nowe produkty/usługi internet kultura/sztuka/rozrywka technologie media/marketing/reklama

Nowa sportowa oferta Happy Home od UPC

28.05.2018 | UPC Polska

Każdy z domowników ogląda to, co chce i kiedy chce

UPC przygotowało specjalną ofertę Happy Home na mistrzostwa świata w piłce nożnej, nie tylko dla fanów futbolu. Klienci znajdą w niej światłowodowy internet o prędkości do 120 Mb/s, telewizję cyfrową ze 107 kanałami TV oraz sportową paczkę, która w nowej ofercie będzie aż trzy razy tańsza niż cennikowa wartość zawartych w niej produktów.
 
Grafika-do-IP_SPORT-PACK.jpg
 
Nasza nowa oferta Happy Home, której hasło brzmi „W Twoim domu wszyscy wygrywają”, skierowana jest do wszystkich domowników – zarówno fanów piłki nożnej, jak i tych, którzy w czasie rozgrywek wolą obejrzeć film, serial lub inne sportowe rywalizacje. Przy tej okazji nawiązaliśmy też współpracę z marką Samsung, w ramach której wszyscy klienci mundialowego pakietu otrzymają voucher zniżkowy na zakup czterech modeli telewizorów tej marki.
 
Nowy pakiet Happy Home wypełniony jest najlepszymi usługami UPC. Dzięki aplikacji Horizon Go na telewizory, komputery oraz urządzenia mobilne, każdy może oglądać ulubione treści na dowolnym ekranie w domu i poza nim. Replay TV umożliwia dostęp do programów do 7 dni od ich emisji. Usługa Multiroom HD daje natomiast możliwość swobodnego wyboru programów i oglądania ich na dwóch telewizorach w domu. Pakiet kanałów Eleven Sports będzie gratką dla miłośników ogromnych sportowych emocji, przeżywanych w jakości HD. Oferta to również superszybki internet oparty na światłowodzie do 120 Mb/s i telewizja cyfrowa najnowszej generacji ze 107 kanałami TV, w tym 70 w HD. Nowy pakiet stworzony został z myślą o nowych i obecnych klientach UPC. Można go zamawiać od maja do końca lipca. Cena całego pakietu zaczyna się od 89 zł/mc. Każdy, kto skorzysta z oferty ze zobowiązaniem na 24 miesiące, otrzyma voucher, umożliwiający zakup telewizora Samsung nawet z 10% zniżką. Kupon upoważnia do zakupu telewizora 32’’, 49’’, 55’’ lub 65’’ w sklepie internetowym www.sklepsamsung.pl z darmową dostawą do domu, również w ratach 0%.

Więcej informacji o ofercie, znajduje się na
 
informacje o firmie

O UPC Polska

UPC Polska jest wiodącym operatorem sieci kablowej i dostawcą usług komunikacyjnych i rozrywki dla konsumentów i firm w całej Polsce. Na koniec roku 2017, w zasięgu światłowodowej sieci UPC było ponad 3,3 mln gospodarstw domowych w ponad 150 miastach, włącznie z Warszawą, Krakowem i Katowicami. UPC Polska dostarczała ponad 2,9 mln usług do 1,4 mln unikalnych klientów, w tym 1,2 mln usług telewizyjnych, 1,1 mln usług szerokopasmowego Internetu i prawie 630 tys. usługi telefonii stacjonarnej. Spółka posiada w ofercie usługę Horizon TV – platformę telewizji następnej generacji, która w 2017 roku miała ponad 400 tys. abonentów, a także modem Wi-Fi Connect Box, z którego korzystało ponad 370 000 klientów. UPC zapewnia klientom dostęp do około 700 tys. punktów dostępu do sieci Wi-Fi w ramach całej sieci. Ponadto UPC Polska oferuje szeroki zakres usług telewizyjnych, telefonicznych, dostępu do Internetu oraz przesyłu danych dla firm prowadzących działalność w obszarach objętych siecią usług Spółki.


