów na stronie: http://marketingsummit.eu/influencer-programmatic-marketing-summit-2018-warszawa//   

Przesyłam również linki do artykułów zamieszczonych na naszej stronie mediarun.com,
dotyczące tematów przewodnich które będą poruszane podczas konferencji. 
 
informacje o firmie

Kontakt dla mediów

Zuzanna Kowalewska, zk@mediarun.com, tel. 575 021 060

Weronika Gazda, wg@mediarun.com 


Obserwuj Marketingsummit.eu na Facebooku

https://facebook.com/marketingsummit.eu

Formularz akredytacyjny:

http://marketingsummit.eu/en/register-pl/

 
informacje o firmie

Kontakt dla mediów

Zuzanna Kowalewska, zk@mediarun.com, tel. 575 021 060

Weronika Gazda, wg@mediarun.com 


Obserwuj Marketingsummit.eu na Facebooku

https://facebook.com/marketingsummit.eu

Formularz akredytacyjny:

http://marketingsummit.eu/en/register-pl/