handel towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

Zdrowe przepisy w najnowszym katalogu Carrefour

03.04.2018 | Carrefour Polska

Carrefour od 2014 roku realizuje kampanię „Z miłości do Zdrowia”, która ma na celu m.in. zachęcenie klientów, partnerów biznesowych i pracowników sieci do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych. W ramach kampanii w najnowszym katalogu sieci, Carrefour proponuje swoim klientom świeże owoce i warzywa w atrakcyjnych cenach oraz smaczne przepisy na zdrowe przekąski i koktajle. Oferta handlowa ważna jest od 4 do 15 kwietnia.

Już w najbliższą środę, 4 kwietnia 2018 r. do wszystkich hiper- i supermarketów Carrefour trafi najnowszy, wyjątkowy katalog. Klienci, poza atrakcyjnymi ofertami cenowymi, będą mogli znaleźć w nim inspiracje na zdrowe i smaczne przekąski oraz koktajle. Wszystkie propozycje powstały ze świeżych produktów w przystępnych cenach. Klienci poznają m.in. przepis na zielony shake, batony z bakaliami oraz pudding z nasionami chia i kiwi. Przygotowane przez dyplomowaną dietetyczkę przepisy stanowić będą zdrową podpowiedź przy komponowaniu codziennego jadłospisu. Warto śledzić kolejne katalogi, w których regularnie pojawiać się będą ciekawe propozycje kulinarne, między innymi na grilla.

Zdrowe przepisy to kolejny element naszych działań wspierających promocję zdrowego stylu życia i prawidłowego odżywiania wśród naszych klientów. Pragniemy pokazać, że właściwe odżywianie, bogate w wartościowe produkty, nie jest trudne, a Carrefour jest najlepszym miejscem, w którym można znaleźć świeży i zdrowy asortyment w najlepszych cenach – powiedziała Anna Kurnatowska, Dyrektor Działu Handlowego Produktów Świeżych.

Carrefour Polska nie tylko znacząco rozszerza w swoich sklepach ofertę „targu świeżości”, ale także prowadzi kompleksowe działania edukacyjne oraz promuje aktywność fizyczną. W ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia” realizowany jest m.in. od 2015 r. program edukacyjno-badawczy „ABC Zdrowego Żywienia” – opracowany wspólnie z Wydziałem Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW oraz wspierane są duże imprezy biegowe w wybranych miastach w Polsce. Carrefour Polska został także Sponsorem Głównym wyścigu Tour de Pologne w 2017 i 2018 roku.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.