nowe produkty/usługi internet technologie

MAKRO wprowadziło pierwszą w Polsce loterię zdrAPKOWĄ w wersji cyfrowej

Sieć hurtowni MAKRO Polska uruchomiła dla klientów loterię MAKRO zdrAPKA. Do zdobycia jest ponad 25 600 nagród, w tym Opel Crossland X, iPhone’y oraz vouchery wakacyjne. Celem akcji jest zapoznanie klientów z nowymi funkcjonalnościami aplikacji mobilnej MAKRO oraz nagrodzenie ich za lojalność.

 

Loteria MAKRO zdrAPKA powstała w ramach rozwoju kanału cyfrowego dedykowanego dla klientów firmy. Sieć hurtowni poprzez zabawę  zamierza zapoznać ich z nowymi rozwiązaniami i udogodnieniami dostępnymi w aplikacji mobilnej MAKRO oraz równocześnie podziękować za lojalność i dokonywane zakupy.

 

Loteria zdrAPKOWA trwa od 8 maja do 2 lipca br. Aby wziąć w niej udział, należy zrobić zakupy w MAKRO odebrać przy kasie ulotkę z kodem oraz wpisać go w aplikacji mobilnej MAKRO. Elementem zabawy jest zdrapywanie na ekranie telefonu koloru zasłaniającego informację o nagrodzie. Na klientów czekają m.in.: iPady Mini 4, iPhone’y 8, vouchery o wartości 1000 zł na wycieczki z Premio Travel, bony o wartości 100 zł na zakupy w MAKRO oraz puszki napoju Coca-Cola. Dodatkowo każda zdrapka bierze udział w losowaniu nagrody głównej – samochodu Opel Crossland X. Łącznie  dla klientów przygotowano 25 600 nagród.

 

„Zgodnie z naszą strategią staramy się oswajać klientów z różnego rodzaju aplikacjami. Loteria MAKRO zdrAPKA bardzo przypadła im do gustu oraz cieszy się popularnością zarówno wśród przedstawicieli małych, jak i średnich firm. Co tydzień zyskujemy ponad 200% więcej użytkowników aplikacji mobilnej MAKRO, a liczba zrealizowanych zdrapek sięga już kilkudziesięciu tysięcy” – komentuje Anna Heimberger, Dyrektor Działu Marketingu MAKRO Polska.

 

Koncepcję promocji przygotował dział marketingu MAKRO, a za kreację i obsługę akcji odpowiada Agencja Unique One. Funkcjonalność zdrapki w aplikacji przygotowała agencja IT Craft.

 

Loterii MAKRO zdrAPKA towarzyszy kampania promocyjna w Internecie, m.in. na portalach branżowych oraz w mediach społecznościowych, w tym na kanale YouTube oraz profilach Facebook i Instagram marki. Akcja promowana jest także we wszystkich katalogach reklamowych firmy oraz poprzez specjalne oznakowanie w halach, plakaty, ulotki i banery.

 

Aplikacja MAKRO jest dostępna na telefony z systemem operacyjnym Android i iOS. Można pobrać ją bezpłatnie z Google Play lub App Store. Przy rejestracji wystarczy podać NIP działalności gospodarczej oraz numer karty klienta MAKRO.  Aplikacja oferuje takie funkcjonalności, jak m.in.: wirtualna karta klienta,  dostęp do gazetek promocyjnych czy funkcja bezpośredniego kontaktu z przedstawicielem handlowym.

 

Więcej informacji o MAKRO zdrAPCE znaleźć można na stronach: www.makro.pl i www.makro-dla-gastronomii.pl.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie