nowe produkty/usługi media/marketing/reklama

Ulubiony Rossmann

Rossmann najbardziej lubianą drogerią przez Polaków. Na tę ocenę złożyły się: wysoka jakość obsługi, atrakcyjne ceny i promocje, duży wybór produktów oraz sympatia do samej marki.

Niezależny Polski Instytut Badań Jakości razem z portalem Onet.pl sprawdził jak konsumenci postrzegają największe na polskim rynku sieci drogeryjne. Wyniki uzyskano na podstawie ankiety internetowej (metoda CAWI) z 12 pytaniami, na które klienci odpowiadali za pomocą 10-stopniowej skali. Dla każdej odpowiedzi wyliczano średnią. Następnie ocena np. 8,2 odpowiadała 82%. Ponieważ każde pytanie miało swoją wagę, na koniec wyciągnięto średnią ważoną. Oceniano m.in. jakość obsługi, ceny i promocje, różnorodność produktów. Udział w badaniu wzięło 675 osób, z czego dwie trzecie ankietowanych stanowiły kobiety.

Liderem rankingu został Rossmann (84,2%). Dalej znalazły się: Hebe (82,3%), Drogerie Natura (80%), Drogerie Polskie (79,4%) i Super-Pharm (79%).

Jak czytamy w komunikacie PIBJ i Onetu, drogerie stanowią największy i najstabilniejszy kanał dystrybucji kosmetyków w Polsce. Szacuje się, że aż 79% Polaków kupuje kosmetyki właśnie w drogeriach, a tylko 8% robi to drogą internetową. Pozostałe 13% klientów decyduje się na markety.

Wartość polskiego rynku branży kosmetycznej szacowana jest na 16 mld zł, co daje nam 6 pozycję w Europie. Prognozy mówią o wzroście do 20 mld zł do 2021 r.

kontakt dla mediów
Rzecznik Prasowy Rossmann SDP Sp. z o.o., +48 691 521 009
Agata Nowakowska

Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Rzecznik Prasowy Rossmann SDP Sp. z o.o., +48 691 521 009
Agata Nowakowska

Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl

informacje o firmie