media/marketing/reklama

Proama powraca z reklamą

03.04.2018 | Proama

Po czteromiesięcznej przerwie Proama powraca do telewizji z 15- sekundowym spotem reklamowym, który miał swoją premierę w listopadzie zeszłego roku. Ubezpieczyciel ponownie promuje bezszkodowych kierowców, dla których ma wysokie zniżki. Kampania telewizyjna wzbogacona jest o działania w Internecie oraz w social mediach.

- Bezpieczeństwo w ruchu drogowym było od zawsze w centrum uwagi Proama. Wyrazem tego podejścia jest m.in. nasz liczący ponad  120 tysięcy fanów profil na FB – „Wrzucam na luz”, a także sięgające nawet 70% zniżki dla bezszkodowych Kierowców . Postanowiliśmy powrócić z kampanią telewizyjną, która przypomina o nagradzaniu bezpiecznych Kierowców tak  wyjątkową korzyścią – podkreśla Marta Bartosiewicz, dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej Generali.

Kampania telewizyjna obejmie emisję w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in. Polsat, TVP1, TVP2, Polsat, TVN24 i TVN Turbo.

Kreacja spotu Proama została przygotowana przez agencję reklamową Change Serviceplan, produkcją zajął się dom produkcyjny Bomaye, reżyserią Szymon Pawlik, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media, a za kampanię w Internecie - Performics. Agencja Change odpowiada za reklamy Proama od początku istnienia tej marki na rynku, czyli od 2011 r.

Link do spotu: bit.ly/kampania-TV-Proama

kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
Rzecznik Prasowy, Proama
Justyna Szafraniec

justyna.szafraniec@proama.pl

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
Rzecznik Prasowy, Proama
Justyna Szafraniec

justyna.szafraniec@proama.pl

informacje o firmie