budownictwo/nieruchomości turystyka/wypoczynek ekonomia/biznes/finanse

Best Western Hotels & Resorts przedstawia hotele BW Signature Collection by Best Western w cyklu “Behind the brands”

Hotel Killington Mountain Lodge, BW Signature Collection by Best Western.jpg

Kampania Today’s Best Western obejmuje BW Signature Collection by Best Western,

markę typu soft brand, która łączy wygodę z lokalnym charakterem;

Pierwszy zagraniczny obiekt otwarty w Szwajcarii 

 

Warszawa, 28 maja 2018 r. – Wprowadzona na jesieni 2017 r. BW Signature Collection by Best Western to najnowsza marka w dynamicznie rosnącym portfolio Best Western Hotels & Resorts. Marka typu soft brand wciąż się rozwija i niedawno wzbogaciła się o pierwszy obiekt zagraniczny nad Jeziorem Czterech Kantonów w Szwajcarii. W ramach zapoczątkowanej w tym roku kampanii „Today’s Best Western” firma w tym miesiącu prezentuje hotele BW Signature Collection by Best Western w cyklu „Behind the brands”.

BW Signature Collection by Best Western wypełnia lukę w ofercie skierowanej do hotelarzy segmentu upper midscale, którzy pragną zachować niezależność wobec nierzadko restrykcyjnych i kosztownych we wdrożeniu markowych standardów powszechnych w branży. Kolekcja starannie wyselekcjonowanych hoteli powstała jako konkurencyjna, wyjątkowa oferta skierowana zarówno na rynki pierwotne, jak i wtórne.

Hotele BW Signature Collection by Best Western oferują gościom komfortowy i satysfakcjonujący pobyt oraz atrakcyjne dodatki i najlepsze udogodnienia, z których słynie marka Best Western, w tym:

  • Najwyższej jakości usługi i wyposażenie;
  • Bezpłatny dostęp do szybkiego Internetu bezprzewodowego;
  • Uznany, autorski program „Build Your Own Breakfast” oferujący ciepłe, zdrowe, zindywidualizowane posiłki, dostępny bezpłatnie w większości obiektów;
  • A także znakomite oceny gości – przynajmniej 4 w punktacji serwisu TripAdvisor® i 3 diamenty lub więcej w klasyfikacji hotelowej AAA® lub CAA®.

Gasthaus zur Waldegg.jpgMając w ofercie hotele takie jak Killington Mountain Lodge w Killington w stanie Vermont, Brooklyn Way Hotel w nowojorskiej dzielnicy Brooklyn, a także kilka obiektów za granicą, m.in.  Gasthaus zur Waldegg w pobliżu majestatycznego Jeziora Czterech Kantonów w Szwajcarii (na zdjęciu powyżej), marka BW Signature Collection by Best Western szybko nabiera rozpędu. Oprócz nieruchomości w Ameryce Północnej i Szwajcarii marka otworzyła trzy obiekty we Włoszech, jeden w Peru i jeden w Ekwadorze, szykując się do otwarcia kolejnych. Do najnowszej marki soft brand Best Western dołączają kolejne hotele, w związku z czym właściciele mogą liczyć na dynamiczny rozwój dzięki szybkiemu dostępowi do znakomitych globalnych systemów zarządzania rezerwacjami i przychodami, wsparciu sprzedaży i marketingu oraz uznanemu programowi lojalnościowemu Best Western Rewards (BWR), który zrzesza przeszło 32 mln członków.

Tego lata program BWR sprawi, że pobyt w jednym z hoteli BW Signature Collection by Best Western będzie jeszcze atrakcyjniejszy – członkowie, którzy zarejestrują się w promocji Go.Get.Rewarded® mogą otrzymać kartę Best Western Travel Card® o wartości 20 dolarów po zakończeniu pierwszego pobytu w okresie od 21 maja do 3 września 2018 r. Poprzez promocje i punkty, które nigdy nie tracą ważności, BWR oferuje prawdziwe korzyści jako najlepszy na świecie program lojalnościowy w branży hotelarskiej.

Więcej informacji na temat Best Western Hotels & Resorts znajduje się na stronie BestWestern.com i BestWesternDevelopers.com. 

Więcej na temat kampanii „Today’s Best Western” można przeczytać na stronie youmustbetrippin.com/featured/todaysbw/.

  

 

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 11 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, BW Premier Collection®, BW Signature CollectionSM, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Collection®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.

Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także nagroda Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową (przez 7 lat z rzędu). Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.

Już ponad 32 miliony podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. z Harleyem-Davidsonem®, co otwiera przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 11 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, BW Premier Collection®, BW Signature CollectionSM, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Collection®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.

Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także nagroda Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową (przez 7 lat z rzędu). Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.

Już ponad 32 miliony podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. z Harleyem-Davidsonem®, co otwiera przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.