O Liberty Global

Liberty Global (NASDAQ: LBTYA, LBTYB i LBTYK) to największy na świecie międzynarodowy operator usług telewizji i szerokopasmowego Internetu, działający w 12 krajach Europy pod markami Virgin Media, Unitymedia, Telenet i UPC. Liberty Global inwestuje w infrastrukturę, która pozwala klientom grupy w pełni korzystać z najnowocześniejszych rozwiązań rewolucji cyfrowej. Skala działalności i zaangażowanie firmy w rozwój innowacji sprawia, że Liberty Global opracowuje najnowocześniejsze i cieszące się popularnością produkty dostarczane za pomocą sieci następnej generacji łączących ponad 22 mln naszych klientów korzystających z ponad 46 mln usług telewizji, Internetu i telefonii. Ponadto Liberty Global obsługuje ponad 6 mln abonentów usług mobilnych i oferuje usługi WiFi w 10 milionach punktów dostępowych. Grupa Liberty Global posiada także 50% VodafoneZiggo, holenderskiego joint venture, które ma 4 miliony klientów, 10 milionów usług stacjonarnych i 5 milionów usług mobilnych, a także istotne udziału w spółkach odpowiedzialnych za produkcję contentu telewizyjnego: ITV, All3Media, LionsGate, Formula E.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.libertyglobal.com  

informacje o firmie

O UPC Polska

UPC Polska jest wiodącym operatorem sieci kablowej i dostawcą usług komunikacyjnych i rozrywki dla konsumentów i firm w całej Polsce. Na koniec roku 2017, w zasięgu światłowodowej sieci UPC było ponad 3,3 mln gospodarstw domowych w ponad 150 miastach, włącznie z Warszawą, Krakowem i Katowicami. UPC Polska dostarczała ponad 2,9 mln usług do 1,4 mln unikalnych klientów, w tym 1,2 mln usług telewizyjnych, 1,1 mln usług szerokopasmowego Internetu i prawie 630 tys. usługi telefonii stacjonarnej. Spółka posiada w ofercie usługę Horizon TV – platformę telewizji następnej generacji, która w 2017 roku miała ponad 400 tys. abonentów, a także modem Wi-Fi Connect Box, z którego korzystało ponad 370 000 klientów. UPC zapewnia klientom dostęp do około 700 tys. punktów dostępu do sieci Wi-Fi w ramach całej sieci. Ponadto UPC Polska oferuje szeroki zakres usług telewizyjnych, telefonicznych, dostępu do Internetu oraz przesyłu danych dla firm prowadzących działalność w obszarach objętych siecią usług Spółki.


O Liberty Global

Liberty Global (NASDAQ: LBTYA, LBTYB i LBTYK) to największy na świecie międzynarodowy operator usług telewizji i szerokopasmowego Internetu, działający w 12 krajach Europy pod markami Virgin Media, Unitymedia, Telenet i UPC. Liberty Global inwestuje w infrastrukturę, która pozwala klientom grupy w pełni korzystać z najnowocześniejszych rozwiązań rewolucji cyfrowej. Skala działalności i zaangażowanie firmy w rozwój innowacji sprawia, że Liberty Global opracowuje najnowocześniejsze i cieszące się popularnością produkty dostarczane za pomocą sieci następnej generacji łączących ponad 22 mln naszych klientów korzystających z ponad 46 mln usług telewizji, Internetu i telefonii. Ponadto Liberty Global obsługuje ponad 6 mln abonentów usług mobilnych i oferuje usługi WiFi w 10 milionach punktów dostępowych. Grupa Liberty Global posiada także 50% VodafoneZiggo, holenderskiego joint venture, które ma 4 miliony klientów, 10 milionów usług stacjonarnych i 5 milionów usług mobilnych, a także istotne udziału w spółkach odpowiedzialnych za produkcję contentu telewizyjnego: ITV, All3Media, LionsGate, Formula E.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.libertyglobal.com