wydarzenia media/marketing/reklama

Plejada Gwiazd w Galerii Zdrój

14.06.2018 | Carrefour Polska

Małgorzata Rozenek-Majdan, Radosław Majdan, a także popularny youtuber Stuu odwiedzą w najbliższą sobotę Galerię Zdrój. Uczestnicy tego wyjątkowego spotkania będą mogli porozmawiać ze swoimi idolami i zrobić sobie z nimi pamiątkowe zdjęcie. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Galeria Zdrój przygotowała dla swoich klientów nie lada atrakcję. W sobotę 16 czerwca odbędzie się wydarzenie pt. „Plejada Gwiazd”, w ramach którego do obiektu zawitają wyjątkowi goście. 

Pierwszym z nich będzie popularna prezenterka telewizyjna Małgorzata Rozenek-Majdan, znana przede wszystkim, jako Perfekcyjna Pani Domu. Gościem galerii będzie także były polski bramkarz - Radosław Majdan. Para opowie uczestnikom spotkania m.in. o sekretach swoich karier, a także o wspólnie realizowanym programie pt. „Iron Majdan”. 

Gościem wydarzenia będzie również Stuu, czyli Stuart Burton. Polski youtuber, którego kanał bije rekordy popularności, opowie o tym, jak budował swoją popularność w internecie, a także co inspiruje go do tworzenia kolejnych angażujących treści. Uczestnicy spotkania będą mogli nie tylko poznać gości specjalnych, lecz także zdobyć autografy oraz zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. 

Na wydarzenie pt. „Plejada Gwiazd” zaprasza Carrefour Polska, właściciel i zarządca Galerii Zdrój przy ulicy Podhalańskiej 26 w Jastrzębiu-Zdroju. Spotkanie odbędzie się w sobotę 16 czerwca od godziny 13.00 do godziny 18.00. Wstęp wolny!

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.