wydarzenia sport środowisko naturalne/ekologia zdrowie ekonomia/biznes/finanse

Carrefour partnerem pikniku ekologicznego w Wołominie

06.06.2018 | Carrefour Polska

Hipermarket Carrefour Wołomin został partnerem rodzinnego pikniku ekologicznego organizowanego przez miejski Zakład Energetyki Cieplnej, który odbędzie się 9 czerwca. Sklep włączył się w organizację biegów, które są jednym z głównych punktów programu wydarzenia. Wspieranie aktywności fizycznej wpisuje się w działania realizowane w ramach kampanii Carrefour „Z miłości do Zdrowia”, która ma na celu między innymi popularyzowanie zdrowego stylu życia wśród klientów i pracowników sieci.

Biegi na dystansie 400 i 1000 metrów w siedmiu różnych kategoriach odbędą się na terenie Zakładu Energetyki Cieplnej w Wołominie. Oprócz zawodów w ramach kategorii wiekowych, zaplanowano również specjalny bieg dla całych rodzin. Hipermarket Carrefour z Wołomina zadba także o regenerację wszystkich biegaczy i zapewni im napoje izotoniczne, wodę, owoce oraz batony zbożowe musli Crumbies.

Zawody w ramach rodzinnego pikniku ekologicznego, to jeden z punktów w kalendarzu biegowym Carrefour Polska w 2018 roku. Sieć zaangażowała się w tym roku w 4. Gdańsk Maraton. Kolejne biegi obędą się jesienią. Warto dodać, że Carrefour Polska po raz drugi został również Sponsorem Głównym Tour de Pologne - największego wyścigu kolarskiego w kraju.

Poprzez zaangażowanie w imprezy sportowe, Carrefour zachęca klientów, pracowników oraz wszystkich Polaków do aktywności fizycznej. To element realizacji kampanii „Z miłości do Zdrowia”, w ramach której firma kładzie nacisk nie tylko na promocję sportu, ale również na edukację prozdrowotną, dzięki której klienci sieci mogą dowiedzieć się, jak na co dzień przestrzegać odpowiednio zbilansowanej diety i dbać o swoje dobre samopoczucie. W ramach kampanii realizowane są też projekty edukacyjne, takie jak program ABC Zdrowego Żywienia. Ponadto, w ramach promocji zdrowia, w sklepach sieci dostępna jest szeroka oferta artykułów ze „Zdrowej Półki Carrefour”, na którą składają się produkty dietetyczne i dla diabetyków, bio, bez laktozy i glutenu oraz żywność bogata w składniki odżywcze.

Warto dodać, że idea ekologicznego pikniku jest bliska Carrefour ze względu na globalne działania sieci na rzecz klimatu. Grupa Carrefour zobowiązała się do ograniczenia emisji CO2 o 40% do 2025 r. oraz o 70% do 2050 r., w porównaniu z poziomem z 2010 r. Aby tego dokonać, sieć planuje ograniczenie zużycia energii o 30% do 2025 r. Cel ten jest realizowany m.in. dzięki zastosowaniu w sklepach energooszczędnego oświetlenia LED, wprowadzeniu przyjaznego środowisku systemu chłodniczego wykorzystującego CO2, czy też wymianę starych central klimatycznych na nowe, które wykorzystują rekuperację, pompy ciepła i geotermię.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.