wydarzenia handel ekonomia/biznes/finanse

Programu Handlu Zagranicznego Banku BGŻ BNP Paribas już dziś w Lublinie

24.05.2018 | Bank BNP Paribas

Bank BGŻ BNP Paribas wspiera ekspansję zagraniczną polskich firm. W kwietniu rozpoczęła się pierwsza edycja Programu Handlu Zagranicznego, czyli seria spotkań organizowanych z partnerami programu: Bisnode Polska i KUKE S.A. Wiosenna edycja poświęcona będzie rynkom azjatyckim, a jedno z kolejnych spotkań odbędzie się 24 maja w Lublinie.  

 – Coraz więcej polskich firm ma międzynarodowe plany i ambicje, a Bank BGŻ BNP Paribas chce wspierać i stymulować ekspansję krajowych przedsiębiorstw na zagraniczne rynki. Nie ograniczamy się do eksportu, gdyż w dobie globalnego handlu i łańcucha dostaw równie ważny jest też import. Naszym klientom oferujemy wyjątkową kombinację międzynarodowego doświadczenia i sieć kontaktów, niezbędnych przy planowaniu działań na nowych rynkach. Rozpoczynający się Program Handlu Zagranicznego ma na celu przybliżenie polskim przedsiębiorcom specyfiki międzynarodowych rynków. Na początek będziemy się dzielić wiedzą o rynkach azjatyckich – mówi Jerzy Śledziewski, wiceprezes Zarządu Banku BGŻ BNP Paribas, odpowiedzialny za obszar Bankowości Korporacyjnej i MŚP.   

Uczestnicy programu będą mieli dostęp do wiedzy, know-how i doświadczenia poszczególnych Partnerów Programu w zakresie poszukiwania nowych rynków zbytu, analiz i raportów dotyczących wybranych branż czy poszukiwania wiarygodnych kontrahentów. Ponadto, firmy uczestniczące w programie będą mogły skorzystać ze wsparcia na rynkach zagranicznych z wykorzystaniem zasięgu i obecności geograficznej Partnerów Programu z Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju tj. KUKE, PAIH oraz nowotworzonych Trade Offices, które zastępują dawne WPHI. 

 Nasz program zaczynamy od Azji: to największy kontynent, zamieszkany przez 4,4 mld ludzi. To ogromny rynek, stwarzający wspaniałe możliwości rozwoju dla polskich firm. Pamiętajmy, że Azja to nie tylko Chiny i Indie – to 48 krajów, każdy o własnej specyfice, charakterystyce, kulturze i zwyczajach. Nasz Bank dzięki przynależności do globalnej Grupy, ma know-how, które pomoże polskim firmom w nawigacji na azjatyckich wodach, na których w perspektywie historycznej polskie firmy są obecne stosunkowo krótko. Jesteśmy przekonani, że to bardzo ciekawy kierunek dla warszawskich i mazowieckich firm – tłumaczy Jerzy Śledziewski.  

Wiosenna edycja Programu to ponad 20 wydarzeń wiodących i towarzyszących, które od kwietnia do czerwca odbędą się w 13 miastach w całej Polsce. Program skierowany jest do firm, które mają największą szansę na udaną ekspansję zagraniczną. Jest to inicjatywa długoterminowa, a Partnerzy uzgodnili strategiczną współpracę na okres min. 2 lat. Druga, jesienna edycja programu, skupi się na rynkach afrykańskich, a prologiem do niej będzie czerwcowa konferencja „Trade Africa” w Warszawie. Partnerem medialnym Programu jest dziennik „Rzeczpospolita”. 

Więcej informacji można znaleźć pod adresem https://www.bgzbnpparibas.pl/phz

kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa, BNP Paribas Bank Polska
Izabela Tworzydło

izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa, BNP Paribas Bank Polska
Izabela Tworzydło

izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl

informacje o firmie