internet media/marketing/reklama

ING piątą marką w Polsce ze 100 mln wyświetleń na YouTube

18.04.2018 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski jako pierwszy bank i piąta marka w Polsce przekroczył 100 mln wyświetleń filmów w serwisie YouTube. Bank jest też najpopularniejszy w swojej kategorii pod względem liczby subskrybentów obserwujących profil.

Filmy opublikowane na kanale ING Banku Śląskiego w serwisie YouTube zostały obejrzane ponad 100 mln razy. Taki wynik osiągnęło do tej pory tylko 5 marek w Polsce. Jak wynika z lutowego raportu YouTube Trends Polska, przygotowanego przez Sotrender, filmy ING są także najchętniej komentowane i lubiane przez internautów ze wszystkich filmów w branży finansowej. Bank może pochwalić się również ponad 80 tys. subskrybentów – jest to najlepszy wynik ze wszystkich banków w Polsce.

Polacy coraz częściej oglądają wideo w sieci. Według prognoz Cisco, wideo będzie stanowiło 80% treści w internecie do końca 2018 roku. Trend ten widać szczególnie wśród osób młodych, które rezygnują z tradycyjnej telewizji na rzecz online’u. Rosną też wymagania samych internautów - żeby im sprostać, musimy przygotowywać materiały na jak najwyższym poziomie, dopasowane do potrzeb i oczekiwań naszych odbiorców. Dlatego m.in. sprawdzamy czego najczęściej Polacy szukają w internecie i przygotowujemy content, który zawiera odpowiedzi na te pytania – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor odpowiedzialna za marketing i komunikację w ING Banku Śląskim.

Na kanale ING Banku Śląskiego na portalu YouTube zostało opublikowanych ponad 400 filmów. Bank stawia przede wszystkim na użyteczne treści dopasowane do potrzeb klientów, dlatego obok spotów reklamowych zamieszcza w internecie także materiały edukacyjne. W serwisie YouTube publikuje m.in. wideo-porady pokazujące jak korzystać z usług banku np. jak płacić BLIK-iem czy korzystać z aplikacji Moje ING. Można tam również znaleźć wskazówki jak zadbać o swoje finanse, jak oszczędzać czy inwestować. Wszystko po to, by ułatwić klientom codzienne bankowanie.

Najnowszą realizacją banku jest cykl „Prosto o pieniądzach” – najczęstsze pytania, najprostsze odpowiedzi, w którym bank razem z Marcinem Iwuciem – znanym specjalistą od finansów osobistych odpowiada na pytania, które Polacy najczęściej wyszukują w Google i YouTube.

Wszystkie materiały video dostępne są na profilu banku: https://www.youtube.com/ingbsk

kontakt dla mediów
Ewa Szerszeń
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Ewa Szerszeń

ewa.szerszen@ing.pl

tel: +48 22 820-4117

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Ewa Szerszeń
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Ewa Szerszeń

ewa.szerszen@ing.pl

tel: +48 22 820-4117

informacje o firmie