ekonomia/biznes/finanse

W ING Terminal Płatniczy za 0 zł przez 14 miesięcy

08.02.2018 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski przystąpił do Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego. Bank oferuje klientom zwolnienie z opłat transakcyjnych na 3 urządzenia przez 14 miesięcy, czyli o 2 miesiące dłużej niż w Programie.

Na ofertę specjalną ING Banku Śląskiego „Terminal Płatniczy za 0 zł przez 14 miesięcy” składa się:

  • udostępnienie terminala płatniczego za 0 zł przez 12 miesięcy w ramach Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego;
  • udostępnienie terminala za 0 zł przez kolejne 2 miesiące w prezencie od ING.

Dodatkowo przez 14 miesięcy od zainstalowania urządzenia, klient nie ponosi opłat za udostępnienie terminala, obsługę transakcji na terminalu płatniczym (wykonanych kartami VPAY, Visa, Mastercard, Maestro do obrotu nie większego niż 100.000 zł rocznie na jednym terminalu przez 12 miesięcy trwania Programu i 20.000 zł w 13 i 14 miesiącu jako bonus od ING) oraz 3 rolki papieru do terminala płatniczego dostarczone z terminalem.

W ciągu 12 miesięcy od przystąpienia do Programu, klient ma możliwość zwiększenia liczby terminali objętych ofertą specjalną do maksymalnie 3 urządzeń.

ING Bank Śląski udostępnia klientom mobilny terminal płatniczy, który pozwala na przyjmowanie płatności wszędzie tam, gdzie klient prowadzi działalność. Bank gwarantuje, że pieniądze z transakcji bezgotówkowej znajdą się na koncie firmy do godziny 10:00 następnego dnia, co w mniejszych firmach ma duże znaczenie dla płynności.

Z oferty mogą skorzystać zarówno małe, jak i duże firmy posiadające rachunek firmowy w ING.

Mobilny terminal płatniczy Verifone VX675 to najmniejszy bezprzewodowy terminal na rynku, który klient może zabrać wszędzie tam, gdzie są dokonywane transakcje płatnicze. Terminal przyjmuje płatności kartami Visa oraz Mastercard (z chipem, z paskiem magnetycznym i zbliżeniowe). Obsługuje również kody BLIK i umożliwia skorzystanie z usługi Cash Back. 

Małe firmy mogą wnioskować o terminal w systemie bankowości internetowej, większe w tym celu powinny skontaktować się ze swoim doradcą. Następnie bank przygotowuje umowę, którą udostępnia online w systemie bankowości internetowej. Terminal jest dostarczany klientowi przez kuriera pod wskazany adres.

W ramach usługi, bank oferuje nowoczesny system do zarządzania terminalami – ING POS, w którym przedstawione są wszystkie informacje o zrealizowanych transakcjach. Dodatkowo, klient może sprawdzić liczbę transakcji, ich wartość, status, naliczone opłaty oraz przygotować raport.

Więcej o Programie Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego na: http://polskabezgotowkowa.pl/

Więcej o ofercie terminali ING Banku Śląskiego na: https://www.ingbank.pl/terminale

kontakt dla mediów
Joanna Majer - Skorupa
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Joanna Majer - Skorupa

joanna.majer-skorupa@ing.pl

tel: +48 32 357-8184

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Joanna Majer - Skorupa
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Joanna Majer - Skorupa

joanna.majer-skorupa@ing.pl

tel: +48 32 357-8184

informacje o firmie