handel ekonomia/biznes/finanse

Centra handlowe Carrefour odnotowują sukcesy!

30.01.2018 | Carrefour Polska

W 2017 roku centra handlowe należące do Carrefour Polska odnotowały bardzo dobre wyniki odwiedzalności. Najlepsze wskaźniki od początku roku zanotowano w gdańskiej Galeria Morena oraz zielonogórskim Centrum Handlowym Dąbrówka. Potencjał obiektów sieci dostrzegają również najemcy.

Carrefour Polska, właściciel i zarządca sieci centrów handlowych, podsumował minione miesiące działalności swoich obiektów w całym kraju. W większości galerii, w których zamontowane są liczniki i gromadzone są dane dotyczące odwiedzalności, w 2017 roku odnotowano wyraźny wzrost wskaźnika footfall (year to date).

Najlepszym wynikiem mogą się pochwalić Galeria Morena w Gdańsku oraz Centrum Handlowe Dąbrówka w Zielonej Górze, gdzie wskaźniki odwiedzalności wzrosły o ponad 13 procent. Bardzo dobre wyniki – powyżej 7 procent - odnotowały także Galeria Kalisz, białostocka Galeria Zielone Wzgórze, Galeria Słowiańska w Zgorzelcu oraz rybnicka Galeria Śląska.

- Bardzo cieszy nas rosnąca popularność naszych centrów handlowych. Odnotowane w 2017 roku wyniki potwierdzają ich silną pozycję na lokalnych rynkach. To bardzo dobra wiadomość także dla najemców, gdyż wzrost odwiedzalności z reguły przekłada się na ich wyższe obroty – mówi Ewa Karska, Dyrektor Działu Galerie Handlowe w Carrefour Polska.

Najemcy dostrzegają potencjał obiektów znajdujących się w portfelu francuskiej sieci i chętnie nawiązują z nią współpracę. W 2017 roku Carrefour przedłużył ponad 180 umów najmu na powierzchnię ponad 23 000 mkw., a także nawiązał współpracę z ponad 20 markami, które dotąd nie były dostępne w portfolio sieci. Wśród nich znajdują się między innymi City Fit, Flying Tiger, Mole Mole, Carte d’Or, Pasibus, Domino’s Pizza czy Świat Książki. 

Na rosnącą popularność centrów handlowych Carrefour wśród lokalnych społeczności – a także najemców - wpływ mają z pewnością remodelingi obiektów, prowadzone przez sieć w ramach strategii przebudowy i modernizacji. W 2017 roku firma zakończyła z sukcesem prace w trzech lokalizacjach – Białymstoku, Kaliszu oraz Jastrzębiu-Zdroju. W trzech kolejnych obiektach – Centrum Handlowym AKS w Chorzowie, Galerii Głogów oraz szczecińskiej Galerii Gryf - prace modernizacyjne jeszcze trwają. Nie bez znaczenia jest również konsekwentna praca nad wzbogacaniem oferty centrów handlowych i dobieranie najemców na podstawie wnikliwej analizy potrzeb konsumentów.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.