nowe produkty/usługi handel internet media/marketing/reklama

Nowe produkty Carrefour BIO i 10% zniżki na asortyment marki

06.06.2018 | Carrefour Polska

Do wszystkich sklepów sieci trafiło ponad 30 nowych produktów marki Carrefour BIO. Jednocześnie klienci hipermarketów Carrefour w całej Polsce mogą skorzystać z 10% zniżki na produkty tej marki. Promocja jest dostępna w aplikacji mobilnej Mój Carrefour.         

Upowszechnienie produktów bio jest jednym z elementów strategii transformacji żywieniowej, przyjętej przez Carrefour Polska. Dlatego firma rozbudowała asortyment marki własnej Carrefour BIO o kolejne produkty, które poza oznakowaniem unijnym logo, posiadają dodatkowo certyfikat Agriculture Biologique, przyznawany przez francuskie Ministerstwo Rolnictwa, potwierdzający ich ekologiczny rodowód.

Wśród nowości klienci znajdą między innymi kawę i herbatę, produkty na bazie soi, różne odmiany makaronów, pieczywo chrupkie czy płatki śniadaniowe. Wszystkie produkty posiadają certyfikację BIO, która jest gwarantem naturalnego pochodzenia wszystkich składników oraz najwyższej jakości i bezpieczeństwa.           

Stopniowo rozszerzamy ofertę produktów z certyfikatem bio, w tym także produktów marki własnej Carrefour BIO. To podejście pozwala nam na dotarcie z ekologicznymi wyrobami do większej liczby klientów i upowszechnianie żywności wysokiej jakości wśród konsumentów. W ramach transformacji żywieniowej Carrefour chce zostać liderem upowszechniania produktów ekologicznych na szerszą skalę dzięki ich przystępnym cenom i ogólnopolskiemu zasięgowi sieci – powiedziała Marta Iska, Dyrektor handlowy produktów dużej konsumpcji w Carrefour Polska.

Dodatkowo, od 6 czerwca w hipermarketach sieci Carrefour obowiązuje specjalna promocja na produkty marki Carrefour BIO. Dzięki aplikacji mobilnej Mój Carrefour można uzyskać 10% rabat przy jednorazowym zakupie maksymalnie 6 produktów tej marki. Portfolio marki Carrefour BIO liczy w Polsce już ok. 70 produktów, od środków czyszczących, przez soki i napoje po produkty dietetyczne i spożywcze.

Jednocześnie w supermarketach Carrefour do 31 sierpnia br. obowiązuje 10% rabat przy zakupie pozostałych marek własnych Carrefour z kartą Rodzinka. 

 

Transformacja żywieniowa Carrefour Polska

Carrefour, chcąc zapewnić swoim klientom najwyższy komfort konsumpcji, dąży do bycia liderem transformacji żywieniowej. Firma pragnie zagwarantować stały dostęp do produktów spożywczych wysokiej jakości i po przystępnych cenach. Transformacja żywieniowa będzie realizowana w oparciu o kluczowe zobowiązania: wdrożenie planu rolnictwa ekologicznego w Polsce od roku 2018, demokratyzację żywności bio, promocję produktów lokalnych i regionalnych, długofalowe wsparcie dla rolników w procesie przekształceń na rolnictwo ekologiczne oraz mobilizację Fundacji Carrefour w zakresie finansowania takich projektów.

Transformacja żywieniowa jest jednym ze strategicznych celów Carrefour Polska. Pierwszym krokiem w jej realizacji było podpisanie przez sieć tak zwanych kontraktów farmerskich z siedmioma polskimi dostawcami na kilkanaście produktów, które będą produkowane specjalnie dla sklepów i klientów Carrefour. Carrefour zagwarantuje także codzienne dostawy produktów świeżych do wszystkich swoich hiper- i supermarketów.

W ramach przyjętej strategii do sklepów Carrefour w Polsce zostaną wprowadzone również certyfikowane produkty bio od polskich producentów – w kwietniu tego roku została podpisana umowa z pierwszym takim dostawcą. Jednocześnie w sklepach Carrefour pojawił się w sprzedaży przygotowywany na miejscu chleb bio. Kontynuowany będzie również rozwój gamy „Jakość z Natury Carrefour” oraz znakowanie SENS-em produktów marki własnej. Carrefour uprości również skład produktów marki własnej, dążąc do ograniczenia lub wyeliminowania zbędnych dodatków i substancji. Strategię transformacji żywieniowej uzupełniają dodatkowo działania edukacyjne dla klientów i dostawców, a także popularyzacja aktywności fizycznej poprzez udział w najważniejszych imprezach sportowych w kraju.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.