handel media/marketing/reklama

Carrefour trzykrotnie nagrodzony!

12.02.2018 | Carrefour Polska

W konkursie CEE Retail Awards Carrefour Polska zdobył aż 3 wyróżnienia. Środowisko branżowe doceniło sieć handlową w kategoriach Retailer of the Year oraz Innovation of the Year, zaś Ewie Karskiej – Dyrektor Galerii Handlowych Carrefour – przyznało tytuł Shopping Center Director of the Year. Nagrody wręczono podczas uroczystej gali w czwartek 8 lutego.

Jury konkursu CEE Retail Awards – w skład którego wchodzą przedstawiciele branży handlowej – nagrodziło Carrefour Polska w kategoriach „Retailer of the Year – Supermarket Chain” oraz „Innovation of the Year – Retail”. Nagrody przyznano za działania realizowane przez sieć w 2017 roku.

Do najważniejszych osiągnięć Carrefour Polska w minionym roku należy otwarcie 3 nowych hipermarketów – w tym najnowocześniejszego sklepu sieci, Carrefour Promenada - oraz 7 supermarketów, a także modernizacja ponad 40 sklepów w obu formatach. Na uwagę zasługuje również rozwój sieci sklepów osiedlowych - blisko 100 nowych lokalizacji.

Kluczowe były także działania realizowane w ramach strategii omnikanałowej, jaką Carrefour Polska wdrożył i z sukcesem przeprowadził w 2017 roku. Wśród innowacyjnych rozwiązań zaprezentowanych klientom sieci znajdują się takie projekty, jak Marketplace - pierwsza w Polsce platforma zakupowa sieci handlowej, która rozszerza ofertę sklepu internetowego Carrefour o ponad 150 000 produktów od ponad 130 zewnętrznych dostawców - usługa płatności mobilnych Scan & Go, program zakupów sąsiedzkich SąSiatki czy pierwszy inkubator technologiczny dla start-upów prowadzony przez sieć handlową – C4 Retail Lab. Carrefour wiele uwagi poświęcił także rozwojowi funkcjonalności aplikacji mobilnej Mój Carrefour, którą pobrało już 1 mln użytkowników.

Oba wyróżnienia są dla nas niezwykle ważne, gdyż udowadniają, że realizowana przez Carrefour strategia omnikanałowości jest właściwa. Wdrożone przez nas innowacyjne rozwiązania i nowe koncepty pomagają nam nie tylko wyprzedzić zmienia­jące się potrzeby konsumentów, lecz także zapewniają przewagę konkurencyjną na rynku handlu - komentuje Ronan Martin, Dyrektor Operacji w Carrefour Polska.

Przedstawiciele branży, którzy wchodzą w skład jury konkursowego, wyróżnili także Ewę Karską, Dyrektor Galerii Handlowych w Carrefour Polska, w kategorii „Shopping Center Director of the Year”. Nagroda została przyznana za skuteczne zarządzanie siecią 20 centrów handlowych, ich efektywną komercjalizację oraz kontynuację strategii modernizacji obiektów z portfela Carrefour Polska.

Realizowana przez nas strategia przynosi efekty w postaci stałych wzrostów odwiedzalności naszych obiektów oraz stabilnej współpracy z najemcami. Niezwykle cieszy mnie, że nasze działania doceniają nie tylko klienci, lecz także branża – mówi Ewa Karska, Dyrektor Galerii Handlowych w Carrefour Polska – mówi Ewa Karska, Dyrektor Galerii Handlowych w Carrefour Polska.

Nagrody w konkursie CEE Retail Awards zostały przyznane podczas uroczystej gali CEE Retail Awards w czwartek 8 lutego.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.