handel media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

H&M otwarty w Galerii Głogów

23.05.2018 | Carrefour Polska

Zmodernizowana Galeria Głogów rozszerzyła ofertę modową. W miniony wtorek do grona najemców obiektu dołączyła popularna marka odzieżowa H&M. Lokal, który zajął powierzchnię 1700 mkw., to pierwszy salon marki w mieście.
Za proces komercjalizacji odpowiada Carrefour Polska.

Klienci Galerii Głogów mogą już korzystać z bogatej oferty sklepu H&M, który otworzył się dla nich w Centrum we wtorek 22 maja. Pierwszy salon szwedzkiej marki w mieście zajął powierzchnię 1700 mkw. i zaoferował klientom galerii modną odzież dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Na sklepowych półkach znaleźć można również bogaty wybór kosmetyków, dodatków oraz akcesoriów do domu.

Niezwykle cieszy nas, że marka H&M zdecydowała się na rozszerzenie współpracy z nami i otwarcie sklepu w kolejnej galerii handlowej należącej do sieci Carrefour. Oferta sklepu jest niezwykle popularna wśród klientów naszych obiektów, dlatego jesteśmy przekonani, że pierwszy w Głogowie sklep tej marki spotka się z dużym zainteresowaniem mieszkańców miasta – komentuje Ewa Karska, Dyrektor Działu Galerii Handlowych w Carrefour Polska.

Nowy najemca rozszerzył ofertę handlową Galerii Głogów, którą budują już takie marki, jak CCC, Media Markt, Szachownica, Rossmann czy Apart. Klienci obiektu mogą także skorzystać z licznych punktów usługowych, np. biura podróży, apteki, kantoru, kwiaciarni czy salonów operatorów komórkowych Plus i Play.

Lokal dla nowego najemcy powstał w wyniku przebudowy obiektu, która została rozpoczęta w minionym roku. Modernizacja objęła również części wspólne, toalety oraz elewację budynku.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour                       

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour                       

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.