środowisko naturalne/ekologia energetyka

Enea Eco – nowa oferta wspierająca walkę ze smogiem

01.02.2018 | Enea

Zgodnie z zapowiedziami Enea rozszerzyła swoją ofertę o nowy produkt promujący zwiększanie zużycia prądu w godzinach nocnych. Nowa oferta – Enea Eco – ma, dzięki preferencyjnym cenom, zachęcić Klientów do korzystania z ogrzewania elektrycznego oraz samochodów elektrycznych.

Produkt przeznaczony jest dla Klientów indywidualnych, którzy zużywają energię na potrzeby gospodarstw domowych przyłączonych do sieci Enei Operator. Ideą produktu jest wspieranie zwiększenia zużycia energii w godzinach od 22.00 do 6.00. Nowy produkt Enei ma być uzupełnieniem preferencyjnych rozwiązań jakie znalazły się w taryfie dystrybucyjnej Enei Operator, która funkcjonuje od 31 stycznia tego roku.

Jest to ciekawa alternatywa dla tych, którzy chcą rozpocząć korzystanie w swoich domostwach z ogrzewania elektrycznego lub też ładować pojazdy elektryczne w godzinach nocnych. Wprowadzenie Enea Eco to pierwszy etap długofalowych działań Enei, wpływających na świadomość Klientów w zakresie ochrony środowiska i walki ze smogiem. Zależy nam na komforcie Klientów, ale także ważny jest dla nas aspekt ekologiczny i poprawa jakości powietrza – powiedział Piotr Adamczak, wiceprezes Enei ds. handlowych.

W efekcie połączenia preferencyjnych cen energii w produkcie i stawek dystrybucyjnych, objęta nimi dodatkowo zużyta w nocy kilowatogodzina będzie znacząco tańsza niż w ciągu dnia.

Produkt Enea Eco jest dostępny w Biurach Obsługi Klienta Enei od 31 stycznia br.

Enea zakłada kompleksowe podejście do ekologii. Dlatego też znany już Klientom produkt Enea Smart wkrótce zostanie rozszerzony o dodatkowy pakiet – Ogrzewanie. Stanowi on odpowiedź na zapotrzebowanie Klientów poszukujących rozwiązań pozwalających na efektywne oraz komfortowe (zdalne i programowalne) sterowanie domowym systemem ogrzewania. Dzięki temu pakietowi Klienci Enei będą mogli m.in. zdalnie kontrolować temperaturę w pomieszczeniu, co pozwoli na większą efektywność, oszczędności i poprawę komfortu. Pakiet Ogrzewanie, podobnie jak pozostałe pakiety z linii Enea Smart, dostępny będzie w Biurach Obsługi Klienta i będzie można go kupić już za miesiąc.

kontakt dla mediów
Piotr Ludwiczak
Kierownik, Biuro Prasowe Grupy Enea
Piotr Ludwiczak

piotr.ludwiczak@enea.pl

tel: +48 61 884 54 36

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Piotr Ludwiczak
Kierownik, Biuro Prasowe Grupy Enea
Piotr Ludwiczak

piotr.ludwiczak@enea.pl

tel: +48 61 884 54 36

informacje o firmie