handel sport

Carrefour Polska sponsorem mobilnego Muzeum Tour de Pologne

24.03.2018 | Carrefour Polska

Carrefour Polska został sponsorem mobilnego muzeum Tour de Pologne. Uroczyste otwarcie wystawy nastąpi 24 marca podczas targów Bike Expo na stadionie PGE Narodowy. Od kwietnia do października 2018, w ramach cyklu Roadshow, muzeum odwiedzi 10 miast i przybliży ich mieszkańcom oraz klientom sieci 90-letnią historię wyścigów kolarskich w Polsce.

Carrefour Polska, sponsor główny wyścigu kolarskiego od 2017 r., wspólnie z Lang Team zainauguruje podczas targów rowerowych Bike Expo cykl imprez pt. Roadshow Tour de Pologne i zaprezentuje mobilne muzeum poświęcone historii polskiego kolarstwa. Jako wystawca na targach Bike Expo, Carrefour przedstawi także swoją ofertę rowerów ze średniej i wyższej półki, które klienci będą mogli zakupić bezpośrednio na targach lub poprzez sklep internetowy Carrefour.pl. Sieć zaprezentuje również swoją ofertę produktów ekologicznych oraz dietetycznych ze „Zdrowej Półki Carrefour”. Zwiedzający skosztują także kawy Montmartre, dostępnej wyłącznie w Carrefour, którą sieć będzie częstować na swoim stoisku.

Interaktywne muzeum Tour de Pologne to pierwszy tego rodzaju mobilny salon wystawowy poświęcony historii kolarstwa w Polsce. Mieści wiele unikatowych eksponatów i ciekawostek związanych z wyścigiem, m.in. rowery z epok, w tym oryginalny rower Czesława Langa, srebrny medal Czesława Langa z igrzysk olimpijskich, interaktywny symulator z pędem powietrza oraz interaktywne prezentacje historyczne. 90-lecie Tour de Pologne zbiega się z obchodami stulecia niepodległej Polski, nie zabraknie zatem elementów łączących oba aspekty, a będą to m.in. medale i żetony związane z Wyścigiem Okrężnym oraz Rozkaz nr 2 mówiący o udziale kolarzy w Bitwie Warszawskiej w 1920 r. Po uroczystej inauguracji, od maja do października, muzeum będzie prezentowane kolejno w 10 miastach w Polsce, stanowiąc element Roadshow – miasteczek kolarskich zaaranżowanych przez Carrefour i Lang Team na parkingach przy hipermarketach Carrefour. Imprezy te dedykowane będą nie tylko kibicom kolarstwa, ale i całym rodzinom, a ich celem będzie propagowanie zdrowego stylu życia poprzez edukację, rozrywkę i sport.

- Bardzo się cieszę, że Carrefour Polska jako partner główny 75. Tour de Pologne może świętować wspólnie z wielbicielami kolarstwa jego 90-lecie - powiedział Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska. Nasz udział w powstaniu mobilnego, interaktywnego muzeum, które przybliża dzieje polskiego kolarstwa oraz historię kraju, dając nam w ten sposób możliwość włączenia się w obchody stulecia niepodległości, jest dla nas ogromną satysfakcją.

Zaangażowanie w wydarzenie wpisuje się w działania na rzecz kampanii „Z miłości do Zdrowia”, którą Carrefour Polska realizuje nieprzerwanie od 2014 roku. W ramach kampanii, sieć nie tylko angażuje się w liczne wydarzenia sportowe, ale też stale rozszerza swoją gamę produktów związanych ze zdrowym odżywianiem oraz prowadzi działania edukacyjne mające na celu promowanie zdrowego stylu życia wśród klientów, partnerów biznesowych oraz pracowników.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.