nowe produkty/usługi handel

Nowy produkt „Jakość z Natury Carrefour” już w polskich sklepach

13.03.2018 | Carrefour Polska

Zgodnie z założeniami kampanii „Z miłości do Zdrowia” Carrefour Polska stale rozwija asortyment produktów ze „Zdrowej Półki Carrefour”, które są produkowane z poszanowaniem środowiska naturalnego. W ostatnim czasie klienci w Polsce mogą kupić  nowy produkt z cieszącej się dużą popularnością gamy „Jakość z Natury Carrefour”. W ofercie sieci dostępna jest szynka gotowana pochodząca z wybranych, spełniających wysokie kryteria jakościowe, gospodarstw we Francji. Obecnie gama „Jakość z Natury Carrefour” składa się z 19 produktów dostępnych dla polskiego klienta.

Gama „Jakość z Natury Carrefour”, rozwijana w Polsce od 1997 roku, to artykuły wyróżniające się najwyższą jakością, pochodzące z ekologicznie czystych regionów Polski i Europy, wytwarzane w ścisłej współpracy z rolnikami, hodowcami oraz producentami. Ich proces produkcji jest identyfikowalny „od pola do talerza”. W skład gamy wchodzą artykuły polskie: kurczak z chowu wybiegowego, masło, twaróg, pstrąg świeży i wędzony, marchew, ziemniaki, cebula, pomidory malinowe, gruszki, jabłka, sok tłoczony z jabłek, miód, pyłek kwiatowy. Dostępne są również produkty importowane. Obok szynki gotowanej z Francji, polscy klienci mają do wyboru świeżego i wędzonego łososia z Norwegii oraz szynkę serrano z Hiszpanii dostępną w sprzedaży na wagę i paczkowaną.

Szynka gotowana „Jakość z Natury Carrefour” to smaczny produkt o wysokiej jakości. Zawiera ona 92% mięsa i przyrządzana jest w procesie powolnego gotowania w bulionie warzywnym z przyprawami. W trakcie produkcji szynka przechodzi szereg testów jakościowych i badań, aby spełnić wysokie wymagania stawiane produktom „Jakość z Natury Carrefour”. Działania te są podejmowane w celu zagwarantowania klientom sklepów Carrefour najwyższej jakości i niepowtarzalnego smaku.

Trzoda, z której mięsa powstaje szynka, hodowana jest z dbałością o dobrostan zwierząt. Wysokie wymagania dotyczące zapewnienia trzodzie chlewnej odpowiednich warunków sanitarnych, pozwoliły na całkowite wyeliminowanie stosowania antybiotyków w profilaktyce chorób na etapie wzrostu zwierząt, a dodatkowo do codziennego karmienia hodowcy wykorzystują wyłącznie paszę bez GMO.

Szynka gotowana „Jakość z Natury Carrefour”, jest dostępna w wybranych hipermarketach i supermarketach na terenie całej Polski. Klienci mogą ja kupić zarówno w plastrach, jak i w jednym kawałku.

Współpraca z producentami przy tworzeniu marki „Jakość z Natury Carrefour” to element strategii biznesu odpowiedzialnego społecznie Carrefour i odpowiedź na potrzeby polskich klientów, którzy coraz częściej poszukują żywności o wysokich walorach smakowych, wytwarzanej z poszanowaniem środowiska naturalnego.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów  handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów  handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.