praca

Publicis Communications inwestuje w rozwój pracowników

17.05.2018 | Publicis Groupe

W maju br. do Publicis Communications w Polsce dołączyła Jolanta Zdrzałek, która jako Chief Talent Officer będzie odpowiadała za obszar HR i Talent Management.

Jako CTO będzie sprawowała całościową opiekę nad relacjami z pracownikami, podnoszeniem poziomu ich satysfakcji z pracy oraz poczucia przynależności, wynikającego z bycia częścią Publicis Groupe, ściśle współpracując z zarządem Publicis Communications.

Do zadań Jolanty Zdrzałek należy rozwój i realizacja strategii Grupy Publicis w oparciu o obszary: Talent Acquisition, Talent Learning and Development, Employee Experience, Performance Management, Leadership Development oraz budowanie kultury firmy, która opiera się dzisiaj na racjonalnym wykorzystaniu wszystkich zasobów Grupy i ciągłym dostarczaniu klientom nowych rozwiązań, a której wartością jest przede wszystkim różnorodność i innowacyjne podejście to problemów transformacji marketingowej.

Ludzie są istotą naszej firmy i bycie client-centric z perspektywy naszych zespołów oznacza bycie talent-centric. Jestem przekonany, że Jola Zdrzałek jest najlepszą osobą, aby wziąć pełną odpowiedzialność za transformację w obszarze HR, który tak silnie osadzony jest w kulturze biznesowej naszej organizacji – mówi Tomasz Pawlikowski, Chairman & CEO Publicis Communications w Polsce.

Ważnym aspektem pracy CTO Publicis Communications będzie tworzenie programów rozwojowych i monitoringowych oraz świadome tworzenie konkurencyjnego środowiska pracy. Zadaniem Jolanty Zdrzałek będzie także przyciąganie do agencji wchodzących w skład Publicis Communications najbardziej utalentowanych ekspertów z Polski i zagranicy. Menedżerowie HR z poszczególnych spółek będą ściśle z nią współpracowali.

Bardzo się cieszę, że dołączam do najlepszych. Publicis Communications to organizacja oparta na kreatywności, która ma siłę, aby zmieniać ludzkie zachowania. Jestem przekonana, że dzięki możliwościom, jakie oferuje i koncentracji na nieustannym poszukiwaniu, przyciąganiu, zatrudnianiu i rozwijaniu najlepszych ludzi – talentów i barwnych osobowości – Grupa daje ludziom możliwość stałego rozwijania się i budowania kariery, również w środowisku międzynarodowym. Mam nadzieję, że moje doświadczenie zdobyte w różnych branżach będzie wartością dodaną – dodaje Jolanta Zdrzałek, nowa Chief Talent Officer Publicis Communications w Polsce.

Jolanta Zdrzałek ma wieloletnie doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania funkcją HR, a także sprzedaży i komunikacji marketingowej. Pracowała jako dyrektor personalny, biznespartner, konsultant i trener. Realizowała projekty tworzenia strategii HR, talent managementu, audytu kompetencji menedżerskich, transformacji kultury organizacyjnej, employer brandingu i CSR. Jest doświadczonym konsultantem w zakresie doradztwa personalnego i rekrutacji.  

W ostatnich latach specjalizowała się w projektach executive search dla sektora farmaceutycznego, bankowego, motoryzacyjnego, retailu i nowych technologii.

Jola Zdrzałek z wykształcenia jest ekonomistką z tytułem MBA oraz absolwentką Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Publicis Communications, jako jeden z kluczowych graczy na rynku reklamowym w Polsce i na świecie, jest nie tylko uczestnikiem, ale aktywnym współautorem i liderem transformacyjnych zmian, które dokonują się w obszarze szeroko rozumianej komunikacji marketingowej.

kontakt dla mediów
Joanna Carbol
Communications Director, Publicis Groupe
Joanna Carbol

joanna.carbol@publicisgroupe.com

informacje o firmie

PUBLICIS GROUPE w Polsce tworzą dwa centra kompetencyjne (solution hubs): Publicis Communications i Publicis Media, których zadaniem jest dostarczanie najlepszych w swojej klasie rozwiązań biznesowych i komunikacyjnych. W portfolio Grupy aktualnie znajdują się kompetencje reklamowe, public relations, public affairs, CSR, digital, e-commerce, produkcja filmowa, content marketing, marketing efektywnościowy, zakup i planowanie mediów oraz transformacja rynkowa. Różnego rodzaju usługi konsultingowe stanowią już blisko jedną trzecią wpływów Publicis Groupe w Polsce. Zadaniem zespołów obsługujących poszczególnych klientów jest rozwiązanie problemu i zbudowanie realnej wartości dla klienta zgodnie z filozofią Power of One.

W skład Publicis Communications wchodzą: ARC, Leo Burnett, MSL, Prodigious, Publicis Consultants, Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi IS.

W skład Publicis Media wchodzą: Blue 449, Performics, LqT, Mediavest, Starcom, Zenith.

W maju 2017 roku Publicis Groupe otrzymała prestiżową nagrodę Holdingu Roku 2017 MMP, przyznawaną w dowód uznania za wskazanie kierunku rozwoju dla rynku usług marketingowych w Polsce.

załączniki

kontakt dla mediów
Joanna Carbol
Communications Director, Publicis Groupe
Joanna Carbol

joanna.carbol@publicisgroupe.com

informacje o firmie

PUBLICIS GROUPE w Polsce tworzą dwa centra kompetencyjne (solution hubs): Publicis Communications i Publicis Media, których zadaniem jest dostarczanie najlepszych w swojej klasie rozwiązań biznesowych i komunikacyjnych. W portfolio Grupy aktualnie znajdują się kompetencje reklamowe, public relations, public affairs, CSR, digital, e-commerce, produkcja filmowa, content marketing, marketing efektywnościowy, zakup i planowanie mediów oraz transformacja rynkowa. Różnego rodzaju usługi konsultingowe stanowią już blisko jedną trzecią wpływów Publicis Groupe w Polsce. Zadaniem zespołów obsługujących poszczególnych klientów jest rozwiązanie problemu i zbudowanie realnej wartości dla klienta zgodnie z filozofią Power of One.

W skład Publicis Communications wchodzą: ARC, Leo Burnett, MSL, Prodigious, Publicis Consultants, Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi IS.

W skład Publicis Media wchodzą: Blue 449, Performics, LqT, Mediavest, Starcom, Zenith.

W maju 2017 roku Publicis Groupe otrzymała prestiżową nagrodę Holdingu Roku 2017 MMP, przyznawaną w dowód uznania za wskazanie kierunku rozwoju dla rynku usług marketingowych w Polsce.