wydarzenia handel sport ekonomia/biznes/finanse nauka/edukacja/szkolenia

Carrefour Polska sponsorem głównym miasteczka kolarskiego Roadshow w Legnicy

24.05.2018 | Carrefour Polska

Carrefour Polska został sponsorem głównym cyklu wydarzeń kolarskich Roadshow. W pierwszy weekend czerwca miasteczko Roadshow zagości w Legnicy, na parkingu przed Centrum Handlowym Piekary. Sport, edukacja i zabawa, wyjątkowe Muzeum Tour de Pologne oraz „weekend zniżek” to główne atrakcje, jakie czekają na odwiedzających.

Carrefour Polska razem z Lang Team, czyli organizatorem wyścigów Tour de Pologne, organizują cykl wydarzeń związanych z kolarstwem oraz aktywnością fizyczną, dając mieszkańcom dziesięciu miast możliwość ciekawego spędzenia wolnego czasu wraz z całą rodziną. Wydarzenia, w formie miasteczek kolarskich, są organizowane w weekendy handlowe, na parkingach przy hipermarketach Carrefour. Pierwsze wydarzenie z cyklu miało miejsce w Krakowie, a następne – w Grudziądzu i Zgorzelcu. Legnickie Roadshow odbędzie się w dniach 2-3 czerwca br. na parkingu przed Centrum Handlowym Piekary. Kolejne miasta to: Głogów, Chorzów, Łódź, Wrocław, Kalisz i Szczecin.

Jedną z największych atrakcji Roadshow będzie interaktywne, mobilne muzeum Tour de Pologne, które swoją inaugurację miało na targach Bike Expo w Warszawie i którego Carrefour jest sponsorem. To jedyne swego rodzaju miejsce łączy w sobie tradycję i nowoczesność, będąc nie tylko ekspozycją pamiątek i ciekawostek polskiego kolarstwa, ale też przestrzenią do samodzielnego odkrywania wiedzy o tym sporcie. W jednym miejscu znajdziemy zatem m.in. interaktywne prezentacje historyczne oraz wycinki prasowe, a także rowery z epok, w tym oryginalny rower Czesława Langa i jego srebrny medal z igrzysk olimpijskich oraz oryginalne przedmioty należące do kolarzy uczestniczących w Bitwie Warszawskiej w 1920 r. Obecność tych pamiątek ma szerszy wymiar, gdyż jest jednocześnie lekcją polskiej historii. Nie bez znaczenia jest też fakt, że 90-lecie wyścigu Tour de Pologne przypada na stulecie niepodległej Polski.

Kolejnymi atrakcjami, jakie czekają na mieszkańców Legnicy, są zmagania sportowe: Mikro Tour de Pologne amatorów, wyścigi mini-rowerów, konkursy w strefie wyzwań oraz animacje dla dzieci. Dla kibiców przewidziano spotkania z gwiazdami sportu, a posiadacze dwóch kółek będą mogli skorzystać z porad serwisu rowerowego. Zaproszeni dietetycy udzielą porad na temat zdrowego odżywiania, a trenerzy doradzą, jaka aktywność fizyczna będzie dla nas najbardziej wskazana. Najmłodsi będą mogli wziąć udział w szeregu atrakcji przygotowanych specjalnie z myślą o nich. Przez cały czas trwania wydarzenia dla zwiedzających będą dostępne food trucki i strefa relaksu. Carrefour przeniesie także na teren legnickiego miasteczka Roadshow swoją strefę „Smacznie” z szeroką ofertą kanapek, napojów oraz potraw z grilla, a także uruchomi na terenie miasteczka sprzedaż artykułów związanych z kolarstwem oraz aktywnym spędzaniem wolnego czasu na świeżym powietrzu.

Dodatkowo, klienci sklepu Carrefour będą mogli skorzystać z wyjątkowej oferty -15% na „Twoje zakupy”, obowiązującą od piątku przed wydarzeniem do niedzieli włącznie.

Miasteczko kolarskie Roadshow będzie czynne w godzinach otwarcia centrum handlowego.

Wszystkie szczegóły na temat Roadshow oraz towarzyszących mu wydarzeń dostępne są na stronie www.90lattdp.pl.

Carrefour Polska angażuje się liczne wydarzenia sportowe, rozszerza swoją gamę produktów związanych ze zdrowym odżywianiem oraz prowadzi działania edukacyjne mające na celu promowanie zdrowego stylu życia wśród klientów, partnerów biznesowych oraz pracowników. Wszystkie te działania wpisują się w kampanię „Z miłości do Zdrowia”, którą Carrefour Polska realizuje nieprzerwanie od 2014 roku.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour             

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour             

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.