handel sprawy społeczne ekonomia/biznes/finanse

Carrefour Polska pomaga poszkodowanym na skutek wybuchu gazu w Poznaniu

30.03.2018 | Carrefour Polska

Przedstawiciele siedmiu poznańskich sklepów Carrefour we współpracy z Caritas przekazali pomoc 14 rodzinom, które ucierpiały w wyniku wybuchu gazu. 4 marca br. w jednym z budynków na poznańskim Dębcu doszło do katastrofy budowlanej, w wyniku której kilkadziesiąt osób zostało poszkodowanych.

Przedstawiciele sklepów Carrefour w Poznaniu postanowili przyłączyć się do akcji pomocy dla poszkodowanych na skutek wybuchu gazu. Aż siedem placówek Carrefour – 3 hipermarkety i 4 supermarkety – zaangażowało się w inicjatywę. Za pośrednictwem Caritas 14 poszkodowanych rodzin otrzymało od Carrefour karty podarunkowe na zakupy oraz paczki świąteczne. Upominki od sieci wręczono w trakcie spotkania z poszkodowanymi, które odbyło się 29 marca w hotelu Cezamet, a dary w imieniu firmy Carrefour przekazali Waldemar Wiśniewski, Dyrektor Hipermarketu Poznań Górecka oraz Dagmara Motała, Kierownik Supermarketu Poznań Kosmonautów.

– Dziękuję wszystkim pracownikom oraz dyrektorom hiper- oraz supermarketów z Poznania, którzy zaangażowali się w pomoc dla potrzebujących. Ostatnie wydarzenia są dużą tragedią dla całej poznańskiej społeczności, jednak mam nadzieję, że szybka pomoc pozwoli na wyjście z tej trudnej sytuacji. Dziękuję wszystkim, którzy pokazali ogromne serce i wykazali się empatią w stosunku do poszkodowanych. Liczę, że z odpowiednim wsparciem, poszkodowanym rodzinom szybko uda się stanąć na nogi – powiedział Rafał Chabasiński, Dyrektor Regionalny Carrefour Polska, Region Zachód.

Carrefour Polska, w ramach realizacji strategii odpowiedzialnego biznesu aktywnie wspiera organizacje pozarządowe w ich działaniach na rzecz zmniejszenia ubóstwa, wyrównywania szans, przeciwdziałania marnotrawstwu czy promocji zdrowego stylu życia. W działalność charytatywną angażuje się zarówno centrala firmy, jak i sklepy sieci Carrefour w całej Polsce. Przykładem lokalnego zaangażowania może być m.in. przekazanie pomocy dla poszkodowanych w wyniku sierpniowej nawałnicy na Pomorzu. Sklepy wspierają również liczne akcje lokalne z dziedziny ekologii, promocji sportu i zdrowego stylu życia. W ramach współpracy z lokalnymi społecznościami, Carrefour wspiera także hospicja, domy dziecka, przedszkola, szkoły i szpitale znajdujące się w pobliżu sklepów sieci na terenie całego kraju.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.