nowe produkty/usługi media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Żeby tak witać emeryturę! – startuje nowa kampania ING Banku Śląskiego

16.04.2018 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

W nowej kampanii ING bank zachęca Polaków do oszczędzania na emeryturę. Działania reklamowe wspiera specjalna promocja Indywidualnego Konta Emerytalnego z bonusem 100 zł za regularne odkładanie.

Z badania „Finansowy barometr ING” wynika, że Polacy wolą na bieżąco korzystać z życia, niż oszczędzać na później. Tylko co trzeci Polak twierdzi, że każdy z nas powinien sam zadbać o odłożenie odpowiednich funduszy na przyszłość, natomiast większość uważa, że jest to rola państwa.

Nasz bank od lat stara się wspierać Polaków w oszczędzaniu – zachęca do brania spraw w swoje ręce, pokazuje dobre postawy wobec oszczędzania i wymierne korzyści, jakie z nich płyną. Chcemy mobilizować Polaków, żeby sami zadbali o swoją przyszłość - i zaczęli regularnie odkładać pieniądze z myślą o swojej emeryturze. To ważne, ponieważ zgodnie z wyliczeniami OECD emerytura dzisiejszych dwudziestoparolatków będzie stanowić tylko 32% ich ostatniego wynagrodzenia. Dlatego w ING przygotowaliśmy specjalną ofertę wspierającą długoterminowe oszczędzanie.

Emerytura to forma odroczonej nagrody - dziś „żegnamy się” z częścią swojego budżetu, żeby „powitać” odłożone pieniądze po osiągnięciu wieku emerytalnego. W naszym nowym spocie pokazujemy oszczędzanie na emeryturę jako metaforę powitań bliskich osób po dłuższym rozstaniu – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za marketing w ING Banku Śląskim.

Kampania jest prowadzona w internecie i oddziałach banku. Wsparciem działań reklamowych jest specjalna promocja Indywidualnego Konta Emerytalnego (IKE) z bonusem 100 zł za regularne odkładanie na IKE.

Tytuł kampanii: „Żeby tak witać emeryturę!”

Start kampanii: od 16.04.2018 r.

Narzędzia:

  • Internet: video, serwis kampanii, kampania na największych portalach, w mobile i w social media
  • Oddziały: komunikacja wewnątrz placówek (plakaty, animacje multimedialne)

Kreacja: Brain

Media: Mullen Lowe Media Hub

kontakt dla mediów
Piotr Utrata
Rzecznik Prasowy, ING Bank Śląski S.A.
Piotr Utrata

Piotr.Utrata@ing.pl

tel: +48 22 820-4022

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Piotr Utrata
Rzecznik Prasowy, ING Bank Śląski S.A.
Piotr Utrata

Piotr.Utrata@ing.pl

tel: +48 22 820-4022

informacje o firmie