zdrowie media/marketing/reklama

Zadbaj o swoje serce

13.03.2018 | Carrefour Polska

W najbliższą sobotę w ramach akcji „Teraz Serce!” każdy będzie mógł bezpłatnie wykonać badanie EKG, a także sprawdzić poziom cholesterolu we krwi czy skorzystać z konsultacji dietetycznych. Akcja medyczna odbędzie się na terenie Centrum Handlowego Carrefour w Olsztynie.

W przeciwdziałaniu chorobom układu krążenia niezwykle istotna jest profilaktyka kardiologiczna. Aby ułatwić mieszkańcom Olsztyna i okolic dostęp do specjalistów oraz kontrolę stanu serca, Carrefour Polska – właściciel i zarządca Centrum Handlowego Carrefour przy ulicy Krasickiego 1b – wraz z Telemedycyną Polska S.A. zaprasza wszystkich na specjalną akcję medyczną pt. „Teraz Serce!”.

W sobotę 17 marca w pasażu centrum handlowego każdy będzie mógł bezpłatnie wykonać badanie EKG, które zostanie na miejscu opisane i zinterpretowane przez lekarza specjalistę. Dzięki temu, uczestnicy spotkania od razu dowiedzą się, w jakim stanie jest ich serce, a także, jak prawidłowo się o nie zatroszczyć.

Zainteresowani będą mogli także sprawdzić poziom cholesterolu i glukozy, zmierzyć ciśnienie krwi, obliczyć wskaźnik BMI, sprawdzić ukrwienie kończyn dolnych czy określić czynniki ryzyka zawału mięśnia sercowego. Będzie to również okazja do skorzystania z porad dietetyka.

Akcja „Teraz Serce!” w Centrum Handlowym Carrefour Olsztyn będzie drugim spotkaniem, jakie odbyło się na terenie galerii handlowej sieci. Z bezpłatnych badań kardiologicznych i konsultacji skorzystali już klienci Galerii Grudziądzkiej w Grudziądzu. W akcji wzięło udział ponad 100 osób.

Bezpłatne badania profilaktyczne w ramach akcji „Teraz Serce!” odbędą się w sobotę 17 marca w Centrum Handlowym Carrefour Olsztyn przy ulicy Krasickiego 1b. Badania będą prowadzone od godziny 10:00 do godziny 18:00.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów  handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów  handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.