handel ekonomia/biznes/finanse

Galeria Gryf wzmacnia ofertę handlową

14.05.2018 | Carrefour Polska

Powoli dobiega końca remodeling szczecińskiej Galerii Gryf, a oferta handlowa obiektu jest konsekwentnie rozwijana. W kwietniu wzmocniła ją marka Pepco. Popularny market odzieżowo-przemysłowy zajął lokal o powierzchni ponad 570 mkw.

Do grona najemców szczecińskiej Galerii Gryf, której właścicielem i zarządcą jest Carrefour Polska, dołączył sklep Pepco, oferujący odzież dla całej rodziny i produkty dla domu w najniższych cenach. Dynamicznie rozwijająca się marka zajęła w obiekcie lokal o powierzchni 574 mkw.

Nowy najemca uzupełnia ofertę handlową obiektu, którą budują już takie marki modowe, jak Orsay, Camaieu, Takko Fashion, Szachownica, Gentleman czy Zuzi. Klienci mogą również skorzystać z bogatej oferty sklepów obuwniczych: powiększonego salonu CCC, Deichmann oraz Prestige, jak również drogerii Hebe, marketu RTV Euro AGD czy licznych punktów usługowych.

Poszerzenie  oferty handlowej Galerii Gryf to jeden z elementów szerszych zmian, jakim poddany został szczeciński obiekt. Powoli dobiegają końca także prace modernizacyjne, jakie rozpoczęte zostały w czerwcu 2017 roku. Pierwszym ich efektem było oddanie do dyspozycji klientów nowoczesnej, komfortowej i zaprojektowanej zgodnie z najnowszymi trendami przestrzeni gastronomiczno-wypoczynkowej. Na powierzchni ponad 300 mkw. różnorodne dania oferują takie lokale, jak Berlin Donner Kebab, Kuchnia Pekin czy Bistro Express.

Modernizacja objęła także pasaże galerii, toalety oraz pokój rodzica z dzieckiem. Odnowione zostały również portale wejściowe i fasada całego obiektu. Ponadto usprawniony został wyjazd ze stacji benzynowej, dzięki czemu dojazd do galerii jest dla zmotoryzowanych klientów bardziej dogodny.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour                       

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour                       

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.