nowe produkty/usługi handel towary konsumpcyjne

Już 200 produktów nowych marek własnych w MAKRO

Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadziła już 200 produktów nowych marek własnych dedykowanych specjalistom w gastronomii: MAKRO Chef i MAKRO Professional. Do końca 2018 roku w ofercie pojawi się jeszcze kilkaset innych produktów tych marek oraz dodatkowo kilkanaście indeksów firmowanych najnowszą marką sieci – MAKRO Premium.

 

Wszystkie produkty sygnowane logotypami nowych marek własnych MAKRO Polska powstają we współpracy z ekspertami i szefami kuchni oraz zostają poddane testom i ścisłej kontroli jakościowej tak, by jak najlepiej dopasować je do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych. W efekcie dostępne produkty spożywcze, środki chemiczne oraz narzędzia i urządzenia inspirują do poszerzania swojego wachlarza specjalizacji oraz poprawiają komfort pracy. „Do współtworzenia nowych marek własnych MAKRO zapraszamy firmy renomowane, krajowe i międzynarodowe, uznawane za ekspertów w danej dziedzinie i liderów w swoich segmentach. Pozwala nam to wprowadzać do sprzedaży produkty odpowiadające wymaganiom jakościowym rynku, wsparte certyfikatami bezpieczeństwa i gwarancjami niezmiennej jakości” –mówi Sławomir Leszczyński, kierownik działu marki własnej w MAKRO Polska.

 

Marka MAKRO Chef obejmuje wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze, w opakowaniach dostosowanych do potrzeb gastronomii. „MAKRO Chef to niewątpliwie bardzo bogata baza dla każdego szefa kuchni, pozwalająca na skomponowanie nawet najbardziej wyrafinowanego menu i dostosowanie go do indywidualnych wymagań lokalnego rynku” – podkreśla Sławomir Leszczyński. Na półkach można znaleźć takie pozycje, jak ryże, kasze, owoce w żelu, cięte zioła, kiełki, sery, sosy, sałatki, kiełbasy, miody czy pomidory suszone.

 

W lutym br. pojawią się pierwsze produkty z linii MAKRO Premium. „Produkty tej marki przeznaczone są dla najbardziej kreatywnych i wymagających kucharzy oraz będą cechować się ponad-przeciętnymi standardami jakości. W asortymencie znajdą się unikatowe produkty spożywcze z wpisaną w proces ich powstawania regionalną nutą lub wieloletnią tradycją. Mamy nadzieję, że oferując produkty o najwyższym standardzie jakości w optymalnych gramaturach, marka MAKRO Premium będzie zachęcać do nieustannego eksperymentowania w kuchni, nie tylko tej profesjonalnej, branżowej, ale także w domowym zaciszu – szczególnie wśród amatorów gotowania” – wyjaśnia Sławomir Leszczyński.

 

MAKRO Professional obejmuje środki czystości, narzędzia i akcesoria kuchenne cechujące się wysoką estetyką, solidnym wykonaniem i dbałością o detale. To marka dla wymagających, testowana w najtrudniejszych warunkach laboratoryjnych oraz podczas rzeczywistej pracy w kuchniach w centrach rozwojowych Grupy METRO w Azji i Europie Zachodniej. Na klientów czekają obecnie m.in.: płyny do mycia i dezynfekcji, czyściwa, dozowniki oraz noże do warzyw, dzielenia mięsa czy filetowania.

 

Do końca 2018 roku w ofercie marek własnych MAKRO Chef, MAKRO Professional i MAKRO Premium znajdzie się łącznie ponad 800 produktów.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie