wydarzenia handel towary konsumpcyjne media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Carrefour partnerem strategicznym drugiej edycji Blogger Food Festival

15.06.2018 | Carrefour Polska

Hipermarkety Carrefour w Bydgoszczy po raz kolejny włączyły się w organizację Blogger Food Festival. Sklepy dostarczą produkty z gamy „Jakość z Natury Carrefour”, które w swoich potrawach wykorzystają szefowie kuchni. Wsparcie wydarzenia wpisuje się w realizację kampanii sieci „Z miłości do Zdrowia”, która ma na celu między innymi popularyzowanie zdrowego odżywiania wśród Polaków.

Festiwal kulinarny odbędzie się 16 czerwca na Wyspie Młyńskiej. Początek imprezy planowany jest na godz. 13:00. Podczas drugiego Blogger Food Festival odbędzie się pojedynek zaproszonych bloggerów kulinarnych, którzy będą gotowali według autorskich przepisów. Zaplanowano też wybór Bydgoskiej Potrawy Roku 2018. Trzy drużyny złożone z szefów kuchni przygotują 1500 porcji dań, które ocenią goście festiwalu. W programie imprezy znajdą się też m.in. atrakcje dla dzieci oraz występy grup tanecznych i wokalnych. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Kurt Scheller – szwajcarski szef kuchni i krytyk kulinarny.

Carrefour Polska, jako partner strategiczny wydarzenia, dostarczy kucharzom produkty „Jakość z Natury Carrefour”. Są to artykuły o wysokich walorach smakowych, produkowane z poszanowaniem środowiska naturalnego.

Poprzez zaangażowanie w imprezy kulinarne, takie jak Blogger Food Festival, Carrefour włącza się w życie mieszkańców miast i miejscowości, w których działają sklepy sieci. Zachęca też klientów i pracowników do zwrócenia uwagi na odpowiednio zbilansowaną dietę oraz namawia do uprawiania sportu. To element realizacji kampanii „Z miłości do Zdrowia”, w ramach której firma kładzie nacisk na edukację prozdrowotną, ale też zachęca do aktywności fizycznej. W ramach kampanii realizowany jest ogólnopolski program „ABC Zdrowego Żywienia”, sieć angażuje się w organizację biegów i maratonów w całej Polsce, jest też Sponsorem Głównym Tour de Pologne - największego wyścigu kolarskiego w kraju.

Ponadto, w ramach promocji zdrowia, w sklepach sieci dostępna jest szeroka oferta artykułów ze „Zdrowej Półki Carrefour”, na którą składają się produkty „Jakość z Natury Carrefour”, dietetyczne i dla diabetyków, bio, bez laktozy i glutenu oraz żywność bogata w składniki odżywcze.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